NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julli

Julli Niet meer actief

Dat zou super zijn. Maar ik merk helemaal niks :(
    Wanneer is jouw nod? En wanneer ga je testen?

2. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @kimroy ik ga ook niet testen van te voren. Heeft toch geen zin. Heb mezelf vorige maand álleen maar gek gemaakt ermee. Ik heb vrijdag m'n nod dus nog vier dagen. Iets eerder dan jij. Succes met wachten

3. Julli

Julli Niet meer actief

Ik ook 6 dagen :)
    Jij ook succes!

4. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Mijn nod is 6 september. Weet nog niet precies wanneer ik ga testen. Zolang ik mijn drang onder controle kan houden pas de 6e maar eb er moeite mee deze maand alles duurt zo lang

5. swagartist

swagartist Niet meer actief

m'n NOD is 4 september, maar ik heb echt nu al testdrang! Ik weet dat het geen zin heeft... dus ik kan me nog enigzins inhouden, maar ik denk toch echt dat ik zondag 1 september een testje ga wagen. Wie weet er een goede gevoelige test?

6. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #1346 MRCD, 26 aug 2013
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
    ♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥

1. (6) :
    Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje
    2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje
    kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Julli, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Jackyy, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje

2. (6) :
    MRCD, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    LIX, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje
    Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje

3. (5) :
    beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Jabinca, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Siri1981, 32 jaar, MMM IUI4, 1e kindje

4. (9) :
    Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jace, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    swagartist, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Mandyx, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Bloomy, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Mira2014, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje
    djoon, 24 jaar, ronde 14/ronde 2 in MMM, 1e kindje
    Lasas, 28 jaar, ronde 11, 1e kindje

Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje

5. (5) :
    MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje
    TieMar, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Wokkeltje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

6. (8) :
    Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Tessasv, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Madeliefje1987, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Moaatje, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje
    L0veErin, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Bambino15, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Meesje84, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje

7. (3) :
    Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Sith, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Willemientje, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

8. (6) :
    wondertjeinmaak, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Mami22, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje
    GaiaMama, 21 jaar, ronde 9, 1e kindje

Flora01, 24 jaar, ronde 10/ronde 5 in MMM, 1e kindje
    Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje
    liza1991, 22 jaar, ronde 7 (ronde 4 na vmk), ?? kindje

9. (2) :
    madje, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Zwangels, 30 jaar, ronde 25 MMM (ronde 16 na vmk), 1e kindje

10. (7) :
    Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje
    kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    lieflief, 29 jaar, ronde 10 (mk in ronde 1 en 6), 1e kindje
    Zwieppie, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Jipje84, 28 jaar, ronde 14 MMM, 1e kindje
    annie64, 20 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje
    Romilda, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

11. (2) :
    vrauwke, 33 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Krysjuh, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (2) :
    Liyana, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje
    Emily27, 29 jaar, ronde 5, 2e kindje

13. (5):
    Noralie87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    pindatjuh, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Olivi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Mamamies, 28 jaar, ronde 28 MMM, 2e kindje
    Pinkeltje 90, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje

14. (3):
    Cosy, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    ig86, 26 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Laure26, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje

15. (2):
    madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Evira, 32 jaar, IUI-D poging 2, 1e kindje

Datumloos. (4) :
    mama lucy, 24 jaar, ronde 12 in MMM, 1e kindje
    Aloha, 26 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Sharissa87, 26 jaar, ronde 20, 1e kindje
    Marrie28, 34 jaar, ronde 12, 3e kindje

Illegaal:

T o t a a l: 74

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

♥zwanger♥(0), ongesteld (0), MMM (7), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), vlindertje (0), niets doorgegeven (0)

7. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag laatste dag ongi ( denk ik want tis al bijna niets meer) klopt de berekening dan, die zegt dat ik 30 augustus al me eisprong zou hebben. ( heb een cyclus van ongeveer 23 dagen). Zo spannend allemaal dat wachten enzo. Hoop zo op een knal roze lijst!

x

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goede avond dames! :)

Ik reageer weer eens. Nu niet op iedereen en niet zo uitgebreid als normaal, want ik ben erg moe en er is zoveel geschreven.... :p Ik plof zo lekker op de bank met VL! :p

En je had helemaal gelijk. :D

Ik heb het veranderd. :)

Klinkt inderdaad erg raar. Ik zou naar de HA gaan als ik jou was.

Inderdaad. :D :cool: Het is zeker confronterend als mensen die heel dichtbij staan wel zwanger zijn. Ik was gelijk met een vriendin begonnen (eind november gestopt met anticonceptie, in mijn geval spiraal eruit). Puur toeval dat we dat dezelfde maand hadden gedaan. Zij is nu wel al meer dan 20 weken zwanger. Gelukkig kan ik het heel goed opbrengen om heel blij voor haar te zijn, want dat ben ik ook echt! :) Alleen wil zelf ook wel heel snel zwanger worden nu. :p Gelukkig heb ik deze ronde helemaal geen testdrang en valt het wachten me 100% mee. :) Daar ben ik heel blij om. Wellicht is dat een goed teken.

Wauw! Wat goed van je dat je al zoveel bent afgevallen en er helemaal voor gaat. :) Ik ben zelf ook bezig met afvallen (gezond eten), ik ben nu in twee weken tijd ongeveer 4,5 tot 5 kg afgevallen. Spannend, hoop dat je snel geholpen kan worden, of nog beter... dat je gewoon deze ronde zwanger bent. :D

Spannend, hopelijk betekend het weer goed nieuws. :)

Welkom op het wachtbankje. Gelukkig heb je de dag voor de eisprong nog geklust, zou dus goed moeten zijn. ;) Wat vervelend dat je vriend/man je zo onzeker maakt. Wellicht komt het door de druk, dat hij nu "moet" en hij daar zenuwachtig van wordt. Of dat hij wel opgewonden is, maar geen erectie krijgt. Lijkt me erg confronterend voor een man en lastig om te bespreken. Pak hem niet te hard aan, want je zegt dat hij zich heel rot voelt. Misschien vind hij het nog wel erger dan jij, omdat hij weet dat je daar onzeker van wordt!? Maak het bespreekbaar! :) Ik snap dat je, je zo voelt (zou bij mij waarschijnlijk ook zo zijn), maar als hij zich echt heel rot voelt zal het echt niet met jou te maken hebben. Hij vind je vast fantastisch, anders was hij vast niet meer bij je en zouden jullie niet bezig zijn voor een kindje. :) Mannen zijn net als vrouwen rare wezens. :p Dikke knuffel en hopelijk voel je, je snel weer zekerder.

@wachtbankje
    Ik hoor veel geluiden hier dat het wachten zo tegenvalt. Normaal ben ik erg ongeduldig (en de afgelopen twee rondes heel extreem), maar deze ronde gaat het wachten me tot nu toe prima af. Ik let ook niet op dingen, ik zie het allemaal wel. Anders ben je jezelf alleen maar gek aan het maken en waarschijnlijk is de teleurstelling groter als je echt denkt dat het raak is... ;) Wachtende dames veel succes! Ik lees dat de eerste meiden vrijdag al gaan testen, ik ben erg benieuwd. Hopelijk een roze lijst. :D

@allen
    Eizoekers, klussers en wachtenden... ik wens jullie veel succes deze ronde. Op naar de mei-mama's. ;)

@lijst
    Ik heb de lijst bijgewerkt. :)

@Hier
    Ik ben moe! Niet normaal. Ik plof zo lekker op de bank en ga lekker tv kijken met VL en daarna lekker vroeg slapen. ;) Verder heb ik het erg druk deze week. Ik werk veel, woensdag een zakelijk event in Maastricht wat ik bij moet wonen, heb er eigenlijk wel zin in. Even weg van kantoor en met de directeur op pad. :p Vrijdagavond vier ik mijn verjaardag voor vrienden, dus dat zal een gezellige boel worden. En uiteraard vergt dat woensdag/donderdag en vrijdag voorbereidingen. We zijn altijd van de hapjes maken, dus dat is leuk! Dan zaterdag uitslapen en de hele dag hapjes maken voor zondag, want dan vier ik mijn verjaardag voor familie en collega's. :D Gezellige drukte dus hier. Als ik me zondag net zo voel als nu, dan wil ik pas op NOD of na NOD testen. Als ik toch wat ongeduldiger word, dan ga ik op zijn vroegst pas op zondag testen. ;) Ik wens jullie een fijne avond dames.

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Welkom nieuwe mensen, welkom meiden op het wachtbankje en succes met de speurtocht voor degene die op zoek zijn naar hun ei :)

Ik ben me toch een partij moe!!! Niet normaal...x was vandaag echt om achter het behang te plakken, dus helpt niet echt mee...

Mijn ei was deze mnd 2 dgn vroeger...nu had ik voor mn zwangerschap een lf van 12 met ovu op cd16, maar na mn zwangerschap een lf van 9 a 10 dgn met ovu op cd 18 (vorige ronde alleen lf van 11, maarwelke cd ovu was niet precies/geheel duidelijk. Deze ronde dus ovu op cd16...nou weet ik niet welke lf ik moet aanhouden eigenlijk...
    Kan dus best zijn dat ik hier ook illegaal ben, want bij een lf van 10 is mijn nod 31/8

30/8 gaan we uiteten met vrienden en ik wil pas daarna testen. zaterdag ochtend is mijn urine dan wrs te veel verdund omdat ik altijd nogal veel drink tijdens uiteten (niet zo zeer alcohol). Zondag is de kv dicht dus ik hoop ik hoop ik hoop dat ik het kan opbrengen om pas maandag ochtend naar de kv te gaan en dan pas te testen. Heb bewust geen testen in huis (alleen nog wel ovu testen)...

Iemand vroeg naar een gevoelige test: kv2v5

10. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden..

Ik wil jullie echt ontzettend bedanken voor jullie steun en lieve berichtjes.. Doet me echt ontzettend goed! Moet ook zeggen dat ik dit van alle 3 de NOD topics die ik gehad heb, veruit de gezelligste vind! :D
    Ik heb nog niet met ML over het gedoe kunnen praten, want hij moest weg voordat ons zoontje op bed lag, dus tja... We zien het wel. Ik voel me al wel wat beter, maar merk wel dat ik gespannen ben als hij erbij is. Stom he, wat zoiets simpels met je kan doen...
    Laten we hopen dat het allemaal niet voor niets is geweest! ;)

Nu maar weer verder wachten op het wachtbankje. Ik hou mijn NOD van 2 september toch maar gewoon aan en dan zien we het wel!
    Iedereen op het wachtbankje: Heel veel geduld gewenst! :D

En willemientje, ik hoop echt dat je je ei nog gaat vinden deze maand. Wat je zelf al typte, je kunt beter op je NOD wachten, dan op je ei!! Succes en een dikke knuf!!

11. Julli

Julli Niet meer actief

@ MRCD Mooie lijst! Dank je wel!

@ Hogelinda Jij ook veel geduld en geluk natuurlijk :). Mijn nod is 1 september

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Thanks MRCD voor het aanpassen.

Hopelijk blijft mijn testdrang nog even weg. Wil pas overtijd testen dit keer ivm vmk vorige keer....

13. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @hogelinda en Julli: gaan jullie wel voor je nod al testen? Of ben ik van de begin september-nodders echt de enige die t testen écht niet kan afwachten?! :(

14. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Hier weer even een update van mij. Ik lees de laatste dagen wel mee, maar heb niet/weinig gereageerd. De afgelopen dagen een flinke dip gehad nadat ik te horen had gekregen bij het hsg onderzoek dat 1 eileider dicht zat. Vanochtend weer een afspraak gehad bij de gynaecoloog. Zijn weer naar huis gestuurd. Ze kunnen nu weinig doen. Als het volgend jaar nog niet raak is dan komen we voor iui in aanmerking. Dit geeft voor nu weer even rust. De aankomende vier maanden geen ziekenhuisbezoeken. Dat vind ik nu erg prettig. Nu hopen we geen iui nodig hebben.

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lieflief bedankt voor het reageren. Maar ik kan jou link helemaal niet openen? De testen zijn wel in het echt duidelijker als op de foto. En de test die ik vanavond heb gedaan is wéér lichter als die van vanochtend. En die was al lichter dan die van gisteravond. Kan het dan zijn dat ik juist mijn eisprong al heb gehad? Aangezien ik de testen van het kv gister pas voor het eerst heb gebruikt? Het streepje van gisteravond is namelijk wel zo duidelijk dat het raar zou zijn als zo'n test totaal niet in dr buurt van een eisprong zit. ( misschien daarom dat zoveel mensen klagen over kv? )

Iemand anders nog ideeën hoe of wat met mijn cyclus deze maand gaat u gang:) alles is welkom!

@ hogelinda geeft niks hoor meid, iedereen heeft wel eens zo'n shit dag. Laat je nog even weten als je het hebt uitgepraat...

Poeeh ook al vinden jullie het wachtbankje irritant en lang duren, ik ben jaloers!! wou dat ik er ook op zat

16. Julli

Julli Niet meer actief

Haha Cathrien! Nee hoor ik test vrijdag. 2 dagen voor nod :).
    Wanneer wil jij gaan testen?

17. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test altijd voor m'n NOD. Gewoon omdat ik niet kan wachten en omdat ik de spanning van zo'n test best leuk vind :D met mijn vorige zwangerschap 4 dagen voor NOD heel duidelijk positief getest, en dat heb ik ook nog steeds in mijn hoofd.
    Maar deze maand loopt alles een beetje anders, want mijn ei was erg laat. Waarschijnlijk gisteravond of vanmorgen pas! Dus ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD is, daarom ook geen idee wanneer ik voor het eerst ga testen. Denk volgende week maandag ofzo..

18. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Dames!!

Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n vroege test van z&k gedaan die je gratis krijgt bij je ovutesten. Ja heel dom, slaat nergens op op dag 14 van je cyclus, maar zo ben ik. Ik heb kramperige buikpijn, afscheiding en pijn in m'n borsten. Ik dacht "daar komt m'n ei", maar nee..... Alles blijft poepie-negatief.

Een uur na het doen van de ultra gevoelige zwangerschapstest moest ik weer plassen. Het testje ligt op de wasbak dus uiteraard nog even in m'n hand gepakt en er staat daadwerkelijk een heeeeeeel locht 2e streepje (echt een tuurstreep). Das toch raar! Die dingen ga ik straks een paar dagen voor NOD echt niet gebruiken hoor! Nu ben ik veel te bang dat ik straks vals positief ga testen. Denk niet dat ze heel betrouwbaar zijn, want je kunt op dag 14 natuurlijk helemaal niet positief testen (dat bedacht ik me natuurlijk pas na het moment dat ik dat ding al in m'n pies had gestoken).

Xx

19. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @Julli: ik zou ook vrijdag 'pas' gaan testen, maar ga nu woensdag al testen, tegelijk met n collega.

@Hogelinda: ja, moeilijk om dan nu je nod te bepalen als je ei later was.

Mijn ei was juist n beetje vroeg, dus daarom denk ik dat ik ook misschien woensdag al wel positief kan testen.
    Spannend!!

20. Julli

Julli Niet meer actief

@ Cathrien Spannend! Ik ben benieuwd :-D

Ik het een cyclus van 33/34 dagen. Klopt de standaard berekening dan doorgaans voor je ei? Ik gebruik geen testen dus echt zeker weten wanneer dat ei sprong weet ik natuurlijk niet.

Deel Deze Pagina