NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Haha ja heb gister aaf geklust even een rust dagje 😉

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ willemientje ja irritant he! Ik zit ook aan ruim 4 maanden nu de derde ronde pas. Als het al gewone cyclussen zouden zijn kun je iets meer duidelijkheid krijgen in je cyclus. Is jet bloeden gebleven bij dat kleine beetje gister ochtend? Ik ga gewoon door met ovu testen las gister nog een bericht die vond haar ei op dag 55. Zolang die er iig is en niet helemaal weg blijft... Pff... Als dit weer zo'n lange cyclus is ga ik okt na de ha. Dan is het een half jaar maar in juni ben ik ook geweest om wat dingen te vragen etc. En toen zei ze ook van het kan een hele tijd duren voor het weer helemaal op gang is ma als je over 3 maanden nog geen lekker gevoel bij hebt wil ik je best door sturen. Dus dat is wel fijn

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ bambino duidelijk!

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    2ekindjewelkom : gefeliciteerd met jullie trouwdag vandaag! :) en veel plezier in het weekend. Ook wel eens lekker om een heel weekend samen te zijn; )

5. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hallo! Ik zou ook graag op de lijst willen:

Pinkeltje90, ronde 2, 1ste kindje, NOD 14 september

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    2ekindjewelkom: Geniet van jullie weekend samen!!!

Hier, ik heb pijn in mijn borsten, vlak bij mijn oksels. Meestal krijg ik dat na mijn eisprong en voor NOD. Nu moet ik mijn eisprong gaan krijgen. Ook heb ik al (of nog) last van mijn buik. Mijn lichaam lijkt wel een beetje van slag. Ik ben ook enorm moe! Ik had afgelopen maandag nog een zwangerschapstest gedaan, omdat ik een beetje ging twijfelen door alle lichamelijke ongemakken, maar negatief. Ik weet niet zo goed meer wat ik er allemaal van denken moet, haha. We klussen maar vrolijk door en dan gaan we het wel zien, de tijd zal het leren.

7. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ik had vorige maand dus ook op dag 55 men ei pas, heel duidelijk omdat men temp zakte als een baksteen en daarna echt goed hoog bleef tot ongi

Ik heb geen bloed meer gehad maar heb nog steeds en in wat ergere vorm pijnsteekjes van onder en een raar zeurderig gevoel in men onderbuik, lijken ook soms steekjes maar ik kan het niet echt omschrijven. op de een of andere manier heb ik de neiging om steeds te checken of ik ongi ben geworden, terwijl het daar qua gevoel niet echt op lijkt, maar ook weer wel:( zucht, tis wel een erg vervelend gevoel iig;)

@ de foto's van de ovutesten;) die is echt superduidelijk idd! zo heb ik ze nog niet gehad.

Kun je ook zwanger zijn als je temp niet echt stijgt?

8. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @lucindalice bedankt voor het kijken naar mn temp kaartje. Vanochtend is de tmp omhoog gegaan naar 36,7 dus ik ga er wel even vanuit dat toen mijn ei is geweest. Ik dacht álleen altijd dat die ineens 0,2 tot 0,4 omhoog moest gaan. Bij mij ging het met 0.1 , daarom vroeg ik me af of het wel een echte eisprong is geweest. Ik vind het ook zo vroeg in de maand op cd12! Ben eens benieuwd wat mijn LF dan is en wanneer ik ongi ga worden.
    Sorry voor mijn gezeur girls maar ik word er allemaal een beetje onzeker van. Ben zo bang dat ik geen goede eisprong heb ofzo

9. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    @madameV, hopelijk heb je deze maand niet zo'n lange cyclus, en zo wel, fijn dat je huisarts je wilt doorsturen! Duim voor je dat het niet nodig is!

@bloempje: Thanks, gaat lukken, we hebben er heel veel zin in!

@Pinkeltje90: welkom!

@lieflief: thanks!
    Wat betreft je lichaam van slag: heb ik vorige maand gehad. ik hield toen echt alle pijntjes en krampjes bij. dat heb ik deze maand niet gedaan, en ik probeer er niet teveel op te letten. voel me veel meer 'zen' deze maand! ;)

@willemientje: geen idee, ik heb geen ervaring met tempen... gebruik je wel of geen testen? ik hoop voor je dat je cyclus zich aan het stabiliseren is.
    Bij mijn ei voel ik altijd heftige kramp in mijn liezen, aan de kant waar het ei springt. de ene keer houdt het langer aan dan de andere keer, maar de pijn is altijd hetzelfde. Bij mijn ongi heb ik eigenlijk geen klachten, behalve de bloeding, en die stelt eigenlijk ook niet zo heel veel voor... mijn ei voelt dus heel anders dan mijn ongi...

@jace: je zeurt helemaal niet! we zijn allemaal bezig met zwanger worden, dus allemaal onzeker. als je iets graag wilt, doe je er alles aan om het te laten slagen, en als het lijkt alsof je lijf je voor de gek probeert te houden, helpt dat niet echt mee. nogmaals, ik heb geen ervaring met tempen, dus ik kan ook niet zeggen of je nu wel of geen ei hebt gehad. Hopelijk zegt een mooi tweede streepje over een paar weken genoeg! x

10. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    Hallo meiden!

Heb gister en vandaag alle nieuwe berichten weer even kunnen doorlezen en super om te zien dat er toch best wel wat knallers zijn, mooie trouwfoto's enz enz.

Ik gebruik zelf ook ovutesten en vind ze super werke. Gister had ik echt een knaller en vl en ik zijn meteen aan de slag gegaan. Nou vroeg ik me af of er nog tips waren om alle sperma zo goed mogelijk binnen te houden? Heb zelf namelijk dat het vaak snel weer naar buiten komt zetten

Sorry dames voor de details!;)

Groetjes allemaal

11. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Wat wordt er hier flink gekletst!

Zag iig even snel al dat vele meiden hun ei verwachten! Super!
    Meiden op het wachtbankje, ik duim voor jullie!

Hier op CD 17 en nog geen smiley op de ovutest te bekennen. Normaal allang mijn ei moeten hebben maar we wachten 'rustig' af..:(
    Misschien toch een langere cyclus ...wordt er best onzeker van ineens..:)

Krysjuh, als je zo genegeerd wordt door je beste vriend nog wel dan snap ik heeeeel goed dat je je verhaal kwijt wilt! Wat een asociale actie om zo te doen! Bah!

Probeer later op de dag op de rest te reageren! SOrry!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Krysjuh knuffel!! niet leuk als je een vriend zo ineens kwijt bent! en genegeerd worden is heel rot. Wat lief dat je bij zijn moeder bent langs geweest!

Zo, vandaag duidelijk vruchtbaar slijm. De nieuwe ovutestjes zijn binnen, dus vanmiddag maar eens kijken of er een knaller is...(anders zou ik die denk ik net gemist hebben gisteren...)

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @mumm84 vreemd is dat he als het ineens anders is. Je lichaam heeft echt zijn eigen wil! Hier ook ineens anders dan voorgaande cyclussen. Ik hoop voor je dat je ei snel komt!

14. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Ja :(..ik had er zo'n vertrouwen in.

Krijg nu weer zo'n scenario in m'n hoofd dat we er weer 11 rondes over gaan doen...net als bij J.

Heb jij je ei al gehad?!

15. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Het wachtbankje duurt weer zo lang haha.

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier kunnen we weer aan de klus, zit nu op cd 9.
    Hoop maar dat deze ronde ons geluk mag brengen.

17. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi dames,

Veel te lezen en weinig tijd hier. Ik wil toch even snel reageren, maar beloof dat ik vanavond alles nog eens goed doorlees!

@Wokkeltje; Het sperma dat eruit loopt na de vrijpartij is onbruikbaar heb ik me ooit laten vertellen. Het bruikbare deel blijft gezellig binnen en doet daar z'n werk. Geen zorgen dus. Ik hou wel altijd een kussen onder m'n kont (half uur) en veeg niets af. Beetje vies, maar tis voor het goede doel! Gewoon onderbroekje aan en dan merk je er niet veel van! Ik ga dan ook pas 's ochtends in de douche.

hier:

Vanmorgen mijn uitstrijkje gehad. Viel heel erg mee. Direct ook mijn bloeddruk, suiker en ijzer laten controleren. Even een APK-tje. Heb in mijn vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging gehad vanaf 30 weken, dus opname in zh, pillen en ingeleid met 37 weken. Wil er nu gezond aan beginnen. Suiker was prima. Bloeddruk ook en deze keer was zelfs mijn ijzer 7,3 (nét genoeg). Ik ben dus goedgekeurd. Nu nog wachten op uitslag uitstrijkje pfff 4 weken!

Vanmorgen was het streepje op de ovu-test nog hetzelfde als gisteren, dus mijn ei is onderweg, maar het zal nog een dag of twee duren voordat ik een knaller heb denk ik!

Vanavond meer!

Geniet van jullie dag, hier schijnt het zonnetje lekker!

xx

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Mijn ovutest is vandaag licht. Dus ben bang dat precies gister mijn positieve ovutest was:) Dus heb ik vandaag waarschijnlijk de eisprong, want bij vorige cyclussen kon ik dat zien omdat ik ging tempen en die de dag na positieve ovutest omhoog ging (deze ronde niet getempt) Gisteravond niet geklust...omdat we de avond ervoor het al gedaan hadden. Vanavond gauw nog klussen en dan flink duimen!!;) Heb ook last van me buik, dus dacht het al...in combi met vruchtbaar slijm, kan het niet anders dan me eitje zijn:D

Morgen voor de zekerheid nog een ovutestje...

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Denk ook wel dat je ei geweest is, maar zou net zo goed een dagje later geweest kunnen zijn...dan zit je goed qua klussen...

@krysjuh: wat een rot situatie :( knuffel voor jou! Leuk dat de techniek beviel:D

@bambino: knaller!!!

@hier: de foto's van gisteren zijn m'n testen van vorige maand, weet nietmeer wie, maar iemand vroeg om voorbeelden. Deze maand had k een duidelijke piek. m'n temp loopt ook mooi op. Verder ben ik stront chago, bah. Ben echt toe aan vakantie. Nog 3,5 dg werken...

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi dames,

Even een snelle reactie van mij. Heb even pauze! Mijn ei is denk ik gisteravond laat geweest. Voelde voor het eerst de eisprong zelf. :) Mijn Temp is ook flink omhoog gegaan. :D Jeeeej. Ik zal vanavond proberen een uitgebreide reactie te schrijven en de lijst bij te werken. Al heb ik het vanavond erg druk, oppassen op de kinderen van een collega. ;)

Fijne dag vandaag verder meiden. :)

Deel Deze Pagina