Ik heb vanmorgen getest met die gevoelige dipstick test van Zwanger & Kids omo wit....iemand ervaringen met deze tests Begon te geloven dat het misschien toch raak zou zijn helaas
Welkom vosje. Spannend zo. Wachten duurt altijd lang hier precies hetzelfde. Maar een schaduwrandje al.. Misschien zomaar echt een verrassing. Weet manlief het ook?
Ik zou het zo gaaf vinden! Dan heeft het gewoon zo moeten zijn toch? Manlief is natuurlijk volledig op de hoogte. Hij vind het ook heel spannend. We laten het maar op ons afkomen
@vosje: Het lijkt inderdaad of het zo moet zijn!! spannend! Ik heb nog steeds heeeele harde steken bij me linker eierstok, het doet zo pijn dat ik gewoon op de bank moet liggen.. Is dit wel normaal?? xx
@missflower: gefeliciteerd @swagartist balen, dikke knuf en heel veel geluk de volgende ronde! @madje/lix: ik testte bij mijn vorige zwangerschap pas 4 dagen na nod positief, met kruidvat 2x5 $) Was in ronde 3 zwanger, met daarvoor twee keer een cyclus van precies 31 dagen, ei weet ik niet meer. @Jackky: duidelijk GEFELICITEERD @Ladyflower balen, dikke knuf en heel veel geluk de volgende ronde! @Jace: ik heb deze week ook al een paar nachten heel slecht geslapen, veel wakker en ook keelpijn. is nu gelukkig weer over! @Kim: geen ervaring met tarwekiemolie, geen idee of je afscheiding daardoor verandert... @Cathrien: balen, maar zoals ik hierboven al zei, testte ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas positief op 3 dagen overtijd... Houd moed! @Lix: wat een vervelend nieuws heb je gekregen vandaag. Kan me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld bent, natuurlijk zeur je niet. Iedereen hier wil dolgraag een kindje, en elke ronde dat dat niet lukt is er een te lang! Hele dikke knuffel! @kim: wij hebben er bewust voor gekozen om geen ovutesten te gebruiken, mijn man vindt het dan een soort van verplichting worden en ikzelf weet dat ik me er helemaal gek mee kan maken. Voor iedereen die ze wel gebruikt, kan ik me dat heel goed voorstellen. Iedereen moet doen waar ze zich prettig bij voelt, toch? Ik denk dat het voor veel mensen gewoon onwetendheid is, die zo'n reactie uitlokt. @beccy: misschien even afwachten nog? @noralie: you go girl! @pearl: welkom! @eerste: even afwachten nog maar! ik had ook pas 3 dagen na nod een positest met kv2v5! @bloomy: heftig, hopelijk kan de gynaecoloog je geruststellen! succes @vosje: welkom, en spannend zijn! benieuwd wat deze twist of faith voor jou in petto heeft! @eloveh: ik heb af en toe ook zo'n pijn, maar na een uur, anderhalf uur zakt dat bij mij weer weg. Komt bij mij echt van de eisprong... hoop niet voor je dat er iets anders aan de hand is. @hier: het einde van mijn gigantische schilderklus op de bovenverdieping komt langzaam in zicht. De kozijnen moeten van binnen nog een keer en dan ben ik boven eindelijk klaar. En dan beneden nog, zucht... We hebben dit huis 5,5 jaar geleden gekocht en dachten toen dat het mooi was om de plinten en deurlijsten donker te maken. Nu, 5 jaar laten ben ik het zó zat, dat ik alles toch maar wit aan het schilderen ben. Maar goed, eigen schuld, dikke bult nietwaar? Gisteren mijn eerste echte les gehad van mijn nieuwe opleiding, erg leuk was het, heb er veel zin in! Voor de afleiding is het super, al deze dingen, maar ik moet toegeven dat de testdrang toch wel begint toe te nemen. Vooral omdat ik nu al voor de derde dag op rij super misselijk ben 's morgens. Bij mijn vorige zwangerschap had ik voor nod helemaal geen kwaaltjes, dus ik wacht het nu maar gewoon af. In ieder geval tot zondag, misschien langer i.v.m. mijn late positest vorige zwangerschap. Heel veel succes aan de (vroege) testers en voor jullie allemaal een heel fijn weekend! xxx
@2ekindjewelkom jij bent goed in hele verhalen schrijven hihi. Je hebt echt iedereen gehad geloof ik super! Ik zelf zit op mijn telefoon dus erg lastig om op iedereen tegelijk te reageren. Bij mij begint nu ook wel de testdrang toe te nemen hoor! Maar heb echt ongi klachten dus wacht toch nog af. Beter dan een witte test vind ik
Heey dames, Hier ben ik weer! Laatste berichtje hier is geloof ik 10 dagen geleden... Ik lees morgen alles even bij, voor nu: Alle dames op roze: gefelicteerd! Alle dames op rood: jammer, op naar een nieuwe ronde en dan hopelijk op roze! Alle dames op de wachtbank: succes met wachten, aan het eind van de wachtbank is het altijd ontzettend spannend! Als het goed is vandaag mijn eisprong gehad, was op het werk en stond gewoon krom van de pijn. Gisteravond tijdens het klussen ook best pijn, heb ik nog niet gehad tijdens de vruchtbare periode... Het gekke is alleen dat mijn ovutesten wel donkerder zijn geworden afgelopen dagen, maar niet superknallend waren, dit maakt mij onzeker, ookal heb ik 2 keer per dag getest... Was er eigenlijk nog een lijst in omloop? Of moet die nog helemaal bewerkt worden?
Ik wilde net gaan douchen en toen zag ik iets vreemds aan me linker borst. Er zitten ineens donker rodr vlekjes. Van die hele kleine stipjes lijkt wel. Aan de rechterkant van me linker borst. Iemand een idee wat dit kan zijn? Ziet er zo raar uit
Hee dames, Ik word er langzaam een beetje gek van grrr Weet door mijn onregelmatige cyclus niet wanneer mijn nod is en heb nog een hele stapel testen in huis. Weet dat ik niet zo vaak moet testen en houd dit ook altijd voor maar ergens op dag overwint mijn nieuwsgierigheid het weer en gooi ik er maar weer een testje tegenaan die vervolgens natuurlijk allemaal neg zijn. Nog maar weer even geduld, ook al is dit zo ontzettend moeilijk.
Haha, Jace, dat heb je, als webredacteur. Ik had de afgelopen tijd zo beknopt gereageerd, dat ik vanmiddag dacht: laat ik er eens de tijd voor nemen. En het is inderdaad niet mogelijk met de telefoon... Op mijn laptop open ik twee schermen naast elkaar, schrijf in het ene, lees in het andere
Hoi dames, @Jacky gefeliciteerd! @Cathrien balen! @alle wachters... Heb geduld. @Hier Ik vier zo mijn verjaardag voor vrienden. Volgens mij blijft het best rustig, omdat veel mensen niet kunnen vanwege vakanties e.d. Ben best moe, dus dat vind ik niet eens zo erg. Ik heb al een paar dagen een zwaar gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten voelen gespannen en pijnlijk aan. Niet op een bepaalde plek, maar gewoon helemaal. Kan dus van alles betekenen. Verder ben ik nog steeds zen! Geen testdrang nog. Fijne avond iedereen!
@2ekindjewelkom dat is slim inderdaad! Thuis zit ik eigenlijk nooit op onze laptop en op het werk kan ik niet naar deze site ivm privacy . Krijg wel constant mailtjes binnen van zp dus ik houd het goed bij! @mrcd goed van jou dat jij nog geen testdrang hebt echt goed. Ik moet zeggen dat het bij mij wel begint nu...
Jeetje wat gaat het hier hard! O het forumpje waar ik in mee schrijf willen er een aantal dat ik weer ga testen, maar ik wilde eigenlijk wachten tot zondag. Wat denken jullie, twee agen geleden had ik een omowitte test van kv 2 v5, zal he morgen ( mijn nod of eventueel 1 dag voor nod) dan al zin hebben? Ik heb alleen die kruidvat test in huis, maar lees verschillende verhalen over of die wel voor je nod al posi testen... Zucht, wat is het ook lastig om af te wachten en ik zit pas in ronde 1 dus wat zeur ik....
Ik heb deze maand enorme test drang. Het heeft nog helemaal geen zin maar die wachtbank heeft nog nooit zo lang geduurd als deze ronde.... Pffff wat word je op de proef gesteld als je zwanger wilt worden