NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hogelinda: balen dat het zo ging en dat je je nu zo rot voelt. Als je het do, vrij, en zet gedaan hebt, kan dat echt wel genoeg zijn. De gyn zei tegen ons dat je juist de dagen voor de eisprong het meest vruchtbaar bent.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

MadameV, heb je een foto van je ovutesten? Kv moet je echt een leren doen en misschien kan ik je daarbij helpen.

2. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    @Hogelinda ik herken het een beetje. Mijn man heeft ook moeite om het vaker te doen dan 2 x per week. Niet dat hij het niet wil maar klaarkomen is dan gewoon lastiger. Ik probeer gewoon vooraf te flirten en te verleiden zodat hij niet zo door heeft dat hij aan de bak moet omdat we een baby willen;) een man moet echt het idee hebben dat het je gaat om de seks met hem! Dat je hem een lekker ding vind etc;) nu vind ik dat ook echt maar normaal gesproken doen we het max 1 x per week. Je moet het je niet te veel aantrekken. Als er btje druk op staat om klaar te komen lukt dat natuurlijk niet echt, dat geld voor ons vrouwen toch ook? Probeer er plezier in te blijven houden. Ik weet zeker dat het niets te maken heeft met dat hij niet opgewonden raakt van jou. Heeft hij dat gezegd of heb je zelf bedacht dat dat het moet zijn? Ik persoonlijk denk dat het de druk is geweest van het moeten en te graag willen. Tenminste bij mijn man is dat het..

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ah linda, dat is echt niet leuk :( hele dikke knuffel voor jou. heeft het met vermoeidheid te maken bij hem? of misschien raakt ie best opgewonden, maar krijgt hij alleen geen erectie. veel mannen durven daar niet voor uit te komen (impotentie). misschien, als jij je iets beter voelt, het met hem bespreken?
    opwinding is wat anders dan een erectie en als hij lastig een erectie krijgt maar gisteren wel opgewonden was, dan zit het hem wrs ook heel erg dwars. sterkte meis!

4. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @hogelinda ik herken het verhaal wel een beetje. Mijn man zegt gewoon keihard nee zullen we morgen doen? Als ik probeer hem mee naar boven te krijgen ...dat was in het begin wel anders. Als ik hem vraag waarom hij zo weinig seks wil de laatste tijd zegtie " gewoon " of " had vanalles aan mijn hoofd " ...ja daar wordt een vrouw onzeker van...
    Maarja heb hem ook al gezegd zo komen er babytjes op deze manier.
    Ben benieuwd of t volgende maand beter is ( wij waren daardoor deze maand te laat, álleen de twee dagen ná de eisprong.. Zal wel niks worden dus).
    laten we hopen dat onze mannen anders gaan doen :)

@lix fijne vakantie meis je hebt het verdiend

5. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    GEEN babytjes bedoel ik natuurlijk he :)

6. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie superlieve berichtjes...
    Nee hij heeft juist heel vaak gezegd dat het niet aan mij ligt, maar ik kan daar niet zoveel mee. Het begon al wat klungerig en lacherig, omdat we allebei niet zo heel veel zin hadden. Maar op een gegeven moment (als je dan toch bezig bent ;) ) kwam de zin bij mij wel en ik dàcht ook bij hem. Maar ineens begon hij keihard te lachen, en dat deed mij het meeste pijn. Hij lachte me niet uit, dat weet ik, maar zo voelde het dus wel. Ik heb hem van me af geduwd en heb me huilend aangekleed. Kan nu nog wel weer janken als ik dit typ. Ik had dan liever gehad dat hij vooraf nee had gezegd, want ik vind dit zo kwetsend...
    Vanochtend trouwens wat krampen in mijn buik, dus misschien dan toch vandaag pas de eisprong. Zaterdagavond voor het laatst geklust. Ik hoop zo dat het genoeg is geweest.. Gatver, wat baal ik hier van. :x

7. Sith

Sith Niet meer actief

@hogelinda: Knuffel! Ga niet aan jezelf twijfelen. Voor de man ligt er natuurlijk een druk om op HET moment te presteren. Dit kan het voor de man vaak moeilijker maken.

@mamavhjs: Sterkte. Erg vervelend dat je cyclus zo van slag is. Laat je ons weten wat de dokter ervan zegt?

@buikpijn rondom ei: Hier heb ik nu de tweede keer last van mijn buik. Tijdens de eerste ronde had ik zo'n last dat ik mijn broek niet dicht kon verdragen. Nu valt dat nog mee, maar heb wel een soort van gespannen gevoel en af en toe pijn op de plek van mijn eierstok. Tijdens het plassen heb ik er echter geen last van.

@onzeker: Hier heb ik het idee dat ik vorige twee rondes rond dag 16 mijn eisprong heb gehad. Ook nu zit ik al op dag 14 en ik denk dat mijn ei nog moet komen. Nu waren mijn vorige twee rondes erg kort: 24 en 25 dagen. Ik ben dan ook bang dat de periode van ei tot ongi te kort is voor een eitje om in te nestelen. Ik hoop dan ook dat mijn cyclus deze maand wat langer is, of is 9 dagen lang genoeg?

@zwangerschapstest: Spannend over een weekje zullen de eerste van ons al van het wachtbankje af zijn, met hopelijk veel positieve testen.

8. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @lix; fijne vakantie!!!

Hier vanmorgen nog open rondje......
    Wel weer een donkerdere streep op ovutest.

Bekijk bijlage 346316

9. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Hoi meiden,

pfff wat kletsen jullie veel! :D
    Ik heb vanmorgen onderweg naar mijn werk wel 30 ooievaars bij elkaar gezien in een weiland!! Ik zie zelden ooievaars, laat staan zoveel bij elkaar. Als dat geen teken is...!

Even een ego berichtje dat hopelijk van jullie reactie krijgt:
    Mijn ei is al geweest denk ik. Gisteren na de daad heb ik me toch buikpijn gehad!!! Het leken wel weeën, had er ca 1 uur last van. Ik kon echt een uur helemaal niks, daarna zakte het weer. Op het viva-forum las ik dat het zou kunnen komen door innesteling... (Viva - ontzettende buikpijn na sex - Gezondheid) wat denken jullie? Moet ik me zorgen maken?

10. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Hier twee keer gehad de vorige ronde. En ik was echt zwanger. Alleen had ik pijn op het moment dat ik op mijn hoogte punt kwam. Net of mijn hele baarmoeder samen trok.

11. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Had ik nog nooit eerder gehad.

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @buikpijn na het klussen: Het zou een innesteling kunnen zijn. Ik herken het van de vorige keer dat ik zwanger probeerde te worden. Ik had het ook en bleek inderdaad zwanger te zijn , maar ik weet niet of het er mee te maken had. Ik heb het namelijk ook wel eens gehad toen ik niet zwanger was.

Toen ik net zwanger was had ik sowieso erg veel buikpijn. Ik ging continu kijken of ik al ongesteld was geworden, zelfs toen ik al 6 weken was. Échte menstruatie-achtige krampen... heel vervelend, omdat ik me er zorgen door ging maken. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Wat een zorgen en twijfels brengt dat zwanger worden toch met zich mee hé!

x

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lieflief ga nu f nieuwe testen bijhalen. Dan zal ik ze straks erop zetten ( die van gister en dan doe ik er tussen de middag nog 1 ) fijn dat je me ermee wil helpen ben ik echt blij mee! Hoorde namelijk gemengde verhalen over die testen terwijl ik gister avond wel duidelijke streep had.

@ de rest ik reageer straks f als ik terug ben! Nu eerst f wat testen scoren haha

14. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet eerder zwanger geweest. Maar het lijkt me geen kwaad kunnen, die erge buikpijn. Het zal vast iets met bevruchting te maken hebben. Ik heb me wel laten vertellen dat je een innesteling niet kan voelen, dus tsja dat zal het waarschijnlijk niet geweest zijn.

Ik had hier net heel even onwijze jeuk in mijn buik, bij mijn baarmoeder in de buurt. Ik kon natuurlijk niet jeuken omdat het er echt in zit. Maar iemand dit ook eerder gehad? Vind het een beetje vreemd?

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ik herken eigenlijk niks waar advies over gevraagd wordt. kan jullie dus niet helpen.

ik voel me raar. erg moe, warrig, beetje zeurderige onderbuik en onderrug, boobs lijken wat gevoeliger...
    m'n dochter werd vanmorgen wakker met 5 vlekjes (2 op d'r handen, 2 op d'r armen, en 1op dr been). wat denken jullie? muggenbulten?

Bijgevoegde bestanden:

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    het lijken idd muggenbulten!!

17. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Dank jullie wel voor jullie reacties.
    Ik kan niks anders doen dan afwachten tot 4 september en dan zal ik weten of het aan de bevruchting heeft gelegen. Als dat zo is, heeft er hier een pendelaarster gelijk :D i hope so!
    Mocht iemand hier nog iets over weten dan verneem ik dat graag!

Wat vervelend LIX die vlekjes. Lijkt wel muggenbulten. Of is het iets van een vlekjesziekte? Of heeft ze die al gehad? Jeukt het ook dat je weet?
    Spannend, jij kan bijna testen zie ik op je ticker. Hopelijk is het raak meid!!

Van een jeukende onderbuik zoals jij beschrijft Tessav heb ik nooit last van gehad, hiermee kan ik je niet helpen.

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ hogelinda, balen dat je je er zo onzeker door gaat voelen. waarschijnlijk vind je man/vriend het zelf net zo vervelend dat geeft ie ook al wel aan. denk dat het voor een man ook heel vervelend is wanneer hij eigenlijk wil presteren het dan niet gaat lukken. bij ons kan ik ook merken dat het af en toe lastig is. eigenlijk klussen wij nou al bijna een half jaar om de dag omdat ik gewoon niet weet wanneer mijn ei zou zijn. ook dat gaat een beetje opbreken. vanochtend heb ik om 6 u de wekker gezet ( zie vorige berichten ivm de tests ) zodat we nog even konden klussen voordat hij op moest staan voor zijn werk. erg he?! gelukkig lukt het ons altijd nog wel al gaat dat ook niet altijd even van harte zoals vanochtend vroeg terwijl je eigenlijk nog lekker ligt te slapen. hoop dat je niet al te lang last zal blijven houden van dat gevoel.... net als zoals iemand anders hier al zijn dat hij jou aantrekkelijk vind en opgewonden van jou word hoeft niet perse altijd een erectie tot gevolg te hebben natuurlijk. en wat jij zegt met dat lachen dat is natuurlijk wel vervelend. vooral als je op een gegeven moment beide eigenlijk klaar bent met lachen en dan serieus verder gaat. al moet ik zeggen dat wij ook wel van die avonden hebben hoor. en soms als je in de lach schiet kun je daar ook niet helemaal wat voor doen om tegen te gaan. heb je hem gevraagd waarom hij moest lachen?

@ bloomy, wat jij beschrijft heb ik geen ervaring mee dus kan ik je niet mee helpen sorry

@ lix mij lijken het ook muggenbulten! juist doordat ze niet rond zijn ga je twijfelen maar ik word ook heel vaak geprikt en heb ook vaak meer van die vlekjes als echt een rond bultje.

vanochtend was mijn tante even hier op bezoek ( ze is de enige die ervan af weet ) wel even fijn hoor je hart te luchten! bij haar heeft het ook ruim een jaar geduurt en ze had ook een heel onregelmatige cyclus. dus dat is wel even fijn zo'n peptalk!

@ lieflief heb weer getest! hij is nu minder duidelijk al gister. zal even de foto's mee sturen. van de testen van Z&K ( die ik dus al heel wat dagen gebruik ) en de testen van kv van gisteravond en van net. de testen van kv zijn in het echt wel duidelijker als op de foto moet ik erbij zeggen. links is van gisteravond en rechts is van een half uurtje geleden

wel moet ik even eerlijk zeggen dat ik normaal altijd later test ( of rond 3 u of rond half 7 na mijn werk ) vanmiddag moet ik ook werken dus evt wil ik dan opnieuw testen om half 7. ma ik was zo benieuwd dat ik dus net ook al heb getest. graag je mening zou fijn zijn :) en misschien anderen die mijn verhaal van gister avond hebben gelezen die een idee hebben en me kunnen helpen? tips zijn welkom!!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    oh en bij de testen van z&k lijken ze op de foto helemaal spierwit maar je ziet bij allemaal heel licht een streepje maar telkens zo goed als hetzelfde.

nogmaals alvast bedankt voor de hulp lieflief en de rest hopelijk ook :)

20. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Die Kruidvat testen zijn idd duidelijker dan de Z&K testen. Die werken bij mij totaal niet kan ik zeggen. Ze lopen de helft van de tijd ook slecht door en blijven wel een uur rozé (achtergrond), waardoor het resultaat nauwelijks af te lezen is. Ik vind het niks. Raar, want lees er veel positieve verhalen over.

De Kruidvat testen; daar lees ik dan weer veel negatieve verhalen over, maar ik zie net wel hele duidelijke streepjes voorbij komen. Wat zijn jullie ervaringen?

X

Deel Deze Pagina