Heb nu echt heel veel plopjes in mijn buik.. En voelt ook opgeblazen. Is dit dan de eisprong? Want dan maken we het zo nog wel even gezellig geloof ik hahaha!!
@jace ik herken dat niet, misschien toch wat meer spanning in je lijf ofzo? @madameV het zou natuurlijk kunnen maar omdat er geen stijging in men temp zit is dat niet waarschijnlijk toch? Heb wel eens gelezen dat get uitblijven van een verhoging in de temp na bevruchting kan duiden op een aankomende miskraam dus ik heb dan liever dat ik men ei nog moet krijgen. Wordt zo onzeker van al die onduidelijkheid en machteloosheid. Wil gewoon zien wat er in men lijf gebeurt zodat ik zekerheid heb
Hoi meiden, Mag ik ook met jullie meekletsen? NOD 1 september. Jackyy, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje. Ik heb eind juni een mk gehad, vond ik heel heftig. We waren zo blij na de positieve test, maar dat heeft maar een half uurtje geduurd, daarna kwam de miskraam op gang. Deze maand zijn we er weer voor gegaan en hebben we om de dag geklust rond mijn eisprong. Hopelijk een plakbeeb deze x En een mooie roze lijst hier natuurlijk!
Hoi, Ik wil ook graag weer meedoen. meesje84, 1ste kind, ronde 9, 29 jaar, nod 6 september Heb zaterdagochtend een positieve test gehad, dus ben benieuwd! Groetjes meesje
Welkom nieuwe dames! Ja willemientje frustrerend he! Bij mij gaat het nu nog moet ik zeggen. Maar als ikover een week mijn eeisprong nog niet heb gevonden heb ik weer een langere cyclus als de vorige x en ik hoopte juist op steeds iets korter. Dus dan schiet ik helemaal in de stress. Heb jij ook ovu testen van CB? Il begin nu gewoon te twijfelen aan mijn ovu testen van z&k. Ben eigenlijk op die site gekomen via dit forum ma nu ik al van verschillende mensen hoor dat cb soms positief geeft terwijl de dipsticks dat niet doen. Baal ik daar wel een beetje van. Ook is er bij mij elke keer wel een licht streepje te zien ( tis niet dat ie helemaal donker is ) maar echt duidelijk is ie ook weer niet. Pff lastig. Misschien moet ik ok maar die van cb bestellen. Al vind ik het wel een duur geintje Iedereen nog een fijne zondag avond @ lix laatste loodjes en dan fijne vakantie
Oops ik wil mezelf van deze lijst afhalen. Ben 4 dagen later met me nod dus niet 14 maar 18 sept dus moet helaas door naar de andere lijst! Succes aan alle dames deze dagen!! (Had niet me laatste dag ingevult met de berekening maar de eerste dus das 4 dagen te vroeg, zie het nu pas haha) x
Hi dames Ik had me vast voorgenomen dat m'n ei gistwren geweesy moest zijn ivm witte z&k ovutestjes sinds gisteren. Nu doe ik voor de zekerheid net een CB (toch wel veel buikpijn en slijm vandaag) en het rondje bleef open. Maar bij het eruit halen van de test viel me op dat de controlestreep toch wel veel donkerder is geworden! Wat moet ik nu denken? X Bekijk bijlage 346275 De bovenste is van zojuist
Ik gebruik ook cb testen. Maar ik heb eerder gehoord dat je niet naar de streepjes moet kijken. M'n streepje was echter ook wat donkerder toen ik een smiley had. Morgen weer testen?
Ja dat zeggen ze inderdaad, maar de test leest ook dat streepje af (met een oog), dus tsja.. Hoe donker was jouw streepje? Ik neem aan nog iets donkerder? X
Hoi Cathrien! Dank je wel. Het liefst zou ik woensdag gaan testen. Dan kan het volgens de test maar ik hoop het vol te kunnen houden tot vrijdag. Dat is ook mijn vrije dag dus dat voelt ook wel als een goede dag zo voor het weekend. Ben benieuwd voor ons. Jeetje wat heftig. Voor jou een nog spannendere tijd dus. Ik zal duimen vrijdag.
MadameV : volgens mij heb ik dezelfde buikpijn en vaak heb ik dat als mijn eisprong nadert en als hij op springen staat het meeste. Bij niet passen lijkt het op spanning te staan en bij uitplassen gaat het feller steken. Als ik mijn buik dan probeer te ontspannen gaat het vaak snel weer beter. Soms heb ik het ook voor mijn menstruatie. Tussen menstruatie en dat mijn ei gaat komen eigenlijk niet.
Hier aan het begin van de middag mijn 2e knaller op de ovutest. Vanavond is hij volgens mij al gesprongen, even flink buikpijn gehad. Nog wel gezellig kunnen maken en nu weer naar de wachtbank.
Hier denk ik gisteravond of vannacht ei gehad! Mijn LH piek is wel goed te zien denk?! 4 dagen geklust, vanavond even ontspannen, hoop dat genoeg is geweest en van kwaliteit vooral!
@ lieflief Thanx voor t reageren! Ik hoop ook dat dat het is. Voor mijn eisprong. Vanochtend voelde ik het en toen had ik wel zoiets van hey, dit heb ik al een paar weken niet meer gehad misschien heeft het met mijn eisprong te maken. Ik hoop het. Al vind ik het dan nog raar dat mijn ovu testen nog steeds zo licht blijven. Maar hoe jij het beschrijft klopt het wel ket wat ik voel. Heb namelijk vanmiddag op de bank even de knoop van mijn broek open gedaan om even wat meer mijn buik te kunnen ontspannen haha. Hebben vanochtend geklust dus dat is op zich goed. Misschien toch maar voor de zekerheid morgen ook doen ipv dinsdag? Je weet maar nooit haha @ tessa duidelijk! Goed geklust en nu op het wachtbankje
@madameV ik gebruikte die van z&k maar werd er geen wijs uit. Ik doe nu alleen tempen en cervixslijm checken En dames... Ik mag dan toch opt wachtbankje! Tenminste als men temp hoog blijft hij was gisteren nog 36.6 en nu 37.1! Jippie. Bij mij is het temp verschil elke maand zo groot. Maakt ook echt niet uit of ik sochtends of savonds temp. Wel 1 vraagje: na hoeveel dagen zou je een innestelingsdip in je temp moeten hebben? En heeft iedereen dat bij zwangerschap? Net nog ff voort laatst geklust en dan lekker wachten, en hopelijk met mooi resultaat dit keer. Heel veel geklust laatste dagen haha we hadden nog ffies vakantie, dus duimen maar! Welkom nieuwe dames en succes deze ronde!