NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (2) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje

2. (5) :
    MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje
    IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje

3. (4) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje
    Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje

4. (2) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje

5. (2) :
    Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje
    MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje

6. (1) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje

7. (0) :

8. (0) :

9. (0) :

10. (0) :
    Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje

11. (0) :

12. (0) :

13. (0):

14. (0):

15. (0):

Datumloos. (0) :

Illegaal:

T o t a a l: 18

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

2. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Welkom nieuwe meiden! Op naar roze!

@hier; vandaag afspraak bij de huisarts aangezien we al een jaar bezig zijn.. Hopen voor doorverwijzing naar gyn..
    Ook extra spannend; gister is ons bod voor een eengezinswoning geaccepteerd!!!! Dus nu financiën en dergelijke in orde krijgen en we gaan van appartement naar huis met tuin! Whoop whoop!

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat een goed nieuws zeg! Gefeliciteerd. :D Hopen op nog meer goed nieuws vandaag. Laat je het weten straks?

@lisje
    Balen van de ongi! :( En bedankt voor het bijwerken van de lijst. ;) Op naar een positieve test in onze handen.

Edit: Je was de aantallen bij datum vergeten, dus heb dat nog even aangepast. Is makkelijker met tellen als het drukker wordt. ;)

4. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H

Thanks! Ik laat het zeker weten straks! Ik vind t best spannend! :$

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (3) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje

2. (5) :
    MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje
    IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje

3. (4) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje
    Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje

4. (2) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje

5. (2) :
    Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje
    MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje

6. (1) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje

7. (0) :

8. (0) :

9. (0) :

10. (1) :
    Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje

11. (0) :

12. (0) :

13. (0):

14. (0):

15. (0):

Datumloos. (0) :

Illegaal:

T o t a a l: 18

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven

6. DanielleJ

DanielleJ Niet meer actief

Hoop dat je er toch een beetje van kan genieten om zwanger te raken. Dat het niet een `moetje` wordt en je hoop steeds wordt aangewakkerd. Mijn advies: geniet er van met je man-vriend en laat het gewoon komen. Ik weet dat je liever vandaag dan morgen zwanger wordt, maar probeer niet te veel hopen...want dat werkt echt averechts.
    Ik zag dat je in ronde 7 bent aangekomen en ik kan makkelijk praten want daar ben ik nog niet en misschien reageer ik dan wel hetzelfde als jou. Bij mijn dochtertje was ik binnen 7 maanden zwanger....in die tussentijd wel een MA gehad. Maar toch best snel. Nu zit ik in ronde 3 dus ben benieuwd

Geniet er lekker van en ik ga voor je duimen!!!

7. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ah weer wat bekende namen erbij, leuk.
    Ga (denk ik) de eerste tijd ff minder reageren en lekker meelezen.
    Hier erg veel last van me ongi, nooi gehad.
    Zal me straf wel wezen haha
    Succes iedereen met klussen!!!
    En we gaan voor een knalroze lijst.. jeeeej

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het is zeker geen moetje hoor. Wij klussen regelmatig en niet alleen in die week verplicht. ;) Als ik vanaf het begin was gaan tellen was het nu ronde 9 geweest. :p Mijn gedachtegang was ook... Het komt wanneer het komt. De wens wordt alleen steeds groter en het wachten daardoor vervelender. Ik hoop dat het snel raak zal zijn. :)

Wanneer is jouw NOD?

@Jabinca
    Vervelend dat je zoveel last hebt van je ongi. :(

9. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Heel begrijpelijk! Zat ik paar dagen geleden ook mee. We gaan over twee weken op vakantie en heb nog nooit een zwangeschap meegemaakt, dus wist ik niet wat te hopen:$ wou en heel graag zwanger zijn en toch ook weer niet tijdens onze vakantie in het buitenland. Was bang dat er iets mis zou gaan tijdens de vlucht ofzo.. maar goed gisteren ongi geworden, dus kunnen we lekker voor de volgenee ronde gaan:D ik hoop op het beste voor je meid :) hopelijk komt alles goed ;)

10. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil mij hier ook graag aanmelden. Vandaag helaas ongi geworden na een korte cyclus van 25 dagen! :$
    Vanaf deze maand voor het eerst met ovulatietesten proberen. Ben benieuwd. Mei is een mooie maand. Ennn er staat in die maand ook nog niemand op onze verjaardagskalender!! :D:D Laat dat een teken zijn!

Hogelinda, 24 jaar, 3e ronde, 2e kindje

Bedankt alvast.

11. MysteriousG

Dankje en waauuuwww wat een leuke nieuws:) wij willen ook van een appartement naar een huis met tuin, maar tot nu toe no luck..;) we blijven nog zoeken en hopen :D

12. MysteriousG

Hier veel last van krampen en een aantal pukkels (bahh :( )
    Nog ff doorbijten en dan gaan ook wij er weer voor. Kan niet wachten hihi :D

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @MysteriousG
    Vervelend he! Ongi zijn. ;) Ben eigenlijk best blij dat ik er al vanaf ben. :)

@hier
    Nu even pauze op werk. Kwam er vanmorgen achter dat ik vorige week nog een aantal lompe dingen heb gedaan. Haha, weet echt niet waar dat vandaan kwam. Heb er erg hard om moeten lachen. :) Verder heb ik last van hoofdpijn (zeurderige pijn die er is vanaf het opstaan en aanhoudt tot ik slaap). :( Gisterenavond had ik nog wat beige/bruine afscheiding (vooral slijm), maar de ongi is dus echt bij 1,5 dag gebleven. En dat terwijl ik wel een ongi gevoel heb in mijn buik. ;) Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ben blij dat ik niet meer in de "ik maak mezelf lekker gek" modus zit. Ik zie wel waar het vandaan komt en wat er is. Zoals de HA zegt knal ik er in het weekend voor alle zekerheid nog een testje tegenaan en ik hou mijn cyclus in de gaten met ovu testen en tempen. Temp was vanmorgen weer iets omhoog. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik heb daar zo geen verstand van. ;):)

My Ovulation Chart

14. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H

Thanks! Wij hebben 1,5 jaar gezocht naar HET huis en eindelijk gevonden! Echt geluk en je moet m tegenkomen :)

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ MCRD, heb je vorige ronde ook getempd? Zo ja, wat is je basaaltemperatuur? Ik vind 36.8 nl best hoog... Maar goed dat is per persoon verschillend. Die 0.1 stijging van vandaag zou ik maar met n korrel zout nemen, kleine fluctuaties kunnen altijd.

M'n ovu-testen van clear blue zijn binnen, heb al zin om ze te gebruiken ;)

16. MysteriousG

@MRCD: zeker vervelend, maar helaas nix aan te doen. Ben benieuwd hoe dat zit met jou.. spannend zeg. Gelukkig maar dat je er zo rustig over blijft :) hopen op goed bericht zaterdag ;) je weet maar nooit :D

@Roos99: idd. Je moet em tegenkomen, maar wat is dat moeilijk zeg. We geven de hoop niet op natuurlijk :D

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @roos: wauw! gefeliciteerd!

@mysterious: thnx, jij alvast een fijne vakantie :)

@hier: super brak...terugschakelen van nacht naar dagritme na 7 nachtdiensten. Heb maar 2u geslapen....

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wij wonen alweer ruim 3 jaar samen in ons fijne huis met tuin. :) Ben er nog steeds blij mee. We willen wel nog e.e.a. veranderen. De tuin, badkamer en slaapkamers. Vooral de tuin. Badkamer en slaapkamers zijn niet echt nodig, maar dat willen we gewoon nog een keer anders. Hoeft niet op korte termijn. Slaapkamer willen we van onze kamer twee kamers maken (als ik zwanger ben), was bij de eerste bewoner al zo, maar de vorige bewoonster heeft die er dus uitgehaald. We hebben dus een hele grote slaapkamer en dat is eigenlijk overbodig. We hebben ook nog een logeerkamer. :p

Roos.. Al bij de HA geweest?

@Mysteriousg
    Hoop heb ik al niet meer. Ben in mijn hoofd al met de nieuwe ronde gestart, misschien een van de redenen dat ik zo rustig ben. :p

@Inge
    Balen dat je brak bent. Hoe lang ben je nu vrij? Lijkt me echt moeilijk dat omschakelen.

19. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Mag ik ook op de lijst?

Erica82, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde. NOD: 5 september

Gisteravond ongesteld geworden, twee dagen na NOD. Dus op naar ronde 3...

20. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Ik probeer zoveel mogelijk mee te kletsen, maar met een parmant dametje van net 1 om me heen zal dat vast niet altijd lukken ;) Ben ook zzp'er dus af en toe druk met werken...

Ik ken geloof ik niemand van deze groep. Heb ook bij de vorige zwangerschap niet in het NOD-forum mee gedaan, pas toen ik in verwachting was in het Juli2012 groepje...

Ik vind het nu weer net zo spannend als de vorige keer. Volgende week ga ik naar mijn ha voor m'n gezondheid. Ik ben al sinds 2009 constant moe en ze kunnen niet vinden wat het is. Laatste optie: traag werkende schildklier. Ik hoop dat mijn HA zo ruimdenkend is als ik hoop zodat er misschien eindelijk een einde komt aan het alsmaar moe zijn (mocht het een schildklierprobleem zijn, kan dat andere dingen ook weer verklaren...)

Deel Deze Pagina