NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussie in 'NOD forum' gestart door MRCD, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jace: Ja we hebben inderdaad het zelfde maar jij zit al een stuk verder! Ik hou gewoon mijn 28 dagen aan.. dus dan is dat wel 16 DPO. Heb 2 keer een cyclus gehad van 28 en vorige keer was die ineens 31 dus denk dat me lichaam ff in de war is ofzo :p

2. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    @eloveh ja ik hou ook mn cyclus van 28 dagen aan... Daarom maandag pas testen ( op 29 dagen) .

@hier nog steeds krampen en rugpijn, pijn aan mn borsten, veel witvloed en opgezet, maar dit had ik vorige maand ook behalve de witvloed... Dus denk nog steeds dat mijn ongi eraan komt :(

3. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Bedankt.. Dan blijf ik nog ff doortesten!

4. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    hoi meiden...

Ik heb een klein beetje au in mijn borsten...(denk ik...of is het echt...)Ben nu wel echt heeeeel benieuwd aan het worden..mijn gevoel zegt wel zwanger..

Willen we de lijst nog eens boven halen?
    Mijn NOD is trouwens 2 september ipv 3...
    Ik ga misschien van het weekend wel een testje wagen...ben te nieuwsgierig hihi..

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hoi meiden.

Dit is onze eerste ronde. Ik ben 26 en mijn nod is op 9september

Groetjes!

6. swagartist

swagartist Niet meer actief

zet mij maar in rood... snik snik... vandaag snoeihard ongesteld geworden op cyclusdag 23 / 8 dpo. even slikken en weer doorgaan..

7. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het al maandag? *duikt weer terug onder mn steen*

8. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Swagartist : arme meid... Echt sh#t voor je zeg! Knuf! Wel een erg korte cyclus dit keer he :(
    succes in de volg ronde!

9. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

12 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen!!! Hopelijk volgende ronde meer geluk!

10. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Hogelinda: haha houd op :D ik word ook gek van mezelf! Zeker nu zoveel meiden al aan het testen zijn geslagen...! Maarja nog even wachten :D we can do it!

11. swagartist

Lief van je HogeLinda. ik heb even een traantje gelaten, maar zal me weer bij elkaar moeten rapen... pfff wat een teleurstelling zeg

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dikke knuffel Swagartist!!

13. Jace

Jace Bekend lid

26 jul 2013
    602
    0
    0
    Zal je nog maar en Knuf sturen swagartist mijn berichtje staat op de vorige pagina denk dat je hem net niet gezien hebt!!! Balen he..

14. swagartist

15. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Madje, vij mijn eerste twee kindjes teste ik pas de dag na mijn nod, dus 1 dag overtijd. Had toen twee keer een knalstreep. Nu ben ik dus veel te ongeduldig geweest. Daarom wacht ik vanaf nu dus tot zondag.
    Balen voor degene die ongi zijn geworden, niet leuk!

Bedankt voor de uitleg van de dpo, ik zit dan nu op 11dpo als ik het goed heb. Mijn ei is altijd al op dag 11, heb een korte cyclus van 24/ 25 dagen. Lijkt me lastig om je ei te vinden met zo' nlange cyclus.

Beccy spannend zeg!!
    Swagartist, he gatsie! Maar op 8dpo kan het ook nog een innestelingsbloeding zijn hoor, weet je zeker dat het je ongi is? Is nl wel heel erg snel.

Meissie welkom en succes!

Ik zou ook nog wel een paar dagen onder een steen willen duiken hoor hogelinda, wachten duurt gewoon veel te lang.......

16. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou het ook net zeggen Swagartist.. Voelt het echt als een menstruatie of is het maar een beetje? want dan kan het heel misschien innesteling zijn..?

xx

17. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Had ook al in je andere topic gereageerd ik dacht idd ook innesteling misschien

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Kim, goed dat je gemaild hebt! Ben ook erg benieuwd wat ze zeggen.

@ hogelinda als je zo vaak tussendoor kijkt blijf je wel op de hoogte;) ik kijk tussen de middag stiekem ( wil niet dat collega's het zien ) en savonds. En dan moet ik al heel wat pagina's terug haha. Toen ik tussen de middag niet keek wad dat helemaal niet bij te houden!.. maar kan me voor stellen als je thuis werkt dan word je er naar toe getrokken. Heb ik ook op vrije dagen!

@ swagartist balen meid. Dikke knuffel van mij

Ik heb straks weer een ovu test gedaan. 1 van kv en 1 van z&k. Beiden helemaal wit. Zou ik dan toch mijn eisprong hebben gehad? Aangezien mijn testen nooit zo donker zijn geweest als teststreep maar toch goed zichtbaar. ( bij beide merken ) en nu beide al 2 dagen wit?. Ik durf er niet op de hopen eerlijk gezegd. Had gehoopt door te testen vanavond dat ik me wat zekerder zou voelen ( 2 dagen streepjes zonder turen, nu alweer 2 dagen niks ) is op zich goed, maar als ik hier lees over misschien wel geen eisprong hebben word ik wel een beetje angstig. Wat als ik dat ook niet heb en hij daarom niet 100% knalt? Is het trouwens zo dat als je geen eisprong hebt je ovu testen altijd helemaal wit zouden moeten zijn? Of betekenen die "duidelijke streepjesmaar niet zo duidelijk als test streep" toch wel wat?

Pff maak mezelf helemaal gek hier.

@ lix, spannend morgen de uitslag! Wel een beetje raar dat jij zo iemand nog moet gaan uitleggen hoe het allemaal zit.

@ testers veel succes hoor!! Spannend!

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Swagartist knuf meis...

20. Julli

Julli Niet meer actief

Jeetje dames wat spannend hier.
    Nu ik zo vroeg mijn periode heb gekregen ben ik een beetje onzeker over de dagen en mijn springende ei. Ik wil deze maand gaan testen om mij cyclus te leren kennen. Ben nog een beetje een leek. Nu lees ik hier over dpo... Misschien een beetje stom maar wat is dat? 10 dagen na dpo?

Deel Deze Pagina