NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Hier heb ik ook last van.. Ik gebruik deze maand voor het eerste ovu testen. Heb al een positieve ovu test gehad alleen wanneer is het vruchtbaar slijm en wanneer 'restanten'.. Volgens mijn ovu test was gisteren mijn LH-Piek kan wel kloppen met mijn banner.. Ach we maken het maar gezellig thuis en hopen op 2 streepjes ;)

2. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Veel ovu testjes voorbij zien komen! :D wat goed! Ik ben nog aan het testen maar nog geen duidelijke streep gezien. Vanmorgen wel veel slijm gespot, en rekbaar. Ik denk dan vruchtbaar slijm? Maar 2 uurtjes later ging ik naar de wc en was het slijm weg? Zat wel in me onderbroek bah haha. Sorry voor de details haha hoop op een duidelijke streep vanmiddag

3. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Ff snel berichtje vanuit ziekenhuis zijn nog niet aan de beurt Pfff Ik val rechtop in slaap haha ;)
    maar Lix het is bij de L4 L5........
    Hij gaat het in ieder geval vragen want ik wil zekere voor onzekere zeker om wat jij ook zegt dat mn ei zo dichtbij is !!
    tnx voor de reacties straks reageer ik verder !!!

4. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Wowww ik zou morgen gewoon al een zw test kunnen doen.. Heb die ultra gevoelige testjes gekocht van z en k.. Maar we doen t nog niet haha!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden, vandaag heb ik een knaller!! Dus toch weer later dan ik dacht.zal eens kijken of ik foto erop kan zetten vanaf mobiel!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Foto vanaf mobiel krijg ik er niet op.zal het later via de laptop erop zetten. Mijn NOD mag dan doorschuiven naar 8 september.een dag na mijn dochters verjaardag...zal spannend worden!!
    Lees straks weer even terug!

7. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Oh helemaal vergeten!

MRCD, ivm laat ei mag mijn NOD net als MAdeliefje1987 ook naar 8 September!

8. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Madeliefje en andere ei en smiley-spotters, alvast een heel fijn weekend!! Ik ga van mijn vrije middag genieten en wachten tot VL thuiskomt :D

9. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0

Idd herkenbaar hier ook al een hele tijd geen anticonceptie gebruikt. Precies km dezelfde reden. Ook ik twijfel dan of het slijm is of wat anders. Wij blijven denk ik nog maar even om de dag klussen al denk ik dat ik gister mij ei heb gehad

10. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand ook op zaterdag een smiley, hebben toen zondagavond voor het laatste geklust. DInsdagmiddag kreeg ik toen onwijze krampen in mijn buik en denk dat mijn ei toen pas is gesprongen, te vroeg gestopt dus met klussen. Deze maand blijven we voor de zekerheid toch maar even doorklussen en ben er nu bij gaan tempen, zodat ik zeker weet wanneer mijn ei is geweest!

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Jeeej Madeliefje, fijn!!

12. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa! Mijn testje is duidelijker geworden!!! :D
    Helaas zijn mijn CB testen er nog niet.. Ik was er vanochtend niet, dus ik heb het pakketje naar de dichtstbijzijnde "postkantoor" laten sturen. En daar komen ze pas rond 5 uur aan!!!! :( BALEN! Had nu graag even een digitale willen hebben. Nou ja, zodra ik ze heb ga ik testen en vanavond gaan we het maar even gezellig hebben denk ik zo! :D Buikpijn is trouwens weg!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wat spannend Hogelinda! Wel balen dat je pas om 17u bij je pakketje kunt :(

14. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, en dan nog even een vraagje! Ik heb normaal een cyclus van +- 27 dagen (zie handtekening). Als mijn ei pas morgen komt, dan is het al dag 18! Stel dat ik morgen mijn eisprong heb, over hoeveel dagen is mijn NOD dan? Ik had mijn ei veeeel eerder verwacht.

Dat is dan wel weer het handige van die ovutesten, want als ik die niet had, dan waren we nu vast niet meer zo actief aan het klussen, omdat ik dan had gedacht dat mijn ei allang geweest was... Ehhh.. Snappen jullie het nog? :D

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Jup, heeft zeker zin!

@kim en moaatje: mijn ei komt op.dag 16 of 18 en heb bijna nooit een cyclus langer dan 28/29dgn. Ben er vorige keer 2x mee zwanger geworden (1vmk), dus no worries! op fertility friend staat wel aangegeven hoe je sperma residu en vruchtbaar cervix slijm uit elkaar kan houden.

@kimroy: als je zekerheid wil zou je wat langer door moeten testen en/of tempen. vind het lastig om het zo in te schatten. zaadjes kunnen lang in jouboverleven, dis ookal was je ei laat, dan heb je nog wel een kans hoor!

@moaatje: mooie test! je eispringt ongeveer 24-48u na begin lh piek volgens mij.

@krysjuh: hoop dat ie een loodportemonnee heeft gekregen.

@hogelinda: fijn dat de testen duidelijker worden! een lf van 9 a 10 dgn kan nog net. je cyclus lengte zegt niks over je lf. je lf weet je pas als je je dag van ovu weet...

16. Sith

Sith Niet meer actief

Hallo dames,

We schrijven met elkaar zoveel, dat ik er ook niet aan toe kom om overal op te reageren, sorry daarvoor!

Nog even over de trouwfoto: mooie bruid!

Hier vraag ik me soms ook af of ik vruchtbaar slijm zie of restjes van een avondje klussen. Ik zal er dadelijk eens op googelen (heb geen ff), kijken wat ik erover kan vinden. Voorlopig klussen we nog maar vrolijk verder, zodat er nog altijd een kans is als mijn ei later is.

Ik las trouwens dat er komende week al meiden gaan testen. Spannend! Hier voel ik af en toe wat dingen waarvan ik vorige ronde dacht dat het misschien wel raak zou zijn. Nu zit ik echter pas in mijn vruchtbare periode. Voor mij dus een bevestiging dat ik maar wat minder op alle pijntjes/ kwaaltjes moet letten. Nu nog hopen dat dit ook gaat lukken als ik op het wachtbankje zit.

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ik wil eigenlijk niet voor woensdag over een week testen...dat is dacht ik 4 september. heb ook geen testen in huis, dus dat scheelt!

18. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee meer wanneer ik kan testen... Ik sta op de lijst bij 2 september, maar aangezien mijn ei nog niet eens is geweest, weet ik het niet meer. Ik denk wel dat ik het gewoon bij 2 september hou, want ik heb nog nooit een lange cyclus gehad... Spannend weer hoor!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik ga denk ik 6 september testen. Mijn test knalt vandaag er echt af en int verleden had ik mijn eisprong nog dezelfde dag. (zag ik aan mn temp de volgende ochtend) En om nou op mn dochters verjaardag in spanning te moeten zitten, dat vind ik ook niks...

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @hogelinda: mocht je je ei nog vinden, dan zou ikpas op z'n vroegst 10dpo testen...

Deel Deze Pagina