Hoi allemaal Mijn nod zou 4 september moeten zijn. Sinds gisteren beetje pijnlijke borsten, misselijk in de avond en hele tijd het gevoel dat mijn buik strak getrokken wordt.. duimen dus. Dit is ronde 8 voor ons. X
Hoi dames, @LIX & Hogelinda Thanks voor het bijwerken van de lijst LIX. Dat scheelt een hoop teruglezen zeg. Ik denk dat ik zaterdag zelf tijd heb om de lijst te updaten, maar morgen zal het me wederom niet lukken vrees is. Ik meen dat Hogelinda ook wel wilde helpen met de lijst. Dat zou ik fijn vinden. Heb het morgen, zondag, dinsdag en woensdag nog erg druk... Zal wel af en toe reageren, maar ben bang dat teruglezen er niet in zit. Waarvoor alvast mijn excuses. Mochten jullie wel tijd hebben om de lijst te updaten, dan zou ik dat heel fijn vinden. @dames op roze Gefeliciteerd!!! @dames met een tuurstreep of negatieve test Hopelijk snel duidelijkheid, het liefst in de vorm van een positieve test. @dames op rood Balen! Succes in de volgende ronde. Probeer positief te blijven. Is moeilijk, ik weet het! @hier Vandaag alweer geen uitgebreide reactie, sorry! Heb het zo druk en ben zo moe. Heb zelfs mijn taart niet zelf gemaakt voor mijn verjaardag die ik morgenavond voor vrienden vier. Voor zondag, wanneer ik het voor familie en collega's vier, ga ik wel twee taarten maken. Dat ga ik zaterdag doen... Ben nu alleen zo moe dat ik dat niet trek. Vind het wel jammer, want mijn zelfgemaakte taarten vind ik lekkerder dan de winkel taarten. Verder gaat het goed, nog steeds in de den modus! Geen testdrang ook. Heerlijk. Verder ook geen rare symptomen, alleen vermoeidheid en soms steekjes/krampjes ter hoogte van mijn baarmoeder. Kan van alles zijn dus. Zit nu op 8DPO en wil op zijn vroegst op 11DPO testen. Liever nog later, maar dat hangt er van af of ik dan nog zen ben. Alle meiden die morgen gaan testen... Spannend! Uiteraard blijf ik jullie wel volgen, heb alleen de tijd niet om uitgebreid te reageren..
Ik kom even op het wachtbankje erbij zitten! Hoop dat dat wachten deze maand een stukje beter gaat... Zal wel, want ben net met mijn nieuwe baan begonnen en het is echt hartstikke druk! Ik heb ook helemaal geen tijd om alles bij te lezen! Om nog even een antwoord op een raag te geven: bij zwangerschap van zl testte ik positief 2 weken overtijd. Ik was niet ongesteld geworden na stoppen met de pil en deed de test eigenlijk meer omdat ik op dat moment toch wel echt mijn menstruatie verwacht had, toen bleek die dus gewoon positief! Hij was overigens wel licht positief, dus ben benieuwd vanaf wanneer ik positief zou testen nu we er echt mee bezig zijn! Fijne avond nog en hopelijk kan ik de volgende keer even echt reageren!
Voor m`n zwangerschap had ik op cd16 ovu, na verwijderen IUD na zwangerschap CD18, deze cyclus voor het eerst weer op CD16. Heb een cyclus van 28 a 29 dgn. @Madje: Bij m`n eerste zwangerschap was dat denk ik rond 10dpo, maar werd een vmk. Bij mijn laatste zwangerschap had ik fluttesten en testte ik pas 1 dag overtijd (14 dpo) @Swagartist: Dikke knuf voor jou. Is het echt ongi? Als het nog stopt kan het ook een innesteling zijn hè... @MadameV: Tja, het zijn analisten en ze kunnen natuurlijk niet alles weten. Maar zoiets basaals vind ik dat elke zorgverlener hoort te weten eigenlijk...
Iemand anders ook last van weinig energie?! En dan moet ik nog weer aan het werk. Pff ff een zeikavondje hoor Voel me gigantisch en dat vind ik niet zo erg als ik dan maar zeker ben dat ik zwanger ben Naja maar weer door Succes allemaal
Haha willemientje hier hetzelfde. Heb het idee dat ik sinds twee dagen super dik ben terwijl ik zelfs iets ben afgevallen. Zeeeer irritant
@swagartist knuffel!!! Hier last van trekkend/spanningsgevoel onderin de buik. Maja...wat zegt dat he
Hier ook vermoeidheid! Lig al in bedje, benen zijn moe!!! Verder jeukende tepels en steekjes in lies. Geen idee wat ik ervan moet denken. Vandaag ook kokhalzen na de lunch en na cup a soup...Zit pas op 5dpo dus nog even volhouden met zen-zijn!
Ik sluit me bij jullie aan Mijn nod is de 12e. Ik zie dat er al een boel last hebben van kwaaltjes. Spannend weer !!
Ikke! Ik zie dat ik al op zwanger sta, maar ben nog niet 100% overtuigd hoor haha Nog meer testers morgen?
Ik! Sta al te trappelen van ongeduld! Gister had ik n negatieve test 's ochtends. S middags werd ik bijna onpasselijk van de muffe zweterige vleesgeur bij de slager. Later stonk het gebakken ei dat n collega aan t eten was verschrikkelijk! En ik moest vanochtend in nog geen 2,5 uur 5x plassen terwijl ik toch echt maar 2 kopjes thee gedronken had! Maar misschien zit t gewon tussen me oren. Ben benieuwd naar de test van morgen. Maar ik heb n vrije dag morgen, dus ga eerst lekker uitslapen. Ben ik aan toe; t was n erge drukke werkweek. Daarna hopelijk m mooie positieve test!!
Spannend cathrien en jacky! Zal het wel lukken om uit te slapen cathrien? Straks ben je van de spanning al vroeg wakker hihi Iemand nog ideeën over mijn vraag of het mogelijk is dat als je geen eisprong hebt de ovu testen toch een streep kunnen gevenk ( al dan niet zo duidelijk als test maar toch duidelijk te zien ) of zouden ze dan helemaal wit moeten blijven?
Volgens mij moeten ze dan helemaal wit blijven. Weet het niet 100% zeker hoor, heb het ergens een keer gelezen.