Ooh action vind ik echt verschrikkelijk. Ik zag daar een duidelijke lijn toen de test gewoon op tafel lag. Maar dat was dus een schaduw. Echt irritant. Toen ik die foto uploadde op een forum zei iedereen ook dat ik zwanger was. Maar was echt een schaduw. Dat heb ik nog nooit gehad bij een test.
daarom maak ik ze open dan zie je de schaduw niet meer. Ik heb dat ook al vaker gehad dat ik een streep schaduw zag
Ik heb de tweede ronde gehad dat er een mooie roze streep stond met een action test en de dag erna was die weg. Net als mijn vertrouwen in testen maar gelukkig ook met action oplopende testen gehad in juni dus ze kunnen werken
Ja dat heb ik ook wel hoor, elke keer andere andere symptomen. Buikpijn, liespijn, steekjes, heb alles wel gehad. Knap dat je dit keer kan wachten met testen. Ben heel benieuwd!
Dat heb ik ook een paar maanden terug gehad met de action. Toen wilde ik het mijn vriend wijzen, verdween hij gewoon
Ja, innesteling KAN vanaf 5dpo al, dus ben gewoon altijd nieuwsgierig ahahhaha. Maar goed, dit keer heb ik wel kunnen "wachten" tot 11 dpo, omdat ik dacht dat ik 7 dpo was , maar dus eigenlijk 11dpo.
Ja dat. En het was niet eens een schaduw. Schaduwen heb je elke keer. Daar hou ik al rekening mee. Ik heb nu maar even een doosje van de Etos bij de boodschappen besteld.
Die kans is echt heeeel klein hoor haha. De kans dat je op 7dpo positief test is 7,2% volgens een onderzoek. Op 10dpo is die kans 66%
Ah ja goeie wake up call. Ik heb deze week al 2 avonden mega honger als ik in bed lig en nu op het werk beetje vaag misselijk doordat ik trek krijg. Heeeele kleine kans dat dit daadwerkelijk HCG klachten zijn
Ja Ja ik kijk zelf echt totaal niet meer naar symptomen. Elke keer dat ik vanalles voel, krampjes, misselijk, hoofdpijn etc dan word ik ongesteld. En steeds als ik niks had, behalve de innesteling gevoeld denk te hebben rond 9dpo, testte ik positief. Het is echt een grote mindfuck, progesteron is vaker de boosdoener.
Ja, ik had in de ronde toen ik zwanger raakte ook helemaal geen symptomen t/m 10dpo. En nu heb altijd wel krampjes/steekjes vanaf eisprong. Soms gelijk, soms pas rond 7/8 dpo.
@IsabelD ik had deze vraag gesteld op je topic. Maar denk dat je er overheen hebt gekeken .maar kun je me uitleggen wat je bedoelt
Nou ik bedoel eigenlijk dat mijn temperatuur rond 7dpo nooit zo laag is, 36.6 en dat voor 2 dagen lang. Dit ligt dan altijd rond 36.8/36.9. Maar goed, als ik donderdag mijn menstruatie krijg, dan kan het wel kloppen dat mijn temp lager is. Ik wacht het gewoon af