Ja klopt maar een negatieve test op 11 dpo + menstruatiepijn lijkt me toch wel slecht nieuws haha. Ik ga niet meer testen nu en denk dat ik zondag of maandag ongesteld word. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben dan kijken we wel weer verder haha.
Ik denk dat ik toch met de action test blijf testen, gebruikte ik ook altijd toen ik bezig was met zwanger worden van mijn dochter. In de afgelopen 16 rondes, heb ik nooit een vals streepje gehad. 1x had ik een streepje bij het doorlopen, wat na 1 minuut weer verdween.
Innestelen kan toch nog tm 12 dpo? Dat kan ook een vervelend gevoel geven. Ik zeg dit niet om hoop te geven. Meer dat je het nu gewoon niet weet.
Oke als jullie er zo positief over zijn dan zal ik ze de volgende ronde ook nog eens gaan testen, al wacht ik dan natuurlijk tot nod.
Ja dat klopt. Ik heb telkens de innesteling gevoeld. Ik heb ook altijd op 10 dpo positief getest. Ik weet dat het nog tot en met 12 dpo kan, maar weet nu eigenlijk bijna zeker dat ik ongesteld ga worden. Maar we wachten af..
Dat de lijn echt kleur heeft is dat wat ertoe doet. Als je dan naar de prijs kijkt is de action veel beter voor de portemonnee.
Ja mooi hè! En tegelijkertijd ook super ingewikkeld en moeilijk om niet te weten of en wat er allemaal gebeurd in je lichaam. Ik zou willen dat ze een test hadden waaraan je kon zien of je bevruchting was gelukt. De innesteling lukt dan vaak nog niet, maar als we toch al eens wisten dat er geen bevruchting plaats had gevonden, dan zouden we die 2 weken niet in onzekerheid hoeven zitten..
Pff en nu ben ik misselijk. Sorry voor mijn gezeur. maar dan heb je zo ongeveer geaccepteerd dat je ongesteld gaat worden en dan krijg je daarvoor nog even fijn al deze dingen haha. Hopelijk breekt het snel door dan kunnen we weer verder. Ooja en ik blijf gewoon gezellig meepraten in het volgende nod topic.
Ik ben regelmatig misselijk voordat de ms doorbreekt. Irritant he? Hopelijk helpt de duidelijkheid je straks wel @Babywishh!
Ik mag op rood . Ergens blij dat ik weer vooruit kan kijken. Ik sluit me aan in het volgende nod groepje
Ik ben meestal zo vlak voor menstruatie wat misselijk. Dus bij mij zegt dat niks haha. Fijn dat je er de volgende gewoon ronde gewoon bij bent!!
Bij mij zegt dat juist dat ik ongesteld ga worden haha. Elke keer als ik zwanger was was ik nooit misselijk voor nod