NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussion in 'NOD forum' started by MRCD, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roos99

Roos99 Actief lid

Nov 13, 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ik ga pas weer zondag testen denk.. Dan is mn nod en weet ik het zeker.. Twijfel namelijk is toegeslagen

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

Nov 2, 2011
    1,055
    0
    0
    Ik had nod op 2 sept. Maar ben nu al ongesteld...helaas...op naar ronde 3! De rest succes duimen draaien!

3. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Dames op rood; helaas... Wat jammer.. Een dikke knuf. Even slikken en daarna vol goede moed weer door!

Testen; m'n ei was op dag 16 dus ik ga niet eerder testen dan zaterdag 7-9 (hoop ik) lijkt me geen zin hebben om eerder te testen, maar weet niet of ik het volhou!

Ik heb sinds vandaag andere afscheiding. Heb ik normaal nooit. Het is dikker en klonterig (bah, sorry!!) normaal na ei helemaal geen afscheiding meer. tsja als je dat googled kan het vanalles betekenen; ik ben zwanger, juist niet zwanger, heb een infectie, een SOA of ik heb een vreselijke ziekte. Nou dat helpt niet. Een dag of twee na m'n ei kan dat natuurlijk ook helemaal nog niks betekenen. Ik ben echt een rare dat ik me dan weer wat in m'n hoofd haal.

Wachten is wat resteert. Maken jullie plek voor mij op het befaamde en gehate wachtbankje?

Wie gaat er morgenvroeg allemaal testen? Succes dames! Ik duim!

Xx

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @madameV ik denk dat je wel streepjes kan hebben, maar voor en eisprong heb je wel voldoende nodig zodat je ei gaat springen.ik weet even niet meer hoe het hormoon heet die de ovutest meet.maar dan kan het dus wel zijn daar je het hormoon aanmaakt, maar niet voldoende om je ei te laten springen.maar ga hier door niet vanuit dat je geen eisprong hebt hè!!

5. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gatsie kan niet slapen, heb nog steeds hoofdpijn en vandaag alteveel geslapen ben ik bang! Maar nu staat mn. Banner weer een dagje dichter bij de testdag want het is twaalf uur geweest, haha, ik ben echt niet goed in mijn hoofd....
    Spannend morgen catrien en jacky, ik vond hem best duidelijk al vorige keer, maar nog een keertje testen is altijd leuk!
    Alen voor de nieuwe dames op rood...
    En ik heb geen ervaring met ovutestendus kan je niet helpen madamev, sorry...
    Hopen dat ik mijn testdrang morgen kan weerstaan ik wil echt pas zondag testen....
    Welterusten iedereen!

6. Krysjuh

Krysjuh Actief lid

Jun 13, 2013
    235
    0
    0
    @missflower: gefeliciteerd !!! :D

@juli, moedervan, mira2014, swagartist, ladyflower en s87: balen :( succes in volgende ronde !!!

@lix: wat goed van je kleine meid :) al een fijne vakantie?? Volgens mij kan bloedtest al 3 dagen na innesteling.... Hoop positief !!!

@mrcd: wat goed van je dat je zo nuchter bent !! En Maastricht, leuk daar woon ik 5 min vanaf ;) super dat je de lijst zo bijhoudt !!

@hogelinda: Haha wij zijn gewoon te leuk daarom word je steeds aangetrokken tot hier :p

@Alle nieuwe dames welkom !!

@Iedereen idd heel gezellig hier !! :)

@hier: doet mij ook vrij weinig gelukkig heb wel echt ei gehad op cd 13 denk Ik want testen blijven wit nu, zou ik nu stoppen met testen??? Zit op cd 17 of toch nog 2 dagen voor de zekerheid?? Pukkeltjes/puistjes zijn ook zo goed als weg.... Ik hou wel gewoon NOD 11 Sept aan want ik ga weer proberen niet voor NOD te testen maar weet niet of me dat lukt nu met die gratis testjes hihi :p
    maar uit onze vriendenkring weer 2 zwanger hoorde ik vandaag dat is dan wel weer ff moeilijk gun het hun natuurlijk super maar mezelf ook natuurlijk ;) en jullie allemaal hier !!

Iedereen heel veel succes met wachten en testen !! Op naar nog meer roze !!!!

7. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Voor de damens op rood: balen zeg:( hoop op de volgende ronde een positieve test. Meiden die nog gaan testen: heel erg veel succes! !:) en hopen op een mooie 2e streep. En meiden die op rose staan: gefeliciteerd! !!!!:D op naar nog veel meer rose in de lijst. Ik moet nog een weekje wachten tot nod. Die is 7 september. Ben echt benieuwd haha. Ik heb nog steeds geen gevoelige tepels terwijl ik dat normaal altijd heb als ik me eisprong heb gehad

8. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Bedankt voor t reageren madeliefje:)

9. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Enne dames die gingen testen vandaag : al wakker? Haha
    Hier nog steeds de temp hoog (36.8) al zeker vijf dagen hetzelfde..
    Zit vandaag op lf 14 ,maar wacht toch nog even af.
    Iedereen veel succes met testen

10. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madameV: ik zei het de vorige keer ook al, maar ik denk echt dat je ei al geweest is! Knuff!!

Traaalalalalaaaaa heb net lekker geplast zonder te testen.. Hoppa zo mijn plasje door de wc gespoeld. Was best trots op mezelf! :D *schaam*

11. Jackyy

Jackyy Actief lid

Mar 3, 2013
    146
    0
    16
    Vanmorgen getest om 4 uur, moest zo nodig plassen. En sinds die tijd stuiterend wakker. Volgens mij ben ik echt zwanger ... Ik ben zo blij! Tegelijkertijd ook zo bang om het weer te verliezen.

Bovenste test van 2 dagen terug met een tuurstreep, en de onderste van deze ochtend!

Attached Files:

12. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ooh, duidelijk hoor! Gefeliciteerd!!! Ga er maar in geloven!

13. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hahha volgens mij ook! Gefeliciteerd!!

14. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Duidelijk!!!!! Gefeliciteerd!

15. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Voorzichtig al gefeliciteerd meid! Het streepje is al goed zichtbaar:)! Had je ook symptomen of niet? :)

16. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Wat is onze lijst eigenlijk gebleven? :d

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Jacky, gefeliciteerd!

18. Jackyy

Jackyy Actief lid

Mar 3, 2013
    146
    0
    16
    Dank je wel lieve meiden!

Qua symptomen had ik vanaf ong. 4 dagen na mn ei al een zeurderig 'zwaar' gevoel in m'n onderbuik en steekjes in beide liezen. Die steekjes voel ik nu vaker. Af en toe ook een steekje in mn borsten, maar dat is dan het enige.

19. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Jaaa gefeliciteerd jacky!! Mijn pijn in mijn borsten is weer verdwenen....

20. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Jacky van harte gefeliciteerd!!!!

Share This Page