Nou hier vanmorgen geklust maar het viel mij op dat na de daad ben ik blijven liggen en toen voelde ik er wat uitlopen leek wel. Maar het was heel elastisch en doorzichtig? Hele draaden. Sorry voor de details haha, maar is dit nou sperma of iets van mij? Ik gebruik deze ronde ook preseed erbij. Heb vandaag me eisprong als het goed is. Had gistermiddag om half 12 een positieve ovulatietest. En vandaag was hij weer een stuk lichter. Dan gaat het sperma er toch nog wel doorheen? Want vandaag ben ik toch nog wel vruchtbaar? We hebben vrijdahavond en vanmorgen geklust.
@ Liza zal ik doen!!jij ook!leuk! En bloempje...dat heb ik vanmorgen ook gedaan haha en bij mij was het ook zo..denk dat dit aan de mannen te danken is ... Ze kunnen toch ook "spidermannen"met dat goedje van ze hahahahahahah....bah vies praatje;p... Maar ze kunnen wel veel hoor die zaadcellen!ik hoop dat ze heel hard naar het eitje zwemmen en hopp er een eentje in kruipt Succes!
@liza: heel frustrerend! @madame: ik herken het niet, dus kan je niet helpen... @hier: laatste dienst voor vakantie is begonnen! stond vanmiddag ineens bijna te kokhalzen toen ik een beetje kaas at...heel vaag....
hallo allemaal ik heb een vraagje ik had 12 augustus ongi moeten worden het bleef maar weg ik heb allerlei testen gedaan en die waren negatief na 12 dagen overtijd en verlies sins gister bloed wel anders dan anders veel helderder en het ruikt anders wat betekent dat ?
Hi! Wat wordt er vandaag weer veel gekletst! Ben op visite fus kan niet overal op reageren. Zag een vraag voorbij komen over helder rood bloedverlies 12 dagen na NOD. Ik denk dat je er vanuit moet gaan dat je ei laat is geweest. 12 dagen na NOD zou je in geval van een zwangerschap (of dus vmk) echt wel positief hebben getest denk ik. Hier; veel lage buikpijn. Geen idee wat het betekent, maar wel een beetje irri. Heb het wel al vaker gevoeld, maar toen was ik nog niet bezig met zwanger worden en heb ik dus niet opgelet op welke dag het was. Ik verwacht dat het iets met mijn eisprong te maken heeft, want ik voel toch een soort lichte "plopjes" links in mijn buik. Pijn is vergelijkbaar met zeurderige hele lichte menstruatiekramp. De testjes blijven lichter dan de afgelopen week, dus ik weet niet wat ik er van moet denken. We zien over twee weken wel! Xx
@Kim ik hoop voor je dat het te maken heeft met je eisprong!! @iedereen ik heb ineens als ik klaarkom een soort lichte pijn in mijn onderbuik. Heeft iemand dit al eens gehad? Laatste twee keer ( beiden na eisprong) he. Ik dit. Erg vervelend
Welkom Julli! Spannend zo'n eerste ronde! Jouw nod is ook al lekker snel. Mijn nod op de lijst is 2 sept, maar m'n eisprong was denk ik aan de vroege kant, dus mijn nod is misschien al ietsie eerder. Wanneer wil jij voor t eerst gaan testen? Ik wil vrijdag voor t eerst gaan testen. Ik testte vorige keer 4 dagen voor nod al licht, maar wel duidelijk positief. Dat werd helaas n ma, zie handtekening. Dus voor mij nu ook weer de eerste ronde sinds de curettage. Heel spannend weer! Ik hoop zo dat t nu weer in enen raak is. Maar nog ff afwachten op dat druk bezette wachtbankje...
Dames ik ben er een beetje doorheen met die ongis de hele maand..... Ik zal waarschijnlijk niet of heel weinig berichtjes plaatsen...... Ik hou mn NOD ook even voor gezien tot ik bij de dokter ben geweest...... Voel me al de hele dag echt ziek en maagzuur misselijk bah.... Ik verwacht er deze ronde niet veel meer van. Ik kijk nog wel af en toe mee want ben superbenieuwd wie deze ronde roze gaat !
@mamahjs dat is echt vervelend zeg meid! Wel begrijpelijk dat je even rust wilt... Neem je tijd en hopelijk kom er iets uit bij de dokter. Veel succes en beterschap!
Ik had gisteren een positieve ovutest en vandaag weer. Beide een smiley met de CB. Eergisteren en gisteren geklust. Maar "moeten" we vanavond nog een keer klussen? Omdat de test vandaag ook weer positief aangaf.. Zat 24 uur tussen de 2 testen. Ben een beetje klus-moe eigenlijk hahaha! Maar wil wel de kans optimaal benutten...
@hogelinda ik neem aan dat je genoeg geklust hebt en anders morgen. De zaadjes van gister zijn voor drie dagen in je lichaam dus zou morgen evt nog doen Niemand antwoord op mijn vraag ivm pijn onderbuik bij klaarkomen?
Dank voor je antwoord. Ik kan jouw vraag helaas niet beantwoorden, want ik herken het niet en heb geen idee wat het kan zin ...
Ik heb weleens gehoord dat het te maken kan hebben met een bepaalde spanning in de baarmoeder maar ook weleens dat het te maken heeft met zwanger zijn??? Daarom haha. Het is wat he al die "symptomen "
@jace: ik heb geen idee...zijn je orgasmes mss sterker/heftiger? nog even over tweeling krijgen: ik hoop dat dus echt niet. heb na m'n vorige zwangerschap een ppd gehad, mede door enorm bloedverlies, huilbaby en wrs omdat ik echt overtijd was. ik denk dat ik een tweeling niet aan.zou kunnen. daarnaast willen wij 'maar' 2 kindjes en we hebben er al 1 mogen krijgen. maar als het zo is, dan zullen we ermee moeten dealen...
Ik heb ze van 123thuistesten.nl maar ik heb er de digitale van ClearBlue bij gebruikt. En daar ben ik heel blij om, anders had ik mijn ei denk ik gemist. De dipstick van 123thuistesten was nog niet positief, die van CB wel. En die vertrouw ik dan toch wat meer. Paar pagina's terug zie je wel een foto van mijn testen. Heb vergeleken en hier zijn ze ver uit het goedkoopst: Clearblue Digital Ovulatietest 20 st nu slechts Hopelijk is het niet nodig en gaan we straks mooi door naar de mei-mama's topic hahaha!!
@lix nee ik meen van niet. Heb het ook niet altijd maar toevallig de laatste paar keer en het voelt niet echt fijn