NOD-lijst 1 t/m 15 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Suzi98, 3 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Ja zenuwslopend is dat...
    En die verhalen zijn er zeker, dus wat je temp betreft is er nog hoop inderdaad.
    Succes met het afwachten.

O zie net de andere reactie, hoop toch dat t je ms niet is. Waarschijnlijk morgenochtend wel echt duidelijkheid

2. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    SamenLief vindt dit leuk.
  3. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Als het rood verlies is en zoveel dat je maandverband oid moet gebruiken is her wel ms. Ik heb vaak gezien dat temp ook langzaam kan dalen tijdens ms.

4. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Dat van dat roodverlies hoeft zeker niet. Meestal wel natuurlijk, maar ik had 3 dagen veel rood bloedverlies, dacht mijn menstruatie, maar was toch echt zwanger. Ik heb toen echt 3 dagen lang veel tampons gebruikt om het op te vangen.

5. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    In combinatie met een dalende temp toch wel denk ik. Daarnaast is het echt zeldzaam dat je 3 dagen dan zoveel? helderrood bloedverlies hebt en dan toch zwanger bent

Mamajolein vindt dit leuk.
  6. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Temp heb ik geen verstand van. (Veel) helderrood bloed hoeft dus zeker niet altijd een menstruatie te zijn. Als ik na die bloeding geen zwangerschapstest had gedaan, was ik er waarschijnlijk een maand later pas achtergekomen. Zeldzaam is een groot woord, maar het komt idd niet zo vaak voor. Al heb je ook vaak (veel) rood bloedverlies bij een bbz en die komen nog steeds heel vaak voor.

Maar ik denk ook dat zij niet zwanger is. Ik wilde alleen even laten weten dat je dus wel degelijk zwanger kan zijn na veel rood bloedverlies.

angel02 vindt dit leuk.
  7. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha maar niet echt de moeite waard om het dan nu te vermelden lijkt mij :D Denk dat iedereen dat wel weet toch? Is zo jammer om mensen onnodig hoop te geven.
    Bij mij had ik bloedverlies met 4w helderrood en werd een missed abortion helaas 5 weken later.

Ingeltje vindt dit leuk.
  8. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Haha zeker de moeite waard om het nu te vermelden. En ik geef niemand onnodig hoop. En zeker niet iedereen weet dat. Ik wist dat zelfs niet eens, ik dacht dat het mijn menstruatie was. En aangezien ik meer kans heb op een bbz, ben ik blij dat ik er zo snel achter was gekomen aangezien het levensbedreigend kon zijn. Dus daarom wil ik dit delen zodat dit niemand anders overkomt. Dus ja zeker de moeite waard om het hier te delen.

Chayammy en Zonnestralen vinden dit leuk.
  9. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pfoe rustig aan, denk aan je bloeddruk!

10. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik doe rustig aan. Waar in mijn reactie denk je te lezen dat ik niet rustig aan doe?

11. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    @angel02 hoe is het nu?
    Sorry voor de vele reacties onder jouw bericht, ik wilde alleen even zoveel mogelijk vrouwen hier waarschuwen, maar dat werd door iemand niet echt in dank afgenomen haha.

angel02 vindt dit leuk.
  12. Mamajolein

@Babywishh, met oog op jouw ervaring snap ik het wel, maar de kans dat je denkt ongesteld te zijn, maar eigenlijk een zwangerschap buiten de baarmoeder hebt, is wel echt klein. En als dan in de situatie van angel de temp ook lager is en met bloedverlies.. dan zou je ook op je lichaam moeten kunnen vertrouwen.

Suzi98 vindt dit leuk.
  13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Het is goed om de kansen in perspectief te zien. Maar er wordt ook wel erg weinig gesproken over bbz buiten dit forum om. Een beetje waakzaam zijn kan geen kwaad.

Chayammy en Babywishh vinden dit leuk.
  14. Mamajolein

Dat zeg ik ook niet. In de situatie van angel was de temp laag en was er bloedverlies. Lagere temp = minder progesteron = niet zwanger. In die situatie op de kans op een bbz wijzen is alsof je bij elke positieve test ook meteen waarschuwt voor een bbz.

Suzi98, angel02 en Ingeltje vinden dit leuk.
  15. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik vind je laatste zin niet echt nodig en onaardig. Je kant ook zeggen "ik wilde aren even zoveel mogelijk vrouwen hier waarschuwen", je had die laatste sneer niet hoeven uit te delen. Elkaar waarschuwen is natuurlijk altijd goed, dat mag altijd.

Suzi98 vindt dit leuk.
  16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Daarvoor was er al een sneer uitgedeeld naar haar.

Babywishh vindt dit leuk.
  17. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ja en daar had ze al op gereageerd en diegene reageerde er niet meer op..dus ik zou zeggen "laat het gaan en ga er niet mee door".

18. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Idd die sneer had zij al uitgedeeld aan mij terwijl ik niks verkeerd had gezegd. Dus bij deze doe ik het nog even terug ja.

Chayammy vindt dit leuk.
  19. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik stelde een vraag en daar kreeg ik geen antwoord meer op, beetje raar toch.
    Maar ik hou mijn mond wel voortaan en waarschuw niemand meer. Dan maak je het zelf maar mee, het kan dodelijk zijn maargoed als dat is wat jullie willen prima. :thumup:

20. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Heb even terug gekeken .vind het persoonlijk goed dat je waarschuwde .en wat fijn dat je ondanks je bloedverlies toch ook zwanger bent geworden . ❤Nou hier is het deze maand einde oefening. Temperatuur was erg laag en de sluizen gingen open:cry: .Ben wel blij dat het deze maand een aardig normale cyclus lengte was .dus op naar de volgende maand maar weer .

Deel Deze Pagina