@ Jace, FF kijkt wel naar het gemiddelde van je LFs, tenzij je die optie uit zet. Jeetje... Gister al... Ondanks die langere LF had ik wellicht al getest hoor! Zeker met die temp van je... Geen idee of langere LF vaak voorkomt eigenlijk..
@lucindalice ik temp pas sinds deze maand. Dus ik weet niet wat mijn normale lf is.. Ja vind het echt knap van mezelf dat ik nog niet getest heb hahaha. Vorige maand was ik super o ngeduldig, drie testen erdoorheen gejaagd en alles wit ;(
@bloempje22: geen idee, nog nooit gehad, ook niet tijdens 6 mnd borstvoeding... heb je ook bultjes, of alleen vlekjes? @mrcd: fijne verjaardag en eet smakelijk. Heerlijk, zelfgemaakte taart, blijft toch het lekkerst! @lix: balen, heeft de spotting doorgezet? is ook moeilijk als je andere vriendinnen wel zwanger zijn, hier dezelfde situatie... stemming thuis inmiddels weer wat beter? doe maar lekker rustig aan vandaag! dikke knuf! @krysjuh: ik ben gestart met een verkorte (2-jarige) deeltijdopleiding tot docente Nederlands. Superleuk! @derde: balen, maar even afwachten of de duivels inderdaad komen, toch? Hopelijk blijven ze weg en test je dinsdag positief! @madameV: duidelijk, bedankt voor het uitzoeken! @jace: helaas geen ervaring met tempen, sorry! wel spannend! @lucindalice: idem, helas geen ervaring mee... spannend! @wokkeltje: wanneer ga je testen? @bloesem: dat is balen! succes met het vinden van je ei volgende maand en sterkte met de duivels... @dreamer: arme meid, blaasontsteking heel veel beterschap! @moaatje: ik zie ook een streep, kan alleen niet zien welke kleur... Hoe lang na het uitvoeren van de test heb je de foto gemaakt? @sharissa & kimroy: jammer! heel veel succes volgende ronde! @hogelinda: spannend, ik ga voor morgen denk ik... heb net als jij vanmorgen mijn plasje 'hupsakee weggespoeld' @hier: ook vanmorgen weer vreselijk misselijk, en een trekkerig gevoel in mijn buik/bm. Ben erg benieuwd, denk toch dat ik morgen een testje ga doen, waarschijnlijk tegen beter weten in, omdat ik bij mijn vorige zwangerschap bij een cyclus van 31 dagen pas op dag 34 positief testte. Nu is mijn gemiddelde cyclus 28 dagen... even kijken of ik de testdrang nog kan weerstaan... als grote verrassing stond net de bloemist voor de deur, met een gigantische bos bloemen nog ter ere van ons 5-jarig huwelijksjubileum vorige week. Verrassing was nog groter toen we zagen van wie hij was: van de hulpbisschop die ons voor de kerk getrouwd heeft (huisvriend van de familie van ml). Echt super!
Wat een leuke verrassing 2dekindje!! Oke, bij jou dus ook al erg spannend @ Jace, als je nu pas voor het eerst tempt, waarom vrees je dan voor n lange LF?
Ik heb normaal een cyclus van 27-30 en als ik bereken kom ik nu uit met een lf van 14 op cyclus 26, vond dat zo kort haha...dat is éigenlijk de enige reden. Ik wilde wachten tot cd30 Slaat waarschijnlijk nergens op hoor...
Meiden! Even een egopost. Zit mezelf weer enorm in de weg! Ik heb het gevoel dat het raak is, terwijl daar eigenlijk helemaal geen goede reden voor is. Puur een gevoel. Dag 3/4 na ei dus nog veel te vroeg, maar toch... Tis een gevoel... Tegelijkertijd zegt mijn verstand dat de kans zeer minimaal is. 3 dagen voor ei laatste keer geklust, dus tsja... Ik voel helemaal niks dus waarom ik zo twijfel tegen beter weten in weet ik niet. Vorige keer 2 pogingen en 2 x raak, beide keren een sterk voorgevoel, maar ervaring met een "gemiste" ronde heb ik dus niet. Heb dus niks om te vergelijken. Waarschijnlijk is dit weer een hersenspinsel van mij. Had me er al voorbereid dat het niet zou lukken en was daar heel nuchter onder; tot vandaag! Ik baal zo van mezelf! Ik kan ook nooit eens gewoon geduld hebben!! Sorry voor de egopost! Xx
Knuffel voor jou Kim! @ Jace, ik snap je redenatie, maar ondertussen denk ik gewoon dat je zwanger bent Zo, ga eindelijk aan m'n laatste gerecht beginnen en dan puinruimen hier in de keuken...
@ lucindalice gelukkig nog iemand die dat denkt hahah Ik geloof er zelf namelijk niet zo in, dacht echt dat het een gemiste ronde was... dag na eisprong pas geklust... @ kim dan zit ik op CD30 en ik herken het wel hoor dat je zo'n gevoel hebt, dat het raak is.....is altijd beetje lastig he ..
@ Jace, dag na je ei? Of dag na positieve ovu-test? O ik ben zo benieuwd naar hoe je cyclus nu precies zit , want of er klopt iets niet, of je hebt n baby in je buik
Hihihi echt lief dat je meeleeft!! Dag na mijn ei, zoals FF het aangeeft. Geen ovutesten gebruikt deze maand en FF is niet zeker want geeft een stippellijn, daarom word ik ook onzeker
Jace! Testen!! Het is wat het is en daar veranderd de test niks aan. Nobel dat je wil wachten, maar het zou zonaar raak kunnen zijn!!
dreamer: beterschap voor je meisje. @hier: voel me niet fit. net nog wel 3u geslapen. spotting zet maar niet door