Ja daar ben ik ook bang voor.. ik ga er maar weer vanuit dat het niks is en test morgenvroeg maar weer. Wat een gedoe.
Die hele rij van testen met mij zijn ook van sensitest. En die lieten ook pas heel laat een goede test zien. Ik heb ook Kruidvat gebruikt en die zijn wat duidelijker. Action juist niet.
Ik heb ook een tuurstreep, ziet iemand hier iets op? Dit zijn mijn laatste testen.. dan nog een clearblue 3+ en dan is het echt klaar
Heerlijke knallers @bluedrake! @Wishfull123, ik zit er klaar voor hoor! En @Babywishh, voor jou ook nog een beetje hoop. En anders moet het maar van @angel02, @Chayammy of @WelcomeWondertje komen een van deze dagen! @Minkx en @missmoobs, balen van de ms
Nou weer negatief. Ik stop met testen. Ik hoop dat ik dan maandag ongesteld word, dan is mijn volgende nod op de verjaardag van mijn man. Dan wacht ik echt tot die dag met testen. Ik wil echt een knaltest zien en niet turen en als die positief is nog moeten afwachten of die wel oploopt.
Dat zou ik ook graag willen .mijn temp is tot nu toe goed .heb nu echt moeite om geen testen te gaan kopen maar ik wil echt nog even wachten dus neem gewoon een omweg naar het werk niet te dicht bij de winkels haha
Jeetje de lijst begon zo goed en nu al zoveel ongesteld. @Minkx en @missmoobs heel veel succes de volgende ronde!
Snap zelf niet meer zoveel van mezelf. Niet ongesteld geworden. Sinds een aantal dagen is het een beetje op en af met licht bruine afscheiding of dan soms weer niks. Wel lijkt er stukjes baarmoederslijmvlies ofzo in te zitten dus lijkt me niet positief. M’n vriend zegt dat m’n borsten minder ongelijk zijn en voelen zwaarder haha maar dat kan natuurlijk gewoon zijn van aankomende menstruatie.
@missmoobs en @Minkx bah gatver hopelijk is volgende maand jullie maand @Babywishh jeetje bij jouw is het ook mindfuck. .hopelijk heb je toch nog een kans deze dagen .dikke knuffel
Ik zie je niet op de lijst staan .waarneer is je nod .bruin is vaak oud bloed dus misschien een innestelingsbloeding. Ik ga voor je duimen dat dat het is ❤
Spannend de dames die nog wachten! @Babywishh wat een gedoe met die testen Hier witter dan wit, door naar de volgende ronde. Ik neem vanavond een wijntje. Door naar ronde 17 Ben er even helemaal klaar mee. 2 jaar bezig en alleen ellende
Jeetje zeg, wat rot! Dan mag je vanavond zeker wel een wijntje (of 2). Ronde 17 is heftig! Hopelijk volgende ronde jouw ronde!
Ahnee! Ik lees hier enkel maar rode berichtjes, zo jammer @Wishfull123 : je gevoel is herkenbaar. Hier ronde 19. Hopelijk hebben we snel een plakker te pakken!
Balen zeg! Maar het zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn. mijn vriend is 29 sept jarig en ik 7 okt. En mijn volgende nod is 5 okt dus wij hopen stiekem ook op een cadeau.