NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussion in 'NOD forum' started by MRCD, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

Aug 16, 2012
    3,398
    2
    38
    Noordbrabant
    :$ al twee zwanger :D wauw en dat terwijl september nog niet eens is begonnen! Ik zit nog middenin mijn zoektocht naar mijn ei maar ga wel duimen voor heel veel roze deze maand ;) Meiden op t wachtbankje: heel veel succes!

2. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Eloveh : bij mij hetzelfde probleem ook op dag 12 mijn ei dus ineens een cyclus van 26? Vind t een btje vreemd heb ik nog nooit gehad. Ik ga dus ff uit van een langere lf.. Jij?

3. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ik wil iig niet vroeger testen dan nod en dat is 10dpo. de dag van ovu tel ik hierin niet mee

4. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Hihihi 10dpo ben ik al voorbij hihihi maar durf niet, ben ook ene

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Lix: Je maakt het wel spannend hoor!!!

Ik word deze ronde een beetje gek van mijn lichaam. Eerst vanaf de menstruatie tot aan de eisprong zwangerschapssymptomen, maar niet zwanger.

Vanmiddag was ik flink aan het sjouwen op mijn werk en toen voelde ik een hele heftige pijn in mijn buik thv de bm :( , begon te zweten en voelde me echt even niet fijn. Met 1,5 minuut zakte het weer af. Nu is het nog iets gevoelig, maar het doet zeker geen pijn meer. Heel bizar.
    Tevens heb ik ook vandaag weer een niet te volzadigen trek.
    Ik ben nu ook heel moe, maar het was ook een super zware pittige dag op mijn werk, dus dat is wel logisch.

6. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Lieflief je zou bijna gaan denken he..

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Jace: ja precies, maar het kan nog helemaal niet, het is pas 3 dpo. Ik kan het zelf allemaal niet meer volgen. Ik hoop maar dat ik mijn rust kan bewaren en niet te vroeg ga testen......

8. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Lieflief: dat is inderdaad wel erg vroeg.. Misschien toch gewoon een samenloop van omstandigheden en jezelf dingen aanpraten ( heb ik altijd.... Nu ook ;) )

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Jace: De dingen aanpraten probeer ik juist niet te doen, maar om die pijn van vanmiddag kon ik niet heen. Ik ga er niet vanuit dat het met de cyclus te maken heeft, maar snap dan niet zo goed wat het is.
    Hoever ben jij nu in je cyclus?

10. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend hier! Omdat mijn test gisteren omowit was wil ik pas as zondag weer opnieuw testen! Ik hoop dat ik het volhou!

Ik snap dat 10dpo etc niet. Hoe werkt dat? Vanaf je eisprong tellen? Dus als ik mijn nod heb veertien dagen na mijn ei is dat 14dpo?

Succes meiden met testen en afwachten en klussen natuurlijk!
    Tot later...

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Derde: Ja precies. De dag na je eisprong is 1 dpo (days past ovulation) en zo kan je verder tellen.

12. missillie

missillie Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    1,258
    0
    0
    Gelderland
    Duimen meid...leuk
    Wij gaan ook voor een derde kindje:D

13. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Nee ik probeer t ook niet maar door vreemde krampjes ga je wel denken van misschien is het toch zo. Ik zit op 13dpo, dag 25
    normaal een cyclus van 27-30 dit is de eerste maand dat ik temp

14. Mira2014

Mira2014 Actief lid

Jul 24, 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames! Ik ben gister ongi geworden.. helaas, maar mijn cyclus was wel een sruk korter!!! Dus toch blij!

Ik mag hier dus wel van de lijst - volgende NOD op 7 oktober

Ik wil jullie veel succes wensen!

15. Liyana

Liyana Actief lid

Aug 10, 2013
    333
    0
    16
    Wat jammer! Hopelijk is het de volgende ronde raak

Geldt ook voor de andere dames die ongesteld zijn geworden!

16. madje

madje Bekend lid

May 4, 2011
    560
    0
    0
    Haha moeilijk is dat he wanneer moet je nou testen. Ik denk altijd oh dan ga ik testen en dan die avond ervoor denk ik laat ik me nog maar dagje inhouden durf eigenlijk niet. Haha. Vorige zwangerschap had ik op dag 23 getest negatief. Daarna op dag 26 positief. Maar weet niet meer wat mijn gemiddelde cyclus hier was precies. Ik dacht dat ik toen 4 dagen voor nod posi test had. Voor degene die al eerder zwanger zijn geweest wanneer teste jullie positief dan

17. Liyana

Liyana Actief lid

Aug 10, 2013
    333
    0
    16
    Ff een vraagje.. Op welke dag hebben jullie meestal je eisprong? Ik zit op dag 16 en ik heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad! Mijn cyclus is meestal 30 - 31 dagen

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Madje, bij zoonlief 12dpo, dochterlief geen idee, had geen cyclus door de bv, bij Vlindertje 9dpo...

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Liyana wisselt van dag 14 tot 17...

20. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    @lyana ik heb nu eerste keer getempt en heb ook weleens een cyclus van 30. Heb nu deze keer op dag 12 de eisprong... Ik denk dat iedereen erg verschillend is en die gemiddelde 14 dagen niet voor iedereen op gaat

Share This Page