NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @madamev; fijn dat je 'm ziet! Ben ik gelukkig niet gek ;-p
    Miss verklaart dat ook waarom sommige vrouwen een week voor nod een tuurstreepje krijgen, wat dan vervolgens niet donkerder wordt en zelfs verdwijnt, waarna op nod (of paar dagen later vaak) gewoon een menstruatie volgt.

Nou ja.. Ik weet het nu. Nog een goede reden om niet te ver voor NOD te testen!

Hier is de buikpijn gelukkig verdwenen. Als jullie me zoeken dan zit ik op het wachtbankje!

@testen; wanneer gaan de eersten van jullie testen? Ik ben zo benieuwd! Helpt me een beetje door het lange wachten tot 8 sept heen! Ik hoop op heel veel roze, plakbeebs en prachtige mei-baby's!

X

2. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai!!

Net heerlijk met mijn zoontje naar het bos geweest. We zijn met een hele zak vol dennenappels, takjes, steentjes en eikeltjes terug gekomen. Heerlijk! Kan daar echt van genieten!

Helaas heb ik mijn man nog niet gesproken over het gedoe van zondagavond. Hij moest gisteravond voordat ons zoontje naar bed ging al weg en kwam laat thuis. Ik baal daar ontzettend van, want er hangt een ijzige sfeer hier als hij thuis is. Ik wil dit echt eerst uitgepraat hebben voordat ik weer normaal kan doen. Klinkt misschien kinderachtig, maar hij heeft mij echt pijn gedaan en er mag wel wat moeite gedaan worden om fatsoenlijk zijn excuses te geven of een uitleg...
    Nou ja, dit komt misschien raar op jullie over, maar er hangt zoveel meer aan vast.

Maargoed. Het komt vast wel weer goed allemaal.
    Tot nu toe zit ik best relaxed op het wachtbankje! Hopen dat dat zo blijft! Voel wel vanalles in mijn buik, maarja! ;)

3. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: ik zie ook heeeel lichtjes wat! Ik denk dat je theorie wat betreft de tuurstreepjes ver voor NOD klopt! Misschien dat je hier een apart topic voor kunt openen met de foto's van je testen erbij. Misschien dat je meer mensen kunt helpen. :)

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ hogelinda, heb je goed! Als je er nog mee zit moet je er gewoo over praten anders krop je het alleen maar op en komt het er waarschijnlijk de volgende keer dubbel zo gemeen uit wanneer er weer iets voorvalt

5. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat het goed met alle dames? Hier rustig aan, lekker een dagje soort van vrij. VL met ons nieuwe huis bezig, dus goede verdeling al zeg ik het zelf! :)
    Wel wat rare gevoelens in mijn buik wat steken hier en daar, zere onderrug ook zeker aan de zijkanten van mijn rug. Hoop dat het iets positiefs oplevert over 2 weken.

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zie mijn antwoorden in het rood :)

@Jipje: Logisch dat je een dreun hebt gekregen! Vind het wel raar dat ze je nu gewoon weg sturen...

@Z&K zw.test: Ik vind het klote testen. Heb voorheen wel eens de gewone van hun gebruikt. De midstream, dipstick en cassette geven niet hetzelfde resultaat met dezelfde urine (ene lichte, andere donkerdere streep bij positief). Verder testte ik heel laat pas posi met hun testen. Voor mij geen z&k zw. testen meer dus. Was het streepje roze of grijs? Als het grijs is kan het ook nog een indrooglijntje zijn.

@Kim: Dat is dus de reden dat ik temp naast ovu testen. Dan weet ik zeker of ik kan stoppen met ovu testen, want in theorie kan je ook een LH piek hebben zonder dat het eitje springt...
    Weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn???? kv heeft bij mij nog nooit positief gegeven op LH piek...als je zwanger bent reageren je ovu testen ook...Misschien even een bloedtest aanvragen gezien deze verwarrende situatie???

@Jace: Ik dacht hetzelfde...ovu's reageren ook op hcg, maar zw.test niet op LH.

@Bloem: Ik denk dat je ei zondag is geweest, dus dan was je t/m maandag wrs vruchtbaar. Maar als je ei maandag is gesprongen, ben je vandaag nog vruchtbaar...

@Hier: Had de afgelopen dagen flink slaap tekort opgebouwd. Vannacht moest ik ook nog vakantiegangers ophalen van Schiphol. 5 u lag ik weer in bed. Heb geslapen tot 12.15u!!!:$
    Heb net ff wat gependeld, zo nmss nog wat verzoeken en dan wat aan hh doen. Vanavond gaan we een nieuw bed kopen voor x, want ze zat gister weer vast met dr knie ;)

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ lix, ik hou het pendel forum goed in de gaten. als je weer verzoeken accepteert dan ben ik er als eerste bij ;)

@ hier, dames net weer ovu test gedaan. zal 2 foto's uploaden. de kruidvat testen zijn van zondagavond, gisterochtend, gisteravond en net. de streepjes worden bij kv steeds minder. de z&k testen gebruik ik al langer elke dag. dit is de eerste keer dat ik duidelijk een streepje zie zonder te turen. zal ie eraan komen? bij kv denk ik nl eerder dat ie al geweest is. ook door mijn spierpijn/buikpijn gevoel van zondag ochtend

graag jullie ongezouten mening en tips :)

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    ooh hmm nou zie je hem op de foto nog niet echt bij mijn z&k test. maar in het echt is ie vrij duidelijk! hoef er niet voor te turen ofzo

9. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @madamev; ik had vorige week donderdag een bijna positieve test (nou ja... Een vrij donkere streep). Daarna werden de testen vrijwel wit. Sinds gisteren weer een oplopende streep, met als hoogtepunt net een knaller!
    Je ei kan al geweest zijn, maar kan ook nog komen. De tijd zal het leren. God wat een gedoe hé!

Ik word hier gek van. Volgende ronde voor mij geen ovutesten meer. Ik word er gespannen van en onzeker. Vandaag een knaller, maar ook een posi zw test (die nog veel duidelijker opgedroogd is en écht een roze streepje laat zien).

@; Ik denk niet dat ik zwanger kan zijn. Dit is dag 15 van mijn cyclus. De eerste 6 dagen ben ik ongesteld geweest (lees; geen sex) en pas op dag 7 begonnen met klussen. Zelfs als ik die dag zwanger zou zijn geraakt zou ik nu nog niet positief testen. Nee... Ik denk echt dat dit een reactie op m'n LH-piek is. Vrijdag toch afspraak bij de dokter. Doe vlak daarvoor voor de zekerheid nog een test en mocht ook die posi zijn dan vraag ik een bloedtest aan. Maar dat zal niet nodig zijn denk ik!

Ik zit voorlopig nog even op het wachtbankje!

Hierbij de opgedroogde zwangerschapstest;
    Bekijk bijlage 346598

X

10. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    @hier; vanmorgen best last gehad van maagzuur en boertjes laten.. Last van mn darmen.. Hopen dat t goede symptomen zijn..:) donderdag voor de eerste keer maar testen!

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Kim ja frustrerend he!

12. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Lix

Jij schrijft dat je daarom naast je ovu testen ook nog tempt voorde zekerheid. Maar ook dat is niet betrouwbaar teminste bij mij toen niet . Had elke maand mooie dal en ook weer piek (vond de gyn toen ook). Dus een goeie eisprong. Toen had ik ineens een maand zonder dal en piek maar een schommelt grafiek. Dus ik helemaal teleurgesteld dat ik die maand geen eisprong had en wat denk je die maand was ik zwanger.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, toch vreemd zeg... Ik zie ook wat, kan alleen niet zeggen of het roze of grijs is...

14. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Hey dames
    Veel gekletst weer. Druk met werk dus kan niet echt reageren. Ook btje offday, bijna niet geslapen vannacht. Het echt weer zo'n paniekmoment over de toekomst en of alles wel gaat lukken enzo
    Rot jaren achter de rug en ben zo bang dat het weer mis gaat
    Zucht maar niet te veel stressen want dat schijnt niet bepaald te helpen.
    Wij zijn btw 8 sept 3 jaar getrouwd en 7 sept is men nod, dat zou wel erg leuk zijn:)

Sorry dat ik niet reageer op anderen

15. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Nou effe snel een egopost;

Reageer vanavond op jullie berichten!

Vanmiddag nog een keer ovutest en nu nóg donkerder. Wanneer moet ik nu m'n eisprong hebben ongeveer? Dat ovutesten is nieuw voor mij!

Vanmorgen buikpijn gehad, maar daarna helemaal niks meer!

X Bekijk bijlage 346636

16. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Hoi,

Voor mij ook nog eventjes, en merk nu wat jullie bedoelen dat het lang wachten is zeg! Ik was vanmiddag ineens erg misselijk en had wat verhoging...vond dit wel vreemd, maar wie weet is het een griepje ofzo. Heb eigenlijk zin om morgen vroeg al te gaan testen!
    Maar ik moet van mezelf wachten tot zondag of maandag:p...

Succes allemaal!

17. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik wil er ook graag bijhoren :p kan dat?? :D

eloveh - 22 Jaar, 2 jaar bezig, voor eerste kindje

Heb heel lang geen ovulatie testen kunnen gebruiken door mij PCOS... gebruikte ze wel maar ze gaven bijna altijd positief aan.. en had nooit een eisprong!

Nu kan het weer want mijn PCOS is zo goed als verholpen! en had sinds 2 jaar vandaag voor het eerst dit in mijn handen:

SO HAPPY! :D nog paar daagjes denk ik....?

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Kim die is duidelijk!!

19. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh oeps.. vergeten NOD er bij te zetten, haha daar gaat het juist om...

eloveh - NOD 14 Sept- 22 Jaar, 2 jaar bezig, voor eerste kindje

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ willemientje digi knuffel voor je rot dag! Die 2 data in sept komen inderdaad heel mooi uit!

@eloveh welkom! Kan je verder niet helpen met je testen want soms snap ik het zelf ook niet meer. Maar kijk anders een paar pagina's terug, daar staan mijn ovu testen van zondag en gister, ook van kv. En kun je zien hoe er hier op werd gereageerd

Deel Deze Pagina