Ik kom ook weer even naar de lijst spieken helaas weinig roze, terwijl het begin veelbelovend was. Maar we hebben nog een paar dames te gaan. Hopelijk toch nog wat roze onderaan de lijst.
Hmm.. jullie hebben mijn testdrang aangewakkerd. Haha. Ik had vorige week vrijdag een positieve ovulatie test en ik denk dus zaterdag mij eisprong. Dat betekent dat ik morgen 10 dpo ben? Dat is al best ok om te testen, toch? Of zouden jullie, als je het geduld zou hebben, toch nog een dagje extra wachten?
Ja, dan ben je 10 dpo. Ik dacht dat dan de helft of iets meer dan positief testte? Maar als je geduld hebt, zou ik wachten hahaha.
Zelf heb ik altijd op 10dpo positief getest. Maar als je kan wachten dan heb je nog meer kans dat je test echt klopt.
Als het lukt zou ik wachten @Chayammy! Ergens is 11dpo de dag dat ik het liefste start en niet eerder. Maar als je toch test hoop ik dat ie meteen maar duidelijk is voor je!
Ik heb mij er toch aan gewaagd en getest met een action early. Negatief. Dat verbaasde mij niet. Ik voel nog geen zwangerschapssymptomen. De vorige keren dat ik een positieve test had, heb ik steeds een innesteling gevoeld en voelde mijn lichaam ook anders. Nu vind ik het lastiger inschatten, omdat ik ook nog borstvoeding geef en mijn borsten daardoor sowieso anders voelen. Ik was mijn NOD rustig af en mocht de menstruatie uitblijven test ik nog een keer. Voor nu is het goed. Ik had niet verwacht dat het direct raak zou zijn (maar gehoopt natuurlijk wel).
Haha, iedereen zegt niet doen en ik doe het toch. Waarom heb ik advies gevraagd Maar gelukkig gewoon echt wit. Geen tuurstreep of schaduwlijn of iets anders om me gek te maken.
Jammer, volgende ronde beter!!! Sinds ik weer ongesteld werd na mijn bevalling 2 jaar terug, heb ik nooit meer pijnlijke borsten na eisprong. Dit had ik altijd voorheen. En toen ik zwanger raakte had ik in die ronde geen gevoelige borsten na eisprong. Maar nu kan ik daaraan dus niet meer weten van heey, dat is anders en kan een symptoom zijn, want heb daar nooit meer last van. Maar wie weet, als ik dit keer wel pijnlijke borsten krijg, kan het dus wel een symptoom zijn hahaha.
Nou heel slecht 36.5 wil.even kijken wat het morgen doet .heb wel heel onrustig geslapen .dus hoop regen beter weten in misschien dat het daaraan ligt
Idd jammer zoveel rood . Hopelijk raak de volgende ronde. Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Nu 5 dagen last van krampen maar nog geen ongesteldheid te bekennen. Wel krampjes, moe, gevoelige borsten en soms vlaag van misselijkheid, maar kan ook zenuwen zijn. Wil gewoon graag duidelijkheid. Morgen is ongeveer mijn NOD (kan ook donderdag zijn). Ik heb nog clear blue zwanger-niet zwanger. Ben morgen ook vrij, dus kan wel proberen als mijn ongesteldheid niet doorbreekt.