@kim: Dat lijkt me idd erg verwarrend. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou als je bij de dokter ben geweest. Hier: Mn testdrang heeft het gewonnen, en vanochtend getest. Tot mn verbazing zag ik ineens een heeeeel licht roze 2e streepje. Ik hoop zo dat dit een plakbeeb is!!
@ jacky oh zou fijn zijn! Spannend hoor! @ cathrien wat leuk voor je collega! Heeft zij ook veel te vroeg getest of? Hopelijk bij jou zondag ook een goede test! @ lieflief ik denk ook zondagavond of maandag @ Kim wat zeiden ze aan de tel bij de huisarts? Dat van cb lijkt me ook een goed idee ga je dat doen? Ik had gister avond ook al weer een iets duidelijker streepje als gister middag. Hoop dat die vandaag of morgen knalt op de z&k testen. Dan zal mijn onderbuik gevoel van zondag evt ook wel voorpijn zijn geweest ofzo?
@Lix; de streepjes op de kv test komen pas na 5 miniten (voor 10 minuten) Ze zijn zo licht dat ik niet verwacht dat een cb digitaal een zwangerschap aangeeft. Ik heb behoorlijke buikpijn. Toch wel vergelijkbaar met toen ik zwanger was van m'n dochter. Dit kan natuurlijk ook door ovu komen en m'n verstand zegt dat ik écht nu niet posi kan testen vanwege een zwangerschap. Ik test morgenvroeg opnieuw en dan vrijdag maa naar de huisarts! Miss morgen een cb digitaal als ie dan weer positief is (en wat donkerder). X
Kim, wat lastig zeg. Wat een onduidelijkheid en onzekerheid! Ik kan je helaas niet helpen met advies... @Jacky: IK WIL EEN FOTO ZIENNN!! @Madamev: Op welke dag zit je nu? Hier: Gaat lekker hier! Heb wel een heel raar gevoel in mijn lijf. Voel me gewoon heel anders. En voel ook vanalles in mijn buik. Heel apart en ook moeilijk te verwoorden. Hoop dat ik het testen zo lang mogelijk kan uitstellen. Mijn voornemen is om maandag te testen. Dan zit ik op dag 27 van mijn cyclus, maar slechts 9 dagen na mijn eisprong. Erg kort dus, maar zie mijn handtekening.. Heb nooit een lange cyclus. Ik ben heeel benieuwd!
Spannend Jackky!!! @ Hogelinda, op welke cd testte je bij je zoon positief? Je 'gevoel' klinkt wel goed!
@jacky; jeeeej!!!!!! Wat fijn! Hopelijk morgen een duidelijkere streep en een mooie plakbeeb! Gefeliciteerd!!!!!
Hoi Dames, Graag wil ik met jullie meekletsen, zit ook op de wachtbank. Wie wil mij op de lijst zetten? NOD 6 september Fengari, 30 jaar, ong 1,5 jaar bezig, 1e kindje Alvast bedankt!
Ik weet het eigenlijk niet meer zo... Zal zo eens even mijn zwangerschapsdagboekjes erbij pakken. Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik had destijds net zo'n mooie cyclus als nu, dus wie weet kan ik daar wat uithalen Laat het nog even weten!
Bekijk bijlage 346782 Nu de kv zw test is opgedroogd en ik 'm vergelijk met gisteren zie ik een heel duidelijk verschil. De test van vandaag is zo licht dat ik het streepje niet op de foto krijg. Die van gisteren is veel duidelijker. Dat probleem is toch opgelost dus. Het is idd een reactie op 'n ovulatie. Bizar dat het kan. Ik heb m'n eisprong dus echt wel gisteravond laat, vannacht of vanochtend gehad, anders was de ovutest nu niet meer zo fel. Als ik m'n ei gisterochtend ofzo had dan was de streep nu zeker lichter geweest. Helaas dan wel te vroeg geklust helaas. Ma avond voor het laatst! Foto is test van gisteren. Niet normaal toch; zo'n streep van een ovulatie! X
Op dag 25 al!!! Wow! Schrik er zelf van! Test was destijds ook al heel positief.. Zal even een foto toevoegen. Wel van 3 jaar terug natuurlijk!
@lieflief, lucindalice, lix : Dankjewel testjes blijven wit maar ik test nog even door Tot dag 18 ofzo ivm lange cyclus vorige maand, dan weet ik het zeker en heb er 40 dus @iedereen: ben trots op iedereen dat jullie nog niet zo vroeg hebben getest !! Vorige maand stond het nu al vol zoals hogelinda ook al zei Ohja wilde nog wat melden; Ik had de Kruidvat testen gezien maar bij ons kosten ze 10 euro voor 2 vreemd hé !? Hier alles rustig mbt op het wachtbankje te zitten en testdrang ben ook druk met andere dingen die als het zo nog ff doorgaat ben ik voordat ik het weet op mn NOD Iedereen succes met wachten en klussen en op naar roze !!
@hier, ook net getest.. En volgens mij zie ik ook een 2e streep.. Omg.. Zou het eindelijk na een jaar?