Zijn er meer mensen die hun eisprong voelen en dat kunnen linken aan het gevoel dat ik beschrijf? Je hebt me opgewonden gemaakt lieflief ook al heb ik nog geen positieve ovu test gehad als het zo zou zijn dat ik mijn eisprong voel dan zou dat al heel fijn zijn + dat de lengte van mijn cyclus dan rond de 33 dagen zou liggen en daar ben ik heeeeel blij mee. Oeh spannend!
Als ik terugdenk had ik vrijdag een enorme opgeblazen buik met steken onderin en dat voelde ik ook trekken met plassen. Dacht toen dat men darmen aant rommelen waren ofzo maar kan dus ook ei aangekondigd hebben
@tessav; duidelijk... Je ei is gevonden en ook nog goed geklust! Wat wil je nog meer? O ja... Een positieve zwangerschapstest (willen we allemaal!!) Fingers crossed!! @nieuwe dames; welkom en veel succes! Hier; ik ga zo maar weer gezellig klussen! Druk weekje op dat gebied! Ma, di, do, vr, za (2x) en nu!
Dankjewel !! Echt waar, je geeft me weer hoop Ik heb volgens mij vandaag mijn ei gehad had echt krampen in onderbuik (die voelt nu 2-3 dagen zwaar) liezen en onderrug.... mn ovu testen zijn ook positief !! Ik zet ze zo online, ga even door lezen Maar we hebben nog snel geklust dus ik heb hoop en doe morgen nog ff ovutestje Ik hoop dat jij je snel beter voelt, het klinkt alsof je heeel hard aan vakantie toe bent !!! Je verdiend het en ga er ook maar eens goed van genieten !!
Oh oh ik denk dat ik vanacht niet meer kan slapen haha. Dacht net weet je wat ik doe nog een test. Nou had ik toevallig nog een test van de kruidvat liggen ( hoor je gemengde verhalen over maar goed ) en die is hartstikke positief! Dacht dan doe ik er ook meteen 1 van z&k en die heeft dan weer een héél licht streepje. Ik weet het ook niet meer behalve dat ik nu sowieso morgen aan de klus ga! Vind het wel spannend hoor! dit is de 1e keer dat ik zo dichtbij een kans zit ( als mijn gevoel klopt) @ willemientje bedankt voor je reactie. Geeft hoop! Sorry voor mijn spraakwaterval de laatste berichten dames. Word een beetje enthousiast haha
ik zwaai even snel naar iedereen. eindelijk vakantie, ben echt zo moe nu. ga lekker slapen krysjuh bedankt voor je lieve woorden
ik heb in die 12 dagen over tijd alleen maar negatief getest en verlies nu bloed maar heb een heel raar gevoel in me buik wat zal het kunnen zijn. kan nou toch niet zwanger zijn ????
@Lix: oh ik hoop dan dat je echt zwanger bent deze ronde weet wat het is iedereen om je heen zwanger te zien..... Ik duim voor je !!! Spannend die droom !!! En super fijne vakantie !! @lucindalice: Beter teveel dan te weinig dan is er altijd nog kans ook al zou kwaliteit minder zijn.... Er hoeft maar 1 goede bij te zitten hé duimen draaien ook voor jou !! @zwangels: wat super knap !! Respect voor jou hopelijk gaat het snel lukken nu jullie Hulp gaan krijgen !! Ook voor jou de duimen !! @hogelinda: Jeej eindelijk, super @mamavanhjs: heel veel succes en hoop dat je ha snel verklaring heeft !! @Hier: zoals ik al zei denk Ik vandaag (zondag) mijn erop te hebben gehad had echt steken in onderbuik, onderrug en liezen en positieve ovutesten heb er vandaag 3 gedaan . Zaterdag geen tijd gehad en meteen toen ik thuis kwam om 1.45 (zondag dus) test gedaan en die was licht positief vanmiddag om 14 en goede streep om 20u begonnen krampen om 21u Nog duidelijkere test en toen maar meteen gaan klussen laten we hopen op tijd ook nog randjes techniek gebruikt Hihi dus ben benieuwd. .... morgen toch nog een testje voor de zekerheid hé? ?? Want was toch cd 13.... nou hier komt de foto laat maar jullie mening horen aub
Oh en sorry als ik op iemand ben vergeten te reageren daar beviel Ik niks mee maar was zoveel. .... Aan alle nieuwe welkom !!! aan alle klussers have fun en alle andere Op naar positieve testen !!!
Oh en nog 1 dingetje wat me heel erg opvalt !!! Ik opeens heel veel pukkeltjes (puistjes) op voorhoofd.... normaal alleen met ongi niet eerder rond ei gehad, kan dit iets betekenen??
MadameV: Ik gebruik altijd de KV ovulatietesten en die bevallen prima. Ik moest ze alleen even leren kennen. Ik verwacht mijn nod een dagje eerder, maar laat maar lekker staan. Ik wil proberen zo lang mogelijk te wachten met testen.
Oke lieflief bedankt! dan ga ik er vandaag wat bij halen denk ik om te vergelijken wanneer ze minder worden
Goedemorgen meiden, Ik heb een druk en leuk weekend gehad. Ik zal vanavond alles teruglezen, reageren en de lijst bijwerken. Ik hoop dat jullie allemaal ook een fijn weekend gehad hebben. Het wachtbankje doet me deze ronde niet zoveel. Het wachten gaat me erg goed af. Zo klaarmaken voor werk, maar ik ben nog super moe. Hopelijk is de dag snel voorbij. @lix FIJNE VAKANTIE! @allemaal Succes met eitjes zoeken, klussen en wachten. Op naar een roze lijst.
PLOFFF Zo, ik zit nu ook op het wachtbankje.. Gisteren niet geklust, het lukte ml niet meer. Ik vind dat echt heel erg. Als ik soms hoor en lees doen mensen het ook wel eens 2 keer op een dag. Dat lukt hem echt niet. Als we het 1 keer per week doen, gaat het goed. Maarja, als je zwanger wilt worden is dat niet genoeg. Ik moet eerlijk bekennen dat hij mij zwaar onzeker heeft gemaakt gisteren. Ik schaam me heel erg dat het niet lukte. Je ligt dan al naakt en geeft jezelf letterlijk bloot, en als je ziet dat je man daar niet opgewonden van raakt, dan doet dat echt heel veel pijn. vanochtend zwijgend ontbeten. Ml voelt zich heel rot, maarja daar heb ik niet zo heel veel aan eigenlijk. Daar wordt mijn rotgevoel niet minder om... Ik heb denk ik gisteravond mijn eisprong gehad (leek me perfect om dan te klussen..!), en we hebben do, vr en za geklust. Ik hoop dat het genoeg is geweest. Ben er deze maand heel erg klaar mee en er gaat voorlopig niet meer geklust worden. Eerst mijn zelfvertrouwen weer terug winnen. Klotezooi... :x