NOD lijst 1 t/m 15 september.

Discussion in 'NOD forum' started by MRCD, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Hogelinda ben trots op je haha ! Nog maar een paar daagjes, je kunt het :D

2. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Hier overigens ook bijna geen pijn meer aan mijn borsten en ook niet aan mijn rug terwijl ik dit vorige maand duidelijk de week voor mn ongi heel erg had. Wel last van mn keel ineens.. En ik slaap slecht sinds twee dagen, word veel wakker
    zou het dan toch?

3. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    Jacky! TOPNIEUWS! Dat lijkt me duidelijk. Nu lekker gaan genieten. Misschien nog een keer een ClearBlue er tegenaan gooien. Dat woordje 'zwanger' maakte het voor mij nog tastbaarder!

@hier; woensdag ei, dus vandaag 2 dagen na NOD. Natuurlijk nog geen symptomen of zoiets, kan ook nog niet. Alleen de afscheiding (zie post van gisteren) die wat anders is geworden. Dat heb ik normaal nooit, maar m'n verstand zegt ook dat dat nog niks te maken kan hebben met een evt zwangerschap! Misschien komt dat van de tarwekiemolie, die ik sinds deze maand slik. Het schijnt je baarmoederslijmvlies dikker te maken, dus misschien is dat het. Ik weet ook dat ik niet op 'het juiste moment' geklust heb, dus ik verwacht er niet te veel van. But a girl can hope!

Testers: Veel succes en ik duim voor jullie!

xx

4. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jacky gefeliciteerd!!! Zo' n cb test is inderdaad heerlijk als je dan het woordje zwanger ziet! Diezou ik ook nog doen als ik jou was.
    En Catrien? Al getest?

Ik heb vanmorgen gelukkig ook geen testen verspild, trots op mezelf! Ook al kan ik niet beloven of ik morgen ook nog oversla, ik wil gewoon zo graag wat zekerheid. Nou ja, ik zie het morgenochtend wel weer, het is dan wel weer drie dagen na mijn nega test, dus wie weet...

Succes dames met afwachten en hopelijk nog meer roze hier vandaag!

5. madje

madje Bekend lid

May 4, 2011
    560
    0
    0
    Ja jacky over duidelijk hoor gefeliciteerd.

Gister in een keer kots misselijk ben naar bed gegaan en gaan slapen met de emmer nasst me. Pppffff.
    Nu nog beetje gerommel in me buiken met vlagen misselijk. Maar gelukkig niet zoals gisteravond. Ja dan ga je toch denken he. Weet me eisprong niet dus ookme dpo niet

6. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Madje spannend! Wanneer ga je testen?

Kim : hier heb ik dat ook altijd met al die symptomen hoor haha! Heb je al iets gehoord van je mail?

7. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @jacky: gefeliciteerd!

@kim: je zit nu 2 dpo, nod is de dag dat je ongesteld moet worden :)

@hier: ml is in een rot humeur:( hij moest plotseling weg...hopelijk is ie rond 11uur thuis, ik kan tussen half11 en half12 de ha bellen. dat wil ik graag doen als hij thuis is..

@lijst: die is gister nog geupdate en geplaatst

8. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    @lix ik hoop het ook voor je is altijd fijner samen he. Veel succes en laat even weten wat de ha zei!

9. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Uiteraard Jace

10. Cathrien

Cathrien Bekend lid

May 20, 2013
    704
    0
    0
    Helaas. Negatieve test.
    Geen bloed geeft moed zeggen ze dan. Maar vorige keer testte ik toch echt op 10dpo al positief. Ik zit nu op 12dpo denk ik.
    Ik weet niet of ik nog n keer ga testen voor m'n nod. Ik wacht t denk ik nu gewoon de komende dagen af. Blijft m'n ongi weg dan test ik nog wel n keer.
    Bah. Domper. :(

En omdat t voor de curretage bij de 1e ronde raak was heb je nu ook die hoop dat t weer zo snel raak is. En ik weet dat t pas ronde 1 is en er meiden al veeeeeel langer bezig zijn.. maar toch baal ik als n stekker! :(
    En ergens ook n soort twijfel.. heeft de curretage invloed gehad op m'n vruchtbaarheid..?? Bah bah bah!

11. Jace

Jace Bekend lid

Jul 26, 2013
    602
    0
    0
    Cathrien : jammer zeg :( .... Maarja elke twee dagen verdubbeld je hcg als ik het goed heb. Dus evt over twee dag nog eens testen als je nog niet ongi bent?

12. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    He balen Cathrien, hopelijk was je gewoon nog te vroeg! Alle zwangerschappen zijn anders, dus het zegt nog niks, kan best dat je vorige keer meer hcg aanmaakte. Hopen dat je ongi weg blijft! E. Dat je over een paar dagen wel een posi test hebt...

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jacky Gefeliciteerd!!!

14. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    @Lix; haha ja I know.... typefoutje!

@kruidvat: nog niets vernomen... Ze zullen er wel niet zo'n waarde aan hechten, maar wilde het toch mailen. Vind het raar dat de bijsluiter het niet vermeld.

15. Bloomy

Bloomy Bekend lid

Aug 6, 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Goede morgen dames! Wow jullie kletsen echt heeeel veel, ik kan het niet bijhouden ;) haha.
    Jammer Cathrien.
    Duidelijke test Jacky!! Gefeliciteerd!
    Lix heb jij al uitslag?

hier weinig bijzonders. Ik voel eigenlijk niks.
    Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend meiden?

16. kim198

kim198 Bekend lid

Jun 29, 2011
    898
    0
    0
    @Cathrien: Hé Balen! Maar hou de moed erin!

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Lix, al gebeld?!

18. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    #1798 LIX, Aug 30, 2013
    Last edited: Aug 30, 2013
    hetgeen waar het om ging was normaal, hcg <1 :'(
    ben best een beetje.verdrietig....
    ben uiteraard wel blij dat de andere labwaardes normaal zijn...

vorige zw schap was het in ronde2 raak en dat werd vmk. ronde 4 na vmk zwanger van x...doe nu dus voor mijn gevoel langer erover om zwanger te worden...

sorry voor m'n ego bericht

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    knuffel LIX, snap je gevoel heel goed hoor!!

20. Bloomy

Bloomy Bekend lid

Aug 6, 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Oh nee Lix! Snap dat jij je verdrietig voelt.
    Ik was van onze eerste ook in de 2e ronde zwanger en nu zitten we (al) in ronde 6.... duurt lang. Maar kop op meid, geef de moed niet op. Loos al je frustraties lekker in dit forum, dat lucht op.
    Ik hoop overigens dat jouw pendel klopt want dan zullen wij heeeeeel blij zijn!!!!!! :D

Share This Page