ja ik baal er wel weer van maarja we gaan weer met frisse moed door naat de volgende ronde ja ik ga weer tempraturen is wel fijn, zo krijg je toch een beetje inzicht in je cyclus. We zitten weer bij elkaar in hetzelfde topic en nu gaan we allemaal voor rose!
Hehe mijn ongi is gestopt..nog nooit zo lang geweest.. ben benieuwd hoe mijn lichaam mijn cyclus weer oppikt..we klussen wel gewoon, we zien het wel..
Hogel.inda, wat grappig..ik zag dat jij ook in ronde 3 bent voor jou 2e kindje. Hoe oud is jullie eerste?!
@mrcd dat is inderdaad wel hoog hoor!!! Mijn temp zit rond de 36,4 ... maarja kan aan veel dingen liggen die verhoging he. Zaterdag ga je testen toch??
@mrcd: Ik ben nog steeds ongi met gwn veel minder bloedverlies dan normaal.. dus zoals je zegt ga ik gwn uit van een nieuwe ronde. Een testje hoeft van mijn part ook niet. We zullen wel zien. Mijn lichaam heeft besloten een spelletje met me te spelen, maar laat me niet mr gek maken Bedankt voor het wakker schudden @all: Dames ik las ergens dat groene thee je cyclus ook een handje kan helpen. Vooral je eiersprong.. misschien ook het proberen waard? Drink zelf altijd groene thee en na het stoppen met de pil (na 12 jaar) ben ik gelijk netjes op tijd ongi geworden. Dus wie weet...
Dag dames, Zou ik ook op de lijst mogen: Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje, nod 6 september. @cathrien: wat vervelend voor je! Ik heb 2 jaar geleden ook een curretage gehad na ma 9 weken. Ik was daarna ook mega-ongesteld. Kon bijna niet rechtop lopen van de kramp. Daarna weer een super regelmatige cyclus gelukkig en toen was ik met 4 maanden zwanger. Onze kleine meid wordt 21 augustus 1 . Hopen dat het bij jou snel raak is! @iedereen: hopen op zoveel mogelijk positieve testjes!! Spannend!!!
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 September 2013 ♥ 1. (4) : Roos99, 25 jaar, ronde 4 na vmk, 1e kindje 2ekindjewelkom, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Derde, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje kimroy, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 2. (6) : MRCD, 25 (word 19 augustus 26) jaar, ronde 7, 1e kindje IngeG, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Whoppie, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Cathrien, 33 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Lady Flower, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Hogelinda, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje 3. (4) : beccy, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Moedervan, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Jabinca, 24 (word 22 augustus 25) jaar, ronde 3, 1e kindje Bloesem, 32 jaar, ronde 4, 3e kindje 4. (4) : Tintelfruit, 35 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryv, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Mumm84, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje swagartist, ?? jaar, ronde 3, ?? kindje 5. (4) : Lucindalice, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje MysteriousG, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Erica82, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje TieMar, 32 jaar, ronde ?, 2e kindje 6. (2) : Mamavanhjs, 23 jaar, ronde 3, 2e kindje Jipster1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 7. (1) : Bloempje22, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje 8. (0) : 9. (0) : 10. (2) : Lisje86, 27 jaar, ronde 20, 2e kindje kim198, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 11. (0) : 12. (0) : 13. (0): 14. (0): 15. (1): madameV, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 28 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (0), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Kan inderdaad meerdere oorzaken hebben, ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. Als de temp hoog blijft doe ik sowieso een testje op zondag. Gaat de temp weer omlaag dan denk ik dat ik geen test doe. Denk namelijk toch niet dat ik zwanger ben... @nieuwe dames Welkom! Succes deze ronde. @swagartist Hoe oud ben je? En ga je voor een eerste, tweede, derde, vierde kindje? @beccy Fijn dat het nu over is. Ga je ovu testen gebruiken? Of temp je? @MysteriousG Ik denk dat veel meiden last hebben van "het lichaam dat ons voor de gek houdt". Ik ga niet meer terug naar de "ik maak mezelf lekker gek" modus. ZEN! We zien het allemaal wel inderdaad.
Hahha ik heb dat ook! Direct na de eisprong, die twee weken zijn echt het ergste! Heb ook besloten om me niet gek te maken en gewoon te wachten tot ik overtijd ben? We zullen zien of het gaat lukken!! Wat doen jullie om rustig te blijven haha?
Deze eerste ronde ga ik helemaal niks gebruiken..gewoon de natuur zijn gang laten gaan..vorige keer wel aantal maanden getempt dus weet wel ongeveer wanneer mijn ei is..rond dag 20..
Hi dames! Ik lees bij verschillende van jullie dat jullie druk bezig zijn met tempen. Gebruiken jullie daarnaast ook ovulatietesten? De gyneacoloog van mijn zus vertelde haar dat het een super onbetrouwbare methode zou zijn, omdat de meeste vrouwen onvoldoende aan de 'strenge eisen' ten aanzien van het tempen zouden kunnen voldoen. De omgevingstemperatuur van b.v. je slaapkamer zou al van invloed zijn en dus is ook het weer van invloed. Wat is jullie ervaring met tempen? Haar gyneacoloog adviseerde haar ovulatietesten en het bleek inderdaad dat haar 'ei' vroeger zat als gedacht aan de hand van de tempkaartjes. Ik twijfel nog even wat ik wil gaan doen. Het wordt pas mijn eerste rondje, maar ik hou niet zo van wachten, dus als ik het wachten enigszins kan verkorten....!! x Kim
Ik ben in ronde 4 of 5 begonnen met ovulatietesten en vanaf deze ronde, ronde 7, ben ik ook begonnen met tempen.