Hahaha! Ja, zodra de 1e gaan testen is het niet meer te houden! Vind het alleen maar leuk en gezellig. Ennn, ik had het al eens eerder genoemd, maar ik vind dit echt een heel gezellig clubje zo met z'n allen. Laten we hopen dat we allemaal naar de mei-mama's gaan!!!!
Hallo, Ik kon het vandaag niet laten om toch maar eens voor het eerst te testen... en veel te vroeg en niet met ochtend urine en dus negatief! Ik voel nu steeds meer krampen maar was ook weer behoorlijk misselijk vanmiddag en zere borsten, lekker verwarrend. Besloten om nu maar te wachten op 1 september (als dat lukt).
@ Hogelinda & Lucindalice Jullie zijn al stuk verder.. jullie zitten nu op een moment dat je eigenlijk een afstandbediening wil dat je de tijd door kan spoelen naar nod hihi, bestond dat maar he...
Ik vind het ook gezellig hier! En wou ook wel zo een afstandsbediening hahha! Trusten hogelinda en de rest ik ga ook al naar bedje ben moe en heb hoofdpijn xd
Welterusten Hogelinda! Morgen weer 1 dag dichter bij testen Ik probeer nog even in de 'zen-modus' te blijven Eloved, al vrees ik wel snel een 'afstandsbediening' nodig te hebben
hallo dames, Ik heb eergister een licht positieve clearbleu gehad, vervolgens een kv test met ook een lichte streep. Toen de volgende ochtend een digitale en gaf aan zwanger 1-2 week. Maar de kv van vanmiddag is eigenlijk nog zelfde als eergister. Gewoon een licht roze streep, wordt daar eigenlijk beetje onzeker van moet ie niet rozer worden??
@ hogelinda oh wow! jou dipstick is idd net als die van mij niet zo donker als de test streep maar wel duidelijk te zien. Volgende maand toch maar cb kopen. Stel dat ik mijn ei heb gehad ( hoop het zo! ) dan heeft het nu toch geen zin meer. Ik ga maar gewoon door met testen als ie morgen weer superwit is dan weet ik eig wel zo goed als zeker dat ie is geweest. Want daarvoor had ik telkens een héél licht streepje. Misschien mag ik dan toch ook samen met jullie gezellig plaatsnemen op het wachtbankje is er nog plek?! We hebben inderdaad een superleuk clubje zo. Zou mooi zijn de mei mama's! Durf er bijna niet van te dromen Wat spannend iedereen die kan testen! Allemaal veel geluk en succes. Het begint al goed met roos en jacky smaakt naar meer!
pffff, als er 1 schaap over de dam is.....ik blijf sterk. Heb m'n ovu testen bij vriendin in bewaring gegeven, anders ga ik daarmee testen en geen zw test in huis... M'n dochter slaapt in d'r nieuwe bed! ik ben zo trots
Goh, wat lijkt me het heerlijk om je eisprong ook echt te voelen. Dat heb ik namelijk niet... Ik gok dat ik rond 5 september gewoon ongesteld wordt, verwachte ei was rond 21 augustus en dat was net in de dagen dat ML een korte vakantie had. Wel de 21e zelf nog flink geklust, maar ik acht de kans heel klein. Ik moet nog een week wachten tot ik weet of het gelukt is of niet. We zien wel. Ik ga zeker niet eerder testen, daar heb ik teveel negatieve voor gezien Ovu-testen ga ik nog niet aan beginnen - waarschijnlijk raak ik daar vreselijk gespannen van en dat is iets wat ik niet wil en niet kan gebruiken op dit moment... Dames met een (licht) positieve test: gefeliciteerd En ik hoop dat het plakkers zijn en dat er straks nog veel meer roze verschijnt in het schema.
Missflower, bij mij was de kv ook nooit erg duidelijk dus ik zou gewoon van de CB uitgaan en dan mogen we je feliciteren!
@bloesem: oke bedankt voor je bericht... ik denk dat het pas echt helemaal doordringt als ik daadwerkelijk niet ongi wordt
Hi Kim, Ik had vorige week geen slijm maar wel mijn eisprong. Nu vandaag ook weer krampjes en veel slijm...maar de cb ovutest blijft O. Geen eisprong dus. Het kan best zijn dat je toch vorige week je eisprong had hoor! Veel plezier met klussen iig!
@ s87 ik heb ook nog vier dagen te gaan. Vandaag witte test. Heb wel veel menstruatiepijntjes. Vroege menstruatie? Of zwangerkrampjes? Spannend hè! Ik wil vrijdag weer gaan testen. @ Miss flowerpower, wat ontzettend spannend! Alvast een voorzichtige felicitatie! @ allemaal ik vind het hier ook gezellig en fijn om te lezen dat er zoveel dames ook bezig zijn in deze spannende dagen/weken. Ik hoop allemaal op roze. Ondanks witte test nog niet opgegeven