@Kim: Wat nou als je ongi geen ongi was, maar 'gewoon' een bloeding tijdens zwangerschap? @Madje: Bij mij werkt tempen prima...tot nu toe ten minste. Heb het ook gedaan toen ik zwanger wilde worden in 2010/2011. Heeft ze eigenlijk nooit in de steek gelaten, ondanks dat ik nauwelijks op dezelfde tijd kan tempen ivm onregelmatige werktijden... @Hier: Net een nieuw bed voor X gekocht (meegroei bed). Ml en ik hebben `m in 45 minuten in elkaar gezet, dus morgen kan ze erin! Ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren. Morgen wordt er nog een bedhekje bezorgd, hopelijk valt ze er dan niet uit
Hallo dames, Hier even een kort berichtje. Ik heb alles meegelezen, maar ben met ml een heerlijk weekend weggeweest, echt fr gerelaxt, en zit nog steeds in de 'Zen-modus', (op de wachtbank) vandaar dat ik al even niet gereageerd heb. Ben uitermate rustig deze maand, maar ben wel erg benieuwd. Zondag is mijn nod, wil niet eerder gaan testen, liefst zelfs later. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas 3 dagen na nod echt positief, eerste twee dagen twijfelde ik (kv2v5) Sorry dus dat ik niet eerder gereageerd heb! @hogelinda: wat een rotsituatie, kan me voorstellen dat je je er niet goed bij voelt. Hopelijk kunnen jullie t snel uitpraten! @Kim: fijn dat je je ei hebt gevonden, hopelijk een ook een roze teststreep over twee weken. Wel vreemd van die zwangerschapstest... Ga je volgende maand nu toch door met de ovutesten, of stop je ermee? @jipje: balen van de uitslag van je onderzoek, hopelijk heb je geluk en is je eierstok nu weer vrij. Gelukkig hebben we er twee, ik duim voor je! @alle nieuwe dames: welkom! @nod 8 sept: zou een heel mooi huwelijksjubileum zijn, zet m op! @ iedereen die druk is met eitjes zoeken en iedereen op het wachtbankje: heel veel succes. @wachtbankje: ik zal jullie wat van mijn Zen-modus sturen, ik vind t heerlijk @iedereen: Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, is moeilijk via telefoon... Dikke knuf daarom voor jullie allemaal, duimen voor veel roze!
We zijn inderdaad goed bezig dat we nog niet gaan testen! Moet wel eerlijk zeggen dat ik gewoon de drang niet heb omdat ik meen dat het deze maand niet raak is en gewoon te laat waren met klussen. Natuurlijk lees ik wel mee en hoop voor jullie allemaal veel roze
Kim 198 Ja hier ook al dagen word er gek van. En een opgezette buik joh pppppfffflijk wel of ik al zwanger ben haha. Lijkt wel ofereen eii me bui verstopt zit haha. Ja laten we hopen dat we alle 2vdeze maand op rose komen. Jace haha ja dat hoop ik maar. Ik weet onderhand niet meer.had namelijk het idee dat ik dag 9 mijn ei al had gehad vandaar. Krijgje he als je te eigenwijs bent om geenovu testen te doen
Nou de pijn in mn buik rechts is echt niet lekker. Straalt uit naar m'n heup en bovenbeen. Bah... Hopelijk is het voor het goede doel. @Lix; ik ben zo mega mega ongesteld. Het is dag 16 nu. Dan had ik nu echt vet positief moeten testen, dus ik ga echt uit van m'n eisprong.
Hmmmzz mijn ovutest was net nóg donkerder dan eerst. Donkerder dan de "C"-streep. Kan dat ondanks het feit dat ik net mijn eisprong dacht te voelen. X
Vandaag streepje bloed bij afvegen. Zou qua timing kloppen voor innesteling, maar kan me niet herinneren dat ik dat bij vorige zwangerschappen ook had. Ben benieuwd...nog een weekje wachten.
ik mag verplaatst worden van datumloos naar 8-9 probeer echt mee te gaan kletsen deze maand... heb/had even wat afstand genomen van het forum.
Spannend Bloesem, ik had het bij m'n eerste zwangerschap wel, de andere 2 niet... Had je ook n tempdip?
@bloesem:spannend! @hier: vanmorgen na het opstaan werd ik zoooooo misselijk. Heb nu wat gegeten en het trekt wel iets weg, maar niet volledig. gisteravond kon ik niet op m'n buik liggen (ik ben een buikslaper) want dat voelde echt niet fijn in m'n onderbuik...de testdrang begint toe te nemen! Als ik morgen nog geen spotting heb een vrijdag niet ongesteld ben, ben ik al heel blij. Want dan is of mn lf langer, of ik.ben zwanger gisteravond hebben we een nieuw bed voor x gekocht. toen ze op bed lag hebben we het in onze kamer in elkaar gezet, straks ff de grote wisseltruc en dan kan ze vanavond in d'r nieuwe bed in d'r eigen kamer slapen. best wel spannend!
Hey dames, Kunnen jullie iets zinnigs zeggen over het volgende? Ik had zaterdag mijn 1e knal positieve ovulatietest, zondag een 2e en maandag was die al een stuk minder. Ik kreeg zondagavond wat buikpijn en dat hield maandag ook aan. Gisteren had ik wat steekjes onderin mijn buik. Wanneer zou ik mijn eisprong hebben gehad? Voor de zekerheid hebben ML en ik nog voor de zekerheid gesekst. Wie, o wie kan me helpen?
Misschien was t toch nog niet slim om door m'n collega overgehaald te worden om samen vandaag, nu al, te testen. Want mijn test was helaas nog hartstikke wit. Jammer. Maar ik geef de moed nog niet op hoor. Ben gewoon te vroeg. Nod pas zondag of maandag denk ik. De collega die vandaag ook zou testen, kreeg gisteravond ineens al testdrang en testte duidelijk positief! Nu dus hopen dat ik komend weekend ook alsnog positief test. Dan zijn we tegelijk zwanger! Dat zou wel ff bizar toevallig zijn, maar super leuk! Voor iedereen die binnenkort gaat testen; ik duim voor jullie!!