Meiden! @Lix: Jammer Lix, maar zou het niet nog kunnen over een paar dagen? @Bloomy; Ik voel eigenlijk ook nog niks... hoop stiekem toch op een beetje buikpijn of iets... haha @even zeuren; Ik weet niet of één van jullie dit herkent: Ik merk in mijn omgeving (heel veel vriendinnen en collega's die zwanger willen woden) dat het heel raar wordt gevonden als je meteen in ronde 1 al met ovulatietesten begint. Ik was van mijn lieve kleine meisje zwanger in ronde 2. Ronde 1 was ik ook zwanger, maar dit resulteerde helaas in een vmk. Er wordt me nu iedere keer door iedereen verteld: "je moet niet denken dat je nu weer meteen zwanger bent" en "de vorige keer was het gewoon een lucky shot"... De natuur moet z'n gang kunnen gaan en ovutesten zijn schijnbaar voor mensen die geen geduld hebben of die na lange tijd niet zwanger zijn. Ik voel me bijna schuldig dat ik er voor kies om er toch direct mee te beginnen. Is dat zo raar? Ik heb zoiets: Iedereen moet dat zelf kunnen beslissen. Ik wil er aan gedaan hebben wat ik kan en ben nu eenmaal niet zo geduldig. Door het testen heb ik ook het gevoel dat ik er wat meer mee bezig ben, waardoor de tijd iets sneller lijkt te gaan. Ik besef me terdege dat ik de vorige keer heel veel geluk heb gehad en ga er zeker niet vanuit dat het deze keer meteen weer raak is. Het zou fijn zijn en heel welkom, maar ik besef me dat de kans dat het wat langer duurt groot is. Ik opperde laatst bij een kennis bij wie het al een aantal maanden duurt dat het wellicht een idee was om ovulatietesten te gebruiken, waarop ik te horen kreeg dat ze dat onzin vindt en heel onnatuurlijk Nou dan voel ik me dus een beetje aangesproken... Sorry voor m'n gezeur! @testen: Hebben er al meer meiden getest vandaag? xx
@Kim hier is precies hetzelfde. Heb een vriendin die al meer dan een jaar bezig is en ik had voorgesteld om te gaan tempen zoals ik en dat vond ze allemaal maar raar.. Dan denk ik ook altijd van doe niet zo... Het lijkt dan ook alsof ze het afkeurd @lix balen zeg meid!!!! Ik hoop voor je dat het nog evt veranderd. Knuf
Het zou alleen nog kunnen als de instelling gister of vandaag is/was. maar dan is de kans dat het goed gaat heel klein met een lf van 10dgn...
Jahoor! Vandaag positieve ovutest! Gisterenavond nog geklust en morgen nog een keer... Nu wachten dat mijn temp. gaat stijgen dan weten we het zeker
ah meiden met negatieve test... echt zo jammer! ik wou heel veel roze zien in deze maand! knuffelllll xxx hier is het ook een beetje veranderd.. ik vertelde gisteren dat ik dacht gisteren ochtend me eisprong te hebben gehad op dag 12. maar ik werd dus vanochtend wakker van de pijn in me eierstok!! echt 10x erger als gisteren! dus denk dat ik hem vandaag pas had misschien op het moment nog steeds! heb gelukkig genoeg geklust ik hoop het zoooo!!!
Ik wil ook graag op de nod lijst Naam Pearll Nod 12 september Eerste kindje 27 jaar ronde 20 ronde 4 na miskraam
ah gezellig noralie87! ik waarschijnlijk ook op 14-9 Kunnen we elkaar beetje steunen met de "testdrang", of heb je daar nooit zo'n last van? welkom pearll !! xx
Gezellig eloveh, ja heb ook altijd last van testdrang whahhaa, Maar wil echt pas 4 dagen voor NOD gaan testen, dat betekend dus pas op 10-09
Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje met jullie mee.. het is spannend hier! Iedereen op roze; GEFRLICITEERD! Ikzelf heb vandaag ook een testje gedaan..maar helaas negatief. Ik hoop maar dat ik gewoon te vroeg ben geweest! Maandag 2sept is mijn nod. 2e ronde eerste kindje! Succes allemaal ..ik blijf volgen!
oh ik vind 4 dagen nog vroeg.. het liefst wil ik pas testen als ik overtijd ben.. maar daar kan ik alleen over dromen denk ik hahaha... En eerste: Het kan nog!!!! xx
Jammer, eerste. Wie weet verandert het nog. Ik hoop het voor je. Ik heb ook wel testdrang hoor. Ik ga toch echt pas 4 sept testen.... en 2 sept naar de gyn...
Bloomy waarom moet je naar de gyn dan de 2e?? Ik weet niet waar ik last van heb maar mijn eierstok doet zooooo pijn echt niet normaal.. je blinde darm zit toch rechts? als dat zo is is het me linker eierstok die zo zeer doet.. heb dit nog nooit zo erg gehad!!! hoop dat het gewoon door eisprong komt, maar zo heftig? xx
@beccy oke dan zou je inderdaad wel posi kunnen testen. Pff lastig he daarom heb ik ook besloten echt te wachten tot ik overtijd ben
@eloveh: ik heb een doorverwijzing gekregen van mijn huisarts, omdat ons doel nog niet is bereikt. Ben pas ook zowat knockout gegaan na een klus-avondje. Niet dat wij beesten zijn in bed hoor!! Maar het deed na afloop ZO zeer, het leken wel weeën! Heb echt een uurtje bij moeten komen. Niet goed lijkt me zo....