Goedemorgen dames, Weten jullie of dit betekent dat ik misschien juist zwanger ben of juist niet: Sinds vanmorgen menstruatie achtige pijn. Ik vond net ook licht gekleurde afscheiding (sorry) een klein beetje in ondergoed. mijn nod is zondag. Heb al 5 maanden een cyclus van 33/34 dagen. word ik nu eerder ongesteld of zijn dit misschien ook zwangerschapssymptonen? Ik hoor graag of jullie hier iets over weten.
@jullie: moeilijk te zeggen! Kan 2 kanten op gaan. Misschien een verlate innesteling ofzo? Ik duim voor je!!! Hier nu wat misselijk en steekjes in mijn borsten. Heel vaag. Ik heb er zo'n goed gevoel over deze maand, maar moet mezelf steeds temperen, want anders is de eventuele teleurstelling straks zo groot! Maar toch...
@ Hogelinda, hopelijk zit je gevoel helemaal goed! Zelf sta ik er deze maand behoorlijk 'blanco' in... Probeer de nod-datum uit mn hoofd te houden en er niet teveel mee bezig te zijn. Merk ook dat de cb digis me meer rust geven dan de dipstick-ovutesten. Voel zelf eigenlijk nog niets deze ronde (de andere 3 keren wisten we het al voordat we getest hadden), dus ik ga er vanuit dat we nog n maandje moeten wachten
@lucindalice ik heb hetzelfde als jij nu op dit moment. Voel ook niks. Ga er ook van uit dat ik door naar de volg ronde mag. Jammer als dat zo is maar niks aan te doen helaas. Nu zijn wij nu pas bij de eerste ronde , kan me voorstellen als je langer bezig bent dat het dan heel anders wordt
@ Jace, dat lijkt mij dan ook heel frustrerend. Hier mag ik gelukkig niet klagen. 3x in de eerste ronde zwanger, maar de laatste zwangerschap eindigde in een vmk helaas , daarna een ronde rustig aan en nu is het eigenlijk dus weer ronde 1 voor n 4de zwangerschap.... Hopelijk is het toch een positief iets dat we niks voelen
ik heb nog nooit ovu testen gedaan of getempt eigenlijk. En als ik al die verhalen hier zo lees weet ik ook niet of dat iets voor mij is.
@ lix, heeft je dochter lekker geslapen in haar nieuwe bed? @ Julli, Hmmmm bij mij betekend dat helaas meestal dat ik ongesteld wordt. Al hoop ik natuurlijk dat dit voor jou iets heel anders betekend. @ lucindalice gebruik jij wel testen en tempen als je tot nu toe zo makkelijk zwanger bent geraakt?
@Bloesem: Vandaag gaat ze er voor het eerst in slapen. We hebben m gisteravond in elkaar gezet toen zij al sliep. Onze kamer is nu een beetje vol haha. Straks ga ik het ledikantje uit elkaar halen en gaat haar nieuwe bed in haar kamer... Hoe zijn jullie ervaringen? Ik ben bang dat het vannacht drama wordt en ben ook bang dat ik dat zelf in de hand werk omdat ik er bang voor ben (begrijpen jullie me nog LOL) Help help help! Ik heb test drang!!! Geen zw testen in huis gelukkig, maar wel ovu testen. Ik wil niet testen, wil echt wachten, maar ik wil het zo graag weten!!!
@ LIX, hier 3 dagen een uur bezig geweest om haar in haar bedje te laten slapen. Ze kwam er elke keer weer huilend uit. Ik heb de Nanny-Jo-methode toegepast : optillen, weltrusten zeggen en weer in bed leggen. Verder niks zeggen. ( en vooral hier zelf ook in geloven, ze voelen je twijfel heel goed!) Na 3 dagen was t over en draaide ze zich direct op haar zij als ik haar in bed legde. Elk kind is anders maar vooral blijven geloven dat het je lukt, dan lukt het ook echt!
@ Bloesem, bij de eerste en derde zwangerschap wel, bij de 2de niet en het rare is dat we toen juist (dachten we) buiten de vruchtbare tijden hadden geklust, tot op de dag van vandaag snappen we nog steeds niet wanneer ze precies verwekt is.... @ LIX, oe lastig testdrang.. Toch proberen te negeren... Wij hadden toen onze zoon overging naar een groter bed dat bed naast z'n ledikant staan om te wennen, op een gegeven moment gaf hij zelf aan dat hij in het grote bed wilde slapen, ledikantje heeft nog even als reserve gediend en na een tijdje naar een andere kamer verplaatst Succes vanavond en vannacht!
Help! Ovutest vanmorgen weer super knal positief, dus kv 2 voor 5 zwangerschapstest er tegenaan gegooid. Na 5 min niks, maar na 10 toch weer een lichte streep. 😣😃 Dat kan toch helemaal niet op dag 16! Ik word hier gek! Ha gebeld. Kan pas vrijdag terecht. Moet ochtendurine meenemen Ik ben heel misselijk. Geen last van gehad bij de zwangerschap van m'n dochter. Mss toch van de stress? Ik wéét dat het echt niet van een zwangerschap kan zijn. Streepje is ook niet donkerder dan gisteren. Zou ik een cyste hebben of zoiets? X
@Kim wat vervelend he! Ik dacht wel dat je de kv test na 5 min niet meer mag aflezen dus die lichte posit test betekend dat niks , toch? Wel vreemd dat je steeds posi ovu testen hebt,.. Dat kan natuurlijk niet. Ik hoop dat je ha meer erover kan vertellen. Wel nog wachten tot vrijdag duurt lang he Succes
@jace; heel vervelend inderdaad. Ik voel vanalles in m'n buik. Als ik echt zwanger zou zijn (onmogelijk) dan zou het streepje donkerder moeten zijn dan gisteren. Ik ben nu bezorgd; wat kan de reden dan zijn? Ma avond eerste donkere streep op ovutest (niet zo donker als controlestreep), gisteren vet positief (12.00 even donker en 19.00 donkerder dan controlestreep) en nu vanochtend weer knalpositief. Hmmm word hier niet blij van!
@ Kim, misschien een goed plan wat LIX Zegt, een cb digi zwangerschapstest en anders wellicht ook n cb digi ovutest. Jeetje snap goed dat dit verwarrend voor je moet zijn. Ik zou echt niet weten wat het is hoor!