NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Gaan ze je ielieiders niet doorspoelen. Hebben ze bij mij toen wel gedaa en eierstokken aangestipt.

2. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @jipje; wat naar van je eileider. Gelukkig heb je er twee en zit het probleem niet aan beide kanten. Nu hopen dat iui ed niet nodig is! Op naar de positest! Ik duim mee!

@rare positieve zwangerschapstest; google is mijn beste vriend! Net ontdekt dat zw.testen ook positief kunnen uitslaan van een eisprong als het heel gevoelige testen zijn. Het werkt dus niet alleen andersom. Dat Al het dus zijn! Problem solved!

3. briena28

briena28 Nieuw lid

25 aug 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madamev ik had ze altijd om de 3weken ik rekende altijd na mijn menstuatie 3 weken en dan werd ik het gewoon op de datum dat ik het moest worden.

4. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

13 jun 2013
    235
    0
    0
    Dames even kort berichtje van mij want ben erg moe en heb voor het eerst in 3,5 maand geen nachtdienst dus ga eens lekker vroeg naar bed :D

Maar zit met wat vraagjes: Ik weet niet of iedereen mijn ovutesten had gezien want had maar 1 reactie...... maar denk dus echt dat mn ei gister rond 20u is geweest, vandaag alleen nog zwaar onderbuik gevoel gehad en mn ovutest was alweer heel licht.
    Mja ik zit dus op het wachtbankje denk ik dus.... MAAR dan komen de vragen he haha omdat je er niks meer aan kunt doen en je hebt toch goed gedaan wilt hebben dus vandaar:

- Is dat niet raar?? 1 dag positieve testen en dan ook diezelfde dag je ei voelen??
    - En ik voelde om 20u mn ei en heb rond 21.00 en 21.30 geklust is dat goed genoeg????
    -Moet ik nog door gaan met ovutesten nu?
    - Mn ei was op cd 13 is mn NOD nu over 14dagen?? dan zou mn NOD 9-9 worden klopt dat??
    - en als laatste nogmaals mijn vraag over mijn pukkeltjes (puistjes).... ik heb er nu opeens heel veel op voorhoofd normaal (zolang ik al ongi ben) alleen maar rond mn ongi last ervan en nu rond mn ei betekend dat dat ik ervoor misschien nooit ei heb gehad?? of iet anders??

Sorry voor al die vragen zit alleen op de bank :( ;)

5. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Bekijk bijlage 346504

Na veel lichte streepjes de afgelopen tijd en later omo witte testen nu ineens dit?!

Morgen ei?

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Krysjuh: Kan het ook zijn dat je nog wat eipijn hebt gevoeld en nog niet het springen?
    Ik zou nog wel even door testen, om te zien of ze licht blijven.
    Puistjes: Ik heb praktisch nooit puisten en gisteren toen ik wakker werd had ik een dikke witte kop (Bleg) op mijn neus. Zondagavond of gisteren mijn eisprong gehad.
    Qua klussen lijkt het me dat het zeker wel kan. Het is wel zo dat je het meest vruchtbaar voor de eisprong, maar na je eisprong blijft het eitje ongeveer 12 uur leven en tegen die tijd zijn de zaadjes er al wel :D
    Veel succes met het wachten.

Hier is het wachten net begonnen, zucht. Vandaag 1 dpo (zo reken ik maar) en nog 13 te gaan, pffffff. Haha

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Naar je zin beantwoord? ;), succes op de wachtbank :)

8. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was hier net zo! Ik heb daarom CB digitaal erbij gekocht, voor bevestiging. En ben blij dat ik dat gedaan heb, zo kon ik veel beter mijn ei vinden. Mijn dipstick was nog niet positief, en die van CB knalde er van af! Die vertrouw ik dan toch wat meer.
    Vind jouw test nog niet positief, maar gaat de goeie kant op!

9. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ne temperatuur is vanmorgen weer flink omhoog gegaan. Maar heb ik nou zondag of gisteren me ei gehad dan ? Ik gisteravond nog geklust maar het ging echt heel moeizaam. Man kwam net van het werk. Avonddienst. En ik moest om 6 uur weer op. Dus ging niet zo makkelijk. Naar veel proberen toch klaargekomen. Maar er kwam helemaal niks uit bij mij en me bmm stond echt heel goed open. Dat was van het weekend niet zo want toen liep er nog best veel uit. Ben ik gisteren dan nog zo vruchtbaar geweest? En omdat het zo moeizaam ging maar toch is klaargekomen zijn het dan wel goede zaadjes geweest? Er zat ongeveer 36 uur tussen. Maar hij kreeg hem niet helemaal omhoog zeg maar haha omdat hij ook moe was

10. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    @madje, nee gaan ze niet doen. Het kan zelfs zo zijn dat door het hsg onderzoek de eileider wel open is gegaan.
    @kim, bedankt! We gaan we voor!

11. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Het ei!! (Toch?)

CB digitaal zegt van niet, maar de streep op de stick is wel bijna net zo donker als controlestreep. Dipstick is echter bijna net zo donker.

Net een zwangerschapstest van kv 2v5 gedaan, om te verifieren wat ik gisteren las over zw testen die positief uitslaan bij ovulatie en dames.....

Het is waar!!

Zowel de extra gevoelige zw. test van zwanger en kids als de test van kv 2v5 zijn vandaag (dag 15) heel licht positief! Shock!!!

Keep that in mind...

Nu op naar een mooie roze lijst!

Bovenste test is van vanochtend! Bekijk bijlage 346514

Xx

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wow Kim...heb je n foto van die zw-testen?

@ Bloempje, aan je temp te zien zondag of maandag...

13. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @kim dacht dat het niet kon maar dus toch. Thnx voor de tip

14. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @zw testen; de streepjes zijn zo licht dat ik niet denk dat ik ze op de foto krijg. Ik ga het wel proberen zometeen.

@ovutest; mag ik die bovenste nu als echt positief rekenen? Ik heb za 2x, zo avond en gisteravond geklust. Vanavond zal het niet gaan (ML te laat thuis) dus zou dat genoeg zijn?

X

15. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow dames wat kletsen jullie veel! Ik hou het echt niet bij!
    Ik heb wel alles gelezen en ga nu reageren, maar lukt denk ik niet met naam!

Las iets over sex, libido etc. Hier was 't echt andersom... VL wilde wel maar mijn libido was na de bevalling compleet weg! Echt pas sinds een paar maanden heb ik weer mijn libido (zoon is net 3!) en gaat het stukken beter met ons seksleven. We hebben er veel over gepraat en dat heeft ons echt geholpen en elkaar ook echt de tijd gegund. Wellicht was dat lachen gewoon een uiting van onzekerheid? Praat met elkaar!

Ovutesten; ik gebruik alleen CB met indicator want de dipsticks blijven licht en daarmee spot ik dus geen ei. Nu zijn wij al lang bezig dus ik ken mijn lichaam wel redelijk goed en voel mijn ei wel aankomen. Hierdoor gebruik ik dus max 3 ovutesten per maand.

Pijn in onderbuik; ik had dus afgelopen maand tijdens mijn menstruatie zo'n pijn in mijn buik en rug dat ik echt continu paracetamol nam. Zo erg dat de HA uitging van een vmk. Echter stopte het bloeden heel snel en had ik gister alweer vruchtbaar slijm, dus ik denk dat het toch echt gewoon mijn menstruatie was die heel heftig was. Nu had ik gisteren ook meteen weer last van mijn buik en rug, dus vind get toch wel vreemd! Ik hou het in de gaten en schrijf alles op voor wanneer ik naar de gyn moet, het kan nml ook een symptoom van endometriose zijn.

Verder las ik iets over 3x bloedverlies in een maand? Ik zou zeker naar de HA gaan. Kan onschuldig zijn maar ook iets ernstigs. Beter het zekere voor het onzekere! Ik heb nu afgelopen maand 2x licht bloedverlies gehad na een kluspartij (!) en vind dat toch vreemd. Dat had ik nog nooit en we doen ook helemaal niet wild ofzo! Ik ga dat ook navragen, want het kan een vaatje zijn, maar ivm de buik- en rugpijn lijkt het me niet goed!

Onze klusweek is net begonnen, maar wellicht is mijn ei deze maand eerder dan de app zegt! We zullen zien!
    Dames op het wachtbankje succes met wachten.
    Sorry als ik dingen vergeten ben!

16. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Bekijk bijlage 346527

Waarschijnlijk alleen zichtbaar voor de echte tuurders onder ons, maar er staat echt een heeeeel licht 2e streepje en m'n ovulatietest is nu toch echt positief (dipstick) dus het kan wel degelijk! Ik dacht ook dat zwangerschapstesten nooit posi werden bij ovulatie en dat andersom wel kan, maar toch..

Good to know..

X

17. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @kim ik ben niet zo een goede "tuurder" ik zie hem niet hihi.
    Als ik t goed begrijp heb je dus een licht posi zwangerschapstest tijdens je ovu?

18. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Ja dat klopt. Ik heb ook alle ovulatie-symptomen (buikpijn, afscheiding etc) dus tsja... Dat is toch raar.

Nu hopen dat ie er over twee weken weer staat! Maar dan duidelijker!

19. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Ja vreemd. Heb wel eens gelezen dat het lh gehalte lijkt op het hc hormoon als je zwanger bent. Maar dacht dat dan de ovutesten posit gaven ipv anders om haha

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik zie hem wel ietsje kim! En je ovutesten zijn ook echt duidelijk! Hoop dat ik ze ook zo duidelijk krijg want he dezelfde testen en kv testen ( als je mijn vorige verhalen hebt gelezen ) dus heb besloten toch maar gewoon door te gaan met testen en klussen. Maar mijn gevoel zegt dat ik zondag ochtend mijn ei toch wel heb gehad. Dus laat ik heel voorzichtig zeggen dat ik met een 1 bilhelft op het wachtbankje zit? Hihi

Hoe is het verder hier met de dames?

Ik heb lekker een dagje vrij. Net goede inkopen gedaan bij v&d. 3 halen 2 betalen van de sale. Voor 64.50 heb ik 7 items gekocht! :)

@ hogelinda, nog uitgepraat met ml/vl?

@ briena wat bedoel je met om de 3 weken? Ik snap je bericht niet helemaal

@ lix lekker aan t genieten van je vakantie?

Deel Deze Pagina