Hihi Mumm nou veel plezier dan met klussen! Krisjuh ik weet niks van medicijnen of röntgen dus aan mij heb je niks. Kan me wel voorstellen dat röntgen schadelijk kan zijn omdat het immers ook gevaarlijk is als je zwanger bent. En verhuisd naar België amai zeg hoop dat je het plezant vindt! Mijn broertje woont er ook dus ben er regelmatig! Nu hop op naar mijn werk nog 1 dagje en dan lekker weekend!
@ Krysjuh, heb even gegoogled voor je... ....Röntgenstraling is nauwelijks schadelijk wanneer u er af en toe aan wordt blootgesteld. De kans dat er schade wordt veroorzaakt, neemt toe met de tijdsduur waarin u zich in de straling bevindt. Een arts of laborant maakt gebruik van het principe zo min mogelijk straling te gebruiken als nodig is om een bruikbare afbeelding te maken. Op de eerste plaats moet er altijd een medische indicatie zijn. Ten tweede wordt tijdens het onderzoek ervoor gezorgd dat iedereen die erbij aanwezig is met zo weinig mogelijk röntgenstraling in aanraking komt. De patiënt ontvangt niet meer röntgenstraling dan dat nodig is voor het goed uitvoeren van het onderzoek. Bij bepaalde onderzoeken kan bij mannen gebruikt worden gemaakt van een loodportemonnee ten behoeve van zaadbalbescherming. Aan familieleden en/of begeleiders wordt vaak gevraagd om even buiten de onderzoekkamer te wachten. Is er wel begeleiding nodig, dan kan de begeleider achter de beschermende wand gaan staan of een loodjas aankrijgen.... Misschien is dat de oplossing?! Dan weet je zeker dat het beschermt is.
Ben het niet met ff eens. denk dat je ei wel geweest is,weet alleen niet precies wanneer. @krysjuh: rontgen is wel schadelijk (maar er wordt over het algemeen spastischer over gedaan dan nodig is). hij kan om een loodportemonee vragen, dat beschermd. zou dat doen omdat je ei er ook aan zit te komen....
Hier gisteren ook een smiley dus gelijk geklust en de aankomende twee dagen ook maar flink aan de klus! weet iemand of het zin heeft de ochtend na het klussen nog zelf een orgasme te hebben? Bij het klussen heb ik die altijd voordat Vl. Klaarkomt! Iemand?
Hi! @smiley's & vette streepjes; goed bezig dames! Op naar de 2e streepjes over twee weken! Hier nog altijd geen duidelijke tweede streep en ook geen vruchtbaar slijm. Begin me toch een beetje af te vragen of ik deze maand wel een ei heb en/of mijn LF niet te kort is. Vandaag dag 11 en met een cyclus van 26 of 27 dagen had ik vandaag minimaal een Bijna-knaller verwacht. Maar ik heb nog maar even geduld! Helaas lijken de streepjes eerder lichter te worden. Ik snap er niks van. Ik zag dat bij sommigen van jullie de tests ineens knallen, dus daar hoop ik maar op. Ik las dat sommigen van tarwekiemolie juist hun ei overslaan. Weet niet of dat klopt, maar word ee nu wel wat onzeker van. Dat was niet de bedoeling! Wel wat lage buikpijn op het moment en gisteravond geklust. Mocht het ei. Zich nog laten zien dan mis ik het in ieder geval niet. Wanneer gaan de eerste van jullie testen? Wat zijn jullie ideeen over testen voor NOD? Xx
Thanks LIX en Mumm! Zelf denk ik dag 14 's avonds... Maar goed, ik hou het er maar op dat hij geweest is en kruip de wachtbank op
Dames.. ik heb even een peptalk nodig.. Ik weet gewoon ff niet of we het ' goed' gedaan hebben qua timing. Zaterdag en zondag had ik donkere streep...daarvan uitgaande hebben we vrijdag, zondag en maandag geklust.. Maar vanaf dinsdagaaf en woensdag overdag kreeg ik hele erge pijn in mijn onderbuik... Dat is nu weer minder.. Maar vorige maand had ik die klachten twee dagen voor mijn donkere test.. Wat denken jullie?? Is die pijn de eisprong geweest? Of gewoon iets onverklaarbaars? Mocht die pijn de eisprong zijn dan hebben we dus niet goed geklust.. want na maandag hebben we het nie meer gedaan...Maar ik kan toch niet zaterdag donker testen en pas woensdag mijn eisprong hebben....:S Ik zit nu op dag 17 (normaal cyclus van 25-26 dagen...) Pfff.. dit maakt me onzeker.. Wat adviseren jullie bij een volgende maand? Uiteraard hoop ik dat het niet meer nodig is. Maar toch.. Thnx!
Kim, wat vervelend, herken je verhaal helemaal. Ik zat ook in de zorgen omdat ik mijn ei twee dagen geleden had verwacht maar vanochtend had ik een smiley!! ( en vruchtbaar slijm is in geen velden of wegen te bekennen). Als ik op de tekenen van mijn lichaam af moet gaan had ik er compleet naast gezeten met het klussen. Ik denk daarom dat je nog even door moet gaan met testen. Je bent iig goed bezig met om de dag klussen!
@Krysje, succes vandaag voor je vriend! Wil jullie ff mijn test showen. Die van gisteravond en van vanmorgen. Volgens mij heb ik mijn ei gevonden Maar betekent dat dan dat mijn eisprong morgen is? Op dag 16? Vind ik wel laat, mijn cyclus duurt altijd 28 dagen. Vannacht is er geklust. Is dat te vroeg geweest? Want dan maken we nog maar een gezellige avond
Gat ver! Ook hier een heel verhaal op de telefoon getypt en is nu weg!! Stomme apparaten ook! Heb buikpijn!! Echt krampen alsof mijn ongie eraan komt. Heb zelfs voor de zekerheid maar een inlegkruisje in gedaan. Niet dat ik nu al mijn ongie verwacht, maar zo voelt het echt! Kan dit ook een eisprong zijn?? Vanmiddag komen mijn ovutestjes van CB binnen. Heb ze gisteren toch maar besteld. Ben benieuwd. Ik hoop dat ik straks echt een positieve ovutest heb, anders ben ik bang dat ik mijn ei gemist heb of dat ik geen ei ben gehad dezeaand. Kan dat?? Fijne dag allemaal! En sorry voor de eventuele typefouten!
@kimroy, ik denk dat jullie goed geklust hebben hoor. Die buikpijn kan van vanalles zijn. De testen komen goed overeen met je cyclustermijn.
Oh wauw! Mooie test hoor! Ik zou het voor de zekerheid vanavond ook nog maar even gezellig maken. Kan nooit kwaad toch? Ik weet niet wanneer je eisprong is als de test positief is. Ik denk ook morgen, maar ik lees even met je antwoorden mee.
En dan nog even verder klagen (ja het is écht een mopperdag hier).. De afgelopen maanden slikte ik geen pil, maar gebruikten we condooms, ivm de wens voor een 2e wilde ik geen overdaad aan hormonen in m'n lichaam. Je merkt dan heel duidelijk wanneer je vruchtbaar slijm hebt. Nu klussen we minimaal om de dag en tsja.... Dan wordt het lastig om vruchtbaar slijm en "restanten" van een gezellige avond van elkaar te scheiden. Die restanten vind ik soms nog ruim een halve dag later terug, dus dat maakt het ingewikkelder. Ben vast niet de enige die daar last van heeft en sorry voor de "details". X
@Kim dat vruchtbaar slijm herken ik sowieso niet. Erg lastig. Ik heb wel sinds mn vermeende eisprong veel last van afscheiding. Elke keer bij afvegen meer meiden last van?
Hogelinda, dat klinkt wel als de steken die gister bij mij begonnen! Ik zou vanmiddag gelijk de cb even doen. En anders kun je m morgen met ochtendurine doen. Moaatje, mooie test!!! Kim198, dat verhaal van slijm en restanten haha dat herken ik ook wel. Dan denk je 'oh nu heb ik vruchtbaar slijm...of toch niet...of toch wel...'