NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Haha ja erg hè ;)

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @lix maar hopen dat je droom klopt dan!
    En een tweeling helemaal leuk! Ben zelf tweeling :)

3. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat het deze keer ook een goed teken is!! :cool:

4. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb dit keer voor de komende maand ovulatietesten van z&k besteld..kreeg er gelijk drie uiterst gevoelige testen bij..dus ben benieuwd..hopelijk volgende maand wel positieve ovulatie testen..zou fijn zijn,hopelijk voor iedereen wel positieve testen!
    Groetjes romil

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Oow ik baal zo me eisprong net gevoeld en ben over 18 uur pas bij mijn vriend ... Pffff knal ovu gister gehad ..

6. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ohh Liza...dat is echt vervelend!heb je het niet gister nog gezellig gehad ofzo?je lichaam doet nooit echt wat jij wil hè...het kiest de raarste momenten hihi...het kan nog op tijd!..
    Succes!!

7. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Nee zelfs laatste keer was week geleden ... Ik word gek joh eindelijk een knal test zit jw hier alleen in buitenland hehe .. baal als een stekker.. hoe gaat het bij jou , ga je voor je eerste kindje ?
    X

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ julli welkom!

Vraagje he. Hebben jullie ook wel eens bij het toiletteren dat het dan pijn doet bij je baarmoeder? Vooral als je bijna uitgeplast bent zeg maar ( sorry voor het verhaal ) heb dat nu een paar x gehad de laatste maanden maar ook dan maar 1 dag. Kan dat wat te maken hebben met de eisprong? Misschien hebben jullie daar ervaringen mee?

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Liza balen zeg. Helaas is er dus niks wat je kunt doen. Want hij zit in het buitenland? Of jij?

10. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Jaa ik ga voor me eerste kindje,tot nu toe weinig resultaat zelfs geen eisprong..maar goed voor jou echt balen!hopelijk volgende maand meer geluk voor je!
    Groetjes romilda

11. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ja ik zit 10.000 km van hem vandaan .. ik werk als stewardess .. hoop dat er morgen nog een klein kansje is ..ik vraag mij telkens af wat pendel betekend :-[

12. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Romilda hoe weet je precies dan dat je geen ei hebt. Als ik mag vragen . Kan het niet zijn dat je op verkeerde moment hebt getetst ?
    X

13. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Ik let op een aantal dingen...heb geen vruchtbaar slijm...dat zou je ook moeten krijgen,.test iedere dag met ovutesten en die zijn spierwit...en doe dat iedere dag op t zelfde tijdstip...maargoed k kan er naast Zitten..Mja ik weet het niet...
    Zo stewardess!mooi beroep!
    Groetjes romilda
    En pendelen...dan zijn er mensen die met een ketting of een ander object gaan bekijken wat je bevruchtingsmaand is en of je een jongen of een meisje krijgt,,,zoiets begrijp ik eruit:)...ben er zelf ook nog niet echt mee bekend,,,
    Groetjes romil

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en nog 1 dingetje over mijn vraagje van net: heb die pijn/spierpijn lijkt het wel ook gewoon zo als ik normaal zit of lig maar bij het plassen nog veel meer is net of het samentrekt. Zou fijn zijn als iemand dit herkent ;)

@Liza oh vandaar. Ja dat is wel lastig. Kan dus zijn dat het wel vaker zo ongelukkig valt je eisprong

15. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Oow haha werkt dat wie pwndeld er even voor mij ? Of kan dat niet hihi.
    Hopelijk voor jou snel een eisprong ! En hopelojk voor mij ooit thuis met mijn eisprong haha

X

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Romilda, ik heb ook geen vruchtbaar slijm maar wel eisprong gehad. Ik testte met cb digitaal. Zonder deze testen was ik nooit achter mn eisprong gekomen als ik op t slijm had gelet. Misschien is cb digitaal iets voor je?!

17. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Haha nee zo werkt het niet,je moet een abonnement op zoon onderwerp hebben als iemand pendelt..en op t moment dat er een reactie word geplaatst kan je dan een pb sturen naar diegene die pendelt..en die beantwoord hem dan geloof ik!
    Ja laten we het hopen!
    Groetjes!vast lekker weer daar?:)
    En madameV ik voel het ook wel eens met plassen denk ik...raar gevoel en ooktijdens het klussen lijk ik altijd een raar gevoel te hebben...niet altijd maar wel vaak!

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Liza moet je even op het forum onderwerp pendelen kijken. Daar staat hoe het werkt en wie en wanneer pendelen. Wanneer je verzoeken kunt sturen

19. Romilda

Romilda Actief lid

19 aug 2013
    186
    0
    0
    Kruidvat
    Omgeving Rotterdam
    Hoi!
    Ja mss wel...ik zit echt te twijfelen of ik wel een eisprong krijg omdat ik pas drie maanden pil vrij ben..maar ik denk dat ik ook eens een cb test ga proberen...heb voor komende maand zwanger en kids ovu testen besteld en daarnaast ga ik denk ook een cb halen .mocht er dan een streepje komen hoe licht ook test ik daarna met de cb..en wie weet vind ik het wel!
    K krijg iig weer een beetje hoop dankjulliewel:)
    Echt fijn om erover te kunnen praten..hier in mijn vriendengroep is er echt niemand mee bezig!mja jullie wel erg fijn!
    Natuurlijk steunt manlief me wel door dik en dun:)
    Groetjes!

20. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Uk weet wel wat ik als eerste doe morgen chtemd om 07.00 sochtends haha .. ja heerlijk weer . 40 graden zo ongeveer.
    Dankje voor jullie info. Ps. Die pijn ken ik ook maar ik heb chronisch blaasontsteking dus ik heb altijd dat soort spier pijn achtige gevoel ook tijdens het klussen ..

Deel Deze Pagina