NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Mijn NOD is op 4 september a.s.
    Op 2 september moet ik voor het eerst naar de gyn. Denken jullie dat ze dan meteen een echo zullen maken? :(

2. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    Dames,

Weer een roep van een onzekere dame! Had eergister een knaller van een ovutest uiteraard gelijk aan de klus gegaan. Gister werd het tuurstreepje al minder dus dacht dat zit wel goed, en dus ook niet geklust. Vanmiddag weer getest en weer een knaller. Ik snap het niet meer :(. Zal ik nu vanavond evengoed aan de klus gaan of heeft dat geen zin meer en is mijn ei dus al geweest?

Sorry voor mijn gemiep maar word hier een beetje onzeker van:). En zou het theoretisch dan ook kunnen 3 dagen een positieve test?

Wacht met smart op de antwoorden.....;)

3. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Wokkeltje ik zou als ik jou was gewoon voor de zekerheid klussen. Heb je met ochtend of middag urine getest? misschien is het handig om volg ronde ( liever niet natuurlijk haha ) erbij te tempen zodat je zeker weet wanneer die komt

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Wie kan mij goede raad geven? Ik heb vanmiddag weer een test gedaan en er staat nu een 2e streep op maar wel een stuk lichter dan de teststreep. Ik denk dat hij morgen positief is een zondag me eisprong heb. Maar we hebben woensdag geklust. Wat is het beste dan? Vanavond en zondag of morgen en maandag? Wat zouden jullie doen? Ik kan misschien vanavond een foto erop zetten van de testjes

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik zou vanavond en zondag doen. Als je verwacht zondag je eisprong te hebben ben je maandag te laat

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @bloomy: dat wisselt heel erg per ziekenhuis...naar welk ziekenhuis moet je?

7. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    hier heb ik een foto:) er staat wel een 2e streep maar wel heel licht. ik denk dat hij morgen dan positief zal zijn. meestal is dat bij mij zo als hij licht is is het de volgende dag een stuk donkerder;)

Bijgevoegde bestanden:

8. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik werk in de ploegendienst en voor mij is het nijna onmogelijk om elke dag op hetzelfde tijdstip te testen. Heb nu getest om 13:00 uur waarbij ik bij het op staan al naar de wc ben geweest. De test is dus gedaan met mijn tweede plasje:D. En heb tussendoor alleen wat melk en water gehad.

Misschien is erbij tempen idd een goede oplossing... Van mijn lichaam moet ik het denk niet hebben haha. Heb nu dus nog steeds een opgezet gevoel en kramp. En slijm is ook nogsteeds aanwezig.
    Vorige maand had ik 2 dagen achter elkaar een positieve test en werd het gevoel in debuik pas hierna weer minder. Daarom vond ik het ook erg vreemd om 3 dagen een positieve test te hebben of zouden het meerdere eitjes kunnen zijn:( (zomaar een idee hoor)

9. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Dank je voor de reactie LIX.
    Ondanks dat het een rot eind rijden is, gaan we naar het Catarina ziekenhuis in eindhoven.

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @wokkeltje; ik werk ook in ploegendienst en tempen gaat prima. ik temp direct nadat ik wakker wordt na m'n langste slaap.

@bloomy: geen idee hoe dat zkh werkt. totaal niet bij mij in de omgeving

11. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden,

Ik heb de hele dag al licht buikpijn, straalt door naar m'n liezen en bovenbenen. Nog geen positieve ovulatietest, maar misschien was m'n test van woensdagavond dan toch zo positief als ie maxima wordt bij mij?! Dan zou dat overeenkomen met een ei vandaag, wat de pijn zou kunnen veroorzaken. Testje van woensdagavond bijgevoegd!

X Bekijk bijlage 345919

12. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @Kim ik kan je helaas niet helpen. Lastig is het he?
    Ik hoop voor je dat je snel je ei vind. Succes met klussen!

13. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    @lix thanks! Ik ga iig uitzoeken hoe het voor de rest in zijn werk gaat en dan meten na mijn langste slaap. Ik werk namelijk in een ploeg met alleen maar mannen. Is natuurlijk erg leuk maar voor het testen en dergelijke niet zo. Heb namelijk ook geen plek waar ik mezelf terug kan trekken. Dus komt er gewoon op neer om dat thuis te doen na mijn langste slaap.

@kim198, ik zou nu rond deze periode meerdere keren per dag testen of extra gevoelige testen halen. Het lijkt erop dat ie nog niet volledig positief is. Ben zeker benieuwd naar je volgende test!

14. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @ wokkeltje je moet we tempen voordat je opgestaan bent dus niet eerst ppassen o.i.d. En als je dagen mist is -ie niet volledig betrouwbaar en kun je je ei misschien ook missen! :)

15. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke dat is wel het beste denk ik vanavond dan. Maar ze zeggen toch altijd dat je moet klussen als je test positief is? Ik had er een foto opgezet van me testjes. De onderste is van vandaag. Ik denk morgen positief. Maar ik ga vanavond ook nog een keer testen om half 8. Hoop dat het dan donkerder is:)

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ bloempje ben benieuwd of je morgen een knaller krijgt! Ik heb dezelfde tests en bij mij begon het bij echt moeten turen om een 2e streep te zien. Maar vandaag was al de 2e dag waarop hij zonder turen ook te zien was ( zoals jou onderste test ) ben benieuwd! Laat je t weten?

17. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke dan:) ja ik ga over een uurtje weer een tesje doen, wil me piek niet missen haha, ik zal het laten weten en ik hoop op een knaller:D ga jij morgen weer testen of vanavond? hoop dat je dan ook een knaller hebt:D Ik zal duimen

18. Wokkeltje

Wokkeltje Lid

18 jul 2013
    33
    0
    0
    Heerhugowaard
    Thanks dat wist ik dus nog niet!:D

Zijn er nog andere dames die meerdere.dagen op rij een positieve ovutest hebben? En zo ja hoe doen jullie dat met klussen?:(

19. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (4) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje
    kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje

2. (6) :
    MRCD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    LIX, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje

3. (5) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Siri1981, 32 jaar, MMM IUI4, 1e kindje

4. (8) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Bloomy, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Mira2014, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje
    djoon, 24 jaar, ronde 14/ronde 2 in MMM, 1e kindje
    Lasas, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje

5. (6) :
    Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje
    MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje
    TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Wokkeltje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

6. (7) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje
    L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Bambino15, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje

7. (3) :
    Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Sith, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Willemientje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

8. (5) :
    wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Mami22, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje
    GaiaMama, 21 jaar, ronde 9, 1e kindje

Flora01, 24 jaar, ronde 10/ronde 5 in MMM, 1e kindje
    Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje

9. (2) :
    madje, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Zwangels, 30 jaar, ronde 25 MMM (ronde 16 na vmk), 1e kindje

10. (7) :
    Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje
    kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    lieflief, 29 jaar, ronde 10 (mk in ronde 1 en 6), 1e kindje
    Zwieppie, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Jipje84, 28 jaar, ronde 14 MMM, 1e kindje
    annie64, 20 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje
    Romilda, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

11. (2) :
    vrauwke, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Krysjuh, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (2) :
    Liyana, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje
    Emily27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje

13. (4):
    Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    pindatjuh, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Olivi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Mamamies, 28 jaar, ronde 28 MMM, 2e kindje

14. (4):
    Cosy, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    ig86, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Laure26, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Pinkeltje 90, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje

15. (2):
    madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Evira, 32 jaar, IUI-D poging 2, 1e kindje

Datumloos. (4) :
    mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje
    Aloha, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Sharissa87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje
    Marrie28, 34 jaar, ronde 12, 3e kindje

Illegaal:

T o t a a l: 70

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (7), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje (0), niets doorgegeven (0)

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goede avond dames! :)

Hier komt weer mijn uitgebreide reactie. ;)

Ik vind het ook leuk om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Minder leuk om erachter te komen dat het anders loopt dan ik dacht, of deze maand moet een uitzondering zijn. :p Ach we gaan het zien. Ik ben inmiddels op het wachtbankje beland. Al klussen we wel lekker door voor de fun! :D

Bedankt voor je antwoord. Weer wat geleerd. ;) Hmm, raar. Ik heb nu namelijk (alweer) voor de derde dag een positieve test. :p Ik laat mijn NOD wel gewoon staan, heb nog nooit een langere cyclus dan 30 dagen gehad, dus wie weet heb ik gewoon altijd verkeerd getimed. ;) Dat zou toch wat zijn zeg!

Ah! Dus dat zou ook nog kunnen. Wat een mogelijkheden. :p Het wachtbankje, tja... Gaat me deze maand beter af dan vorige maand, al dit ik er pas net op. :p

Ik heb het aangepast.

Nog maar 2 dagen nu! ;) Je kan het! Heerlijk een maand vrij. Ik ben er ook aan toe, maar moet nog ff door tot en met 6 september. ;)

Graag gedaan! En als het ff tegenzit gewoon lekker ons vervelen. Is niet erg hoor. Blij dat het weer beter gaat! ;)

Hihi. Bij mij doen ze ook pijn sinds gisteren! ;) Verder hou ik me er niet te veel mee bezig en ben dan ook niet hyper ofzo. :)

Vanaf 10DPO testen veel meiden al positief. Ik wil vanaf mijn NOD testen eigenlijk. Tot nu toe ben ik er erg rustig onder en ik hoop dat, dat zo blijft. :D

Zaadcellen kunnen tot wel 5 dagen overleven, dus er is zeker nog kans! ;)

Yes! Een knaller. :D Is niet te vroeg, zaadcellen kunnen tot 5 dagen overleven. ;)

Ik zou er nog even lekker mee wachten. Sowieso tot 10DPO. ;)

Ik heb het aangepast. ;)

Wanneer je NOD is, hangt af van de lengte van je LF. :p Ook ik had mijn ei veel eerder verwacht.

Ik heb deze ronde in totaal al 5 positieve ovu testen gehad. Op CD15, CD16, CD19, CD20 en CD21. Heeeeeel apart. Die van CD20 was de grootste knaller. Gewoon lekker door blijven klussen. ;)

Ik zou vanavond en zondag dan gaan klussen (als jullie zin hebben). ;)

Ik denk dat deze test nog niet positief is, nog even door blijven testen en klussen dus. ;)

@Hier
    Vandaag weer gewerkt. :) Was weer een drukke dag. Oppassen gisteren was leuk, de kinderen van mijn collega vonden het geweldig. Ze wisten niet hoe snel ze mama de deur uit moesten werken. ;) Daarna nog even gezellig blijven hangen bij mijn collega en haar man, gingen uiteindelijk erg laat weg (half 1). En we hebben daarna ook nog gezellig gedaan, sliep dus pas na half 2 en de wekker ging rond half 8. Ben nu dus erg moe. Vanavond maar even een relaxavond op de bank. :p Mijn ovu test van net was alweer positief. Snap er even niks meer van, maar ik ga er van uit dat mijn ei op CD19 of CD20 is geweest gezien mijn tempkaartje. Willen jullie even meekijken en je mening geven?

My Ovulation Chart

Deel Deze Pagina