Hallo dames, Ik lees al een tijdje mee en wil ook graag op de lijst. Mijn nod is waarschijnlijk 5 september. Ben in april met de pil gestopt en heb 27 mei positief getest, dit is helaas een mk geworden. Ben nu weer in de tweede ronde na mijn mk en als ik mijn vorige cyclus aanhoudt (31 dgn) is 5 sept mijn nod. Vind het allemaal reuze spannend en hoop dat het deze ronde raak is en blijft natuurlijk! Ik ben trouwens 32 en zit in ronde 4 voor ons eerste kindje.
Ik heb begrepen dat een lf van minder dan 10 of 9 niet goed is voor de innesteling... Er staat op wikipedia dat dit kan variƫren idd maar niet of het ook goed is..
He dames, HIer ff een snel berichtje met een vraag.. Sorry dat ik zo weinig gereageerd heb, maar heb het erg druk met werk en hou het gewoon niet bij. Welkom alle nieuwe dames! Ik lees dat er al positieve berichten zijn, toppie!!! Ik zit nog op wachtbankje en wordt lichtelijk ongeduldig. Pijnlijke borsten zijn overduidelijk aanwezig, erger dan andere maanden.. ook lichte buikpijn maar hoger dan normaal.. En ik heb best veel last van afscheiding..witte.. Iemand een idee of dit en goed teken is??? Ik lees verschillende dingen.. Dankje!!
Hihihi hogelinda ik ben ook aan t werk.. Maar t komt nu steeds dichterbij dan krijg je dat hihi. Ik heb steeds t gevoel dat ongi ga worden...
Hey dames! Super balen voor de rode dames. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Dames met roze of licht roze alvast gefeliciteerd!! Heb een vraagje. Ben 21 aug ongi geworden. 5 dagen ongi. Waneer zou ik me ei moeten verwachten? Heb een cyclus van 23 dagen. Volgends berekeningen 30 aug al. Is dat niet wat snel? X
Ik denk dat dat wel kan. Je cyclus is ook wel erg kort zeg..! Dacht dat die van mij al aan de korte kant was! Ik zou het wel in de gaten houden, want het schijnt dat mensen met een te korte cyclus (onder de 25 dagen) niet altijd een eisprong hebben..
Ja erg he... Ik werk gelukkig thuis, maar erg irri, kom nergens aan toe zo! Ongi gevoel kan ook 2 kanten op gaan he! Hoop niet opgeven!
Okee dan houd ik dat in de gate. Had hem vorige maand wel duidelijk gevoelt en ook rekbaarslijm. Had voor mij pil ook een korte cyclus alleen de aantal dagen weet ik niet meer. Tis de 2de ronde dus ben benieuwd. Super spannend!! Succes aan de gene op het wachtbankje! Thanks voor het beantwoorden! x
Haha hogelinda het is wat! Ja inderdaad het kan twee kanten op maar heb echt krampen af en toe word er gek van. Steeds naar de wc om te checken haha en jij voel jij al iets?
Veel wit slijm heb ik ook. En liep gister ook steeds te checken terwijl ik echt nog niet ongesteld kan worden. Vandaag weeeig gevoel/ btje half misselijk. De kat ligt ook steeds bij me haha dus wie weet. Hoop het echt. Kan geen week meer wachten hoor!!
Ik voel heel veel, maar probeer het te negeren! Heb ontzettend last van mijn borsten, en ineens zitten ze me ook in de weg, dus heb het idee dat ze gegroeid zijn.. Verder af en toe steekjes in mijn buik. En ik voel me gewoon ook heel anders. Kan het niet zo goed omschrijven. Heb er een heel goed gevoel over, maar ik wil niet zo positief zijn, want dan valt het straks alleen maar zwaarder als ik niet zwanger blijk te zijn. Misschien dat ik morgen toch ga testen... Ergggg...
Dames, Heel even snel een ego-post. Ik was toch wel een beetje boos over de positieve test van de kruidvat als reactie op mijn ovulatie. Duidelijk positief, niet eens een tuurstreepje (zie eerdere posts). Ik wist dat ik niet zwanger kon zijn (dag 16 cyclus) en was dus ook niet teleurgesteld, maar stel dat een vrouw haar cylus wat minder in beeld heeft; mooi vervelend als je dan een 2e streepje krijgt wat simpelweg een ovu-streepje blijkt. Ik heb net naar de kruidvat gemaild. Zodra ik een reactie krijg laat ik jullie weten wat hun reactie is. XX
Dames die ongesteld zijn geworden: balen en succes met de volgende ronde! Kim: wat goed dat je hun gemaild hebt! Ik ben heel benieuwd naar de reactie terug.
@Kim: wat goed dat je gemaild hebt!! Ben benieuwd naar hun reactie! En ik heb net besloten om niet morgen al te testen. Ik moet het gewoon uit mijn hoofd krijgen. Als ik de ovulatietesten moet geloven heb ik zondag pas mijn eisprong gehad en morgen zit ik dan op 5 dpo. Veel te vroeg dus. Maandag mag ik testen. Dan is het nog steeds erg vroeg, maar mijn cyclus is nooit lang. Denk dat ik deze keer een korte lf heb. Maandag zit ik op dag 27 van mijn cyclus. Zo. En punt uit! Hahaha!