@hogelinda: thnx dat jij de lijst aangepast hebt. Had er morgen voor willen gaan zien...scheelt weer :-D Jij hebt nog niet posi getest toch? Dan kan je toch nog gewoon alles eten? Ik pas nl m'n leefstijl pas aan als ik posi test. maar je moet uiteraard doen waar jij je goed bij voelt @mrcd: hoop dat je een fijne verjaardag hebt. @hier: eerste bloedverlies is gearriveerd...is nog spotting, maar zal wel snel.doorbreken...snik. Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties... Had zo gehoopt tegelijk met vriendin zwanger te zijn (zij is nu 8wkn). Andere vriendin is ook druk bezig. kan over 2 wkn testen. Deze laatste is alle keren in ronde 1 zwanger geworden, nu in ronde 2, dus daar zal het wel snel raak zijn...Beide vriendinnen wonen praktisch naast me. zou wel confronterend zijn als ze beiden zwanger zijn... Alle nieuwe meiden: welkom en succes! @vosje: zag al licht roze in je bericht...voorzichtig gefeliciteerd!
@jacky: duidelijk !! Gefeliciteerd !! is te begrijpen van de cb dan op naar volgende week een hele mooie @catrien: maar idd geen bloed geeft moed dus hopelijk wel nog !! @hogelinda: heel goed van jou en filet american maakt nu toch helemaal niks uit?? wel helemaal uitgepraat Nog met ml? Of had je dat misschien al verteld?? En super dat je de lijst hebt gewerkt !! Tnx @Lix: Ohnee Hoopte het zo voor je !! Gelukkig zijn andere uitslagen wel goed maar toch balen !!! Dikke knuffel !! En nee is geen aanstel als je het wilt is elke ronde te lang heb ik ook hoor !! Hopelijk blijft het bij spoting.... En anders duim Ik heel hard voor je dat het volgende ronde is en dat lekker mee kunt met je vriendinnen !! Je hebt nu wel vakantie dus rust lekker uit wie weet wat de ontspanning voor je doet !! Fingers crossed en x @kim198: mag iedereen toch zelf weten wanneer en of hij ermee begint laat ze lekker jij voelt je er goed bij dat is belangrijk !! @mensen met negatieve test balen hopelijk nog toch nog een positieve over paar dagen @pearll: welkom en succes hoop dat het raak is voor je gezien jou rondes al !! Nog niet in de mmm?? @iedereen die zn ei heeft gevonden jeej hopelijk goed nieuws binnen 2 weken @iedereen die moet gaan testen; spannend en succes !! @alle rode dames balen succes in de volgende ronde !! @vosje2000: oh spannend !! en als het niet zo is dan misschien toch echt voor een derde gaan?? @keelpijn: het heerst helaas, ik ben verpleegkundig en ik hoor en zie er veel nu.... @eloveh:hopelijk snel weg, ken het niet...... @2dekindjewelkom: oh spannend !! Wie weet?? Welke opleiding ben je mee gestart?? @bloempje22: misschien kleine bloeduitstortingingtjes.... Anders weet ik het niet ff in de gaten houden wie weet goed teken @eerste: Ik zie hem niet maar komt misschien nog @derde misschien wachten tot NOD?? Maar beslis je lekker zelf hé @mrcd: Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad ondanks dat je moe was! ? @Hier: alles rustig Ik heb alleen jullie advies nodig qua ovutesten zal mn foto's toevoegen 13de dag (25ste) 3x getest ivm donker wordend streepje, naar mijn idee ook ei gehad maar wilde voor de zekerheid Tot vandaag 18cd testen en nu zie je vandaag weer licht streepje..... Wat vinden jullie? ?
@krysjuh: zo zien die van mij er dus ook uit, misschien nog wat lichter zelfs, momenteel geven ze geen duidelijke tweede streep meer hier...
Ja raar he weet wel dat niet iedereen altijd donkere 2de streep heeft en toen ik de foto's cd 13 postte zeiden meerder dat dat mn ei was, maar omdat ik afgelopen maand een cyclus van 31 dagen had wilde ik even doortesten tot cd 18. Ze bleven nu zo wit dat ik dacht ok dus toch de 13de en nu vandaag (gisteren gezien tijdstip haha) weer heel licht 2de streepje?? Ik snap er niks van...... Moet ik nu nog door testen of toch maar stoppen?? Kan innesteling al?? Zie op internet dat het kan vanaf 5 dpo en dat je vanaf bevruchting al HCG gaat aanmaken (heel kleine beetje) en vanaf innesteling meer..... Maar geloof niet dat je dat dan nu al zou kunnen zien??? Sorry begint toch stiekem te hopen haha en dan haal je vanalles in je hoofd he Maar ik heb nog even snel geklust met vl voor het geval het toch eisprong gaat worden, want hij is nu weg t/m woendag Heb jij ook foto pindatjuh??
Hoi meiden! Hogelinda, bedankt voor het bijwerken van de lijst. Morgen zal ik de lijst kunnen bijwerken (zondag weer niet). Verjaardag was gezellig, maar ben nu wel gesloopt. Duik er nu snel in, morgen uitslapen en dan taarten maken voor het feestje van zondag (familie en collega's). Fijn weekend.
Vroeg wakker en toch getest omdat vandaag als het goed is mijn nod is. Nou helemaal omowit . Ik had zo'n goede hoop, mijn borsten zijn echt veranderd en mijn tepels zijn veel groter en donkerder. Ik had nu toch echt een streepje verwacht, desnoods een tuur, maar ik heb me alles ingebeeld ben ik bang. Kom maar op met die ongi dan echt balen, maar ja, we zitten pas in ronde 1, t had ook wel erg mooi geweest....
@ lix en derde balen meiden. Dikke knuffel @ krisjuh had ik gister ook! Dacht mijn ei begin deze week gehad te hebben. Gister weer iets een streepje. Dacht ook huh?! Heb even gegoogeld, dit is wat ik vond: an ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? Vraag over: Ovulatietest Gedurende je maandelijkse cyclus heb je maar eenmaal een LH piek. Deze kortstondige verhoging van het hormoon LH zorgt ervoor dat je eisprong op gang gaat komen. Op het moment dat je LH piek plaatsvindt ben je erg vruchtbaar en heb je de grootste kans om zwanger te worden. Sommige vrouwen die nauwkeurig meten met (gevoelige) ovulatietesten kunnen soms twee maal in hun cyclus een LH toename waarnemen. Direct na het vinden van de eerste piek, met 2 donkere streepjes op de ovulatietest, lijkt het alsof enkele dagen later opnieuw de ovulatietest positief uitslaat. Langzame afname LH Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen. Op de foto hieronder zie je hoe de zwarte lijn het verloop van je LH weergeeft als je een 2e piek hebt waargenomen. De groene stippellijn geeft de drempelwaarde van de ovulatietest weer. Je vindt je LH piek (bij 4) waarna je een afname waarneemt. Direct na je eisprong (bij 5) gaat je LH weer toenemen. De echte LH piek die je zoekt is dus de eerste piek die je waarneemt bij 4. Liefs
Hallo meiden. Even snel een ego berichtje, sorry. Ik reageer straks FF op de anderen. Vanochtend is mijn temp ineens gestegen met 0,2 , maar ik heb wel ongeveer 1,5 uur langer geslapen dan normaal ( wel op hetzelfde tijdstip getempt, elke ochtend om kwart over 6). Zou dit iets uitmaken of is het juist wel gewoon betrouwbaar en dus positief? Ik voeg de link FF bij : 46a77d Ovulation charts on FertilityFriend.com Alvast bedankt als iemand wilt antwoorden!! Liefs
Ziet er hoopvol uit Jace!!! @ Krysjuh, ik vind het moeilijk om te antwoorden op je vraag omdat ik zelf ook altijd last heb met die dipsticks.... Zelf zou ik uitgaan van het meest donkere streepje en andere signalen zoals ei-pijn, slijm en er naast gaan temperaturen. @ Derde, jammer zeg . Heb je zon korte LF dat je cyclus zo kort is, anders wellicht overmorgen nog eens testen als je nog niet ongi bent.
Meiden, willen jullie ook eens naar mijn tempkaartje (onderschrift) kijken? Vandaag weer een wat hogere temperatuur, lijkt me n positief teken . Zou dat dal daarvoor n innestelingsdip geweest kunnen zijn? Of moet die minder breed zijn en tot de base-line gaan? Dankje voor het kijken!
goedemorgen allemaal, hier dankzij ml nauwelijks geslapen....not in the best mood today dus. ik wens iedereen een fijn weekend!
Hallo dames! Na een ontzettend druk weekend heb ik vanmorgen een hoop bij moeten lezen zeg! En ja dit doe ik ook op mijn werk. Voor de dames op roze van harte gefeliciteerd! @hier, voel nog steeds weinig, lijkt op ongi gevoel. Gister wel in ene ontzettend aan de diarree (sorry dames) en steeds veel trek/honger. Mijn borsten zijn ook niet gevoelig wat ze normaal voor ongi wel zijn. Dit kan natuurlijk van alles zijn en zit mezelf natuurlijk weer ontzettend druk te maken. Heb de afgelopen week ook ontzettende testdrang maar heb mezelf nog net aan weten in te houden (waar ik overigens best trots op ben) Hoe staat het met alle andere nod-dames, alle drang kunnen weerstaan?
@ Jace, ja hopelijk stijgen ze morgen bij ons beiden nog even door... Vind het nu wel spannend worden en begin ook wat testdrang te krijgen... Manlief wil echt pas zaterdag gaan testen... Moet nog even wachten dus. Heb ook wat krampjes vandaag, kan nu dus beide kanten op!
Hogelinda (en alle andere dames): een hele goedemorgen!!! Jace en Lucindalice: Jullie maken het spannend hoor!!! Wanneer gaan jullie testen? Lix: sterkte vandaag en ik hoop dat de mood weer wat prettiger wordt voor je! Hier: Ik merk dat de testdrang al iets begint te komen, zit op 5 dpo, whahaha. Ik weet dat het totaal onzin is, haha. Op de één of andere manier heb ik een goed gevoel over deze ronde (niet vanuit symptomen, maar een gevoel van binnen), maar daar wil ik nog niet aan toegeven ivm teleurstelling, maar daarom wil ik ook zo snel mogelijk duidelijkheid. Ik wilde dat ik een stukje vooruit kon in de tijd, haha. Hebben we hier nog testers binnenkort??? Leuk, testjes loeren
Spannend allemaal dames, dat ziet er goed uit. Hier een tweede temperatuurstijging. Na mijn ei was het 37.1 dit was dinsdagochtend en vandaag 37.3, dat is toch gek een 2e stijging. Iemand een idee? Mijn tepelhofjes zijn ook aan het vervellen en heb niet in de zon gelegen.... Moet nog tot vrijdag wachten pff zo lang! Denk wel dat ik er dinsdag toch alvast een testje tegenaan gooi.