Ja hier ook! Begint op CD 5 ongeveer, de ene dag wel en de andere dag niet. Na de eisprong is t dan ineens over. Dit voor jou ook de reden om met maca te starten? Ben heel benieuwd of we er baat bij gaan hebben!
Ik heb net deze test gedaan maar er komt een heel raar streepje op te staan.. wat denken jullie van dit streepje weet niet of het goed te zien is
Ja hier had ik 2 dagen menstruatie toen dat over was en ik het gezellig had gemaakt kreeg ik later alweer spotting. De ene keer wel en de andere keer niet haha Ja ik ben ermee begonnen zodat het balans kan geven in de hormonen. Moet zeggen Dat ik eerder op dag 11 a 12 na eisprong al menstrueerde dat was afgelopen cyclus na 14dagen haha
Het streepje is wit. Dat witte streepje is denk ik de lijn met indicatie spul. Doordat hij zo wit is lijkt het alsof dat wat ernaast zit een streepje is.
Nou dat durf ik helaas nog niet… oploop op de senditest, terugloop op de kv 2v5 test :-/ ik zit sowieso nog voor mn NOD dus het blijft helaas nog even spannend of het een plakkertje is
Di Dit zijn de enige foto's die ik heb ik test maandag nog wel weer! Maar wel een raar streepje indd hmm maar hij staat wel op de goede plek
Snap de onzekerheid.. hopelijk loopt die uiteindelijk wel heel mooi op! @essieB bij mij begonnen de action testen ook heel vaag
En nu dik een uur later is die duidelijker geworden maar dat telt natuurlijk niet. Ook iemand ervaring met indrogers en voorgedrukte lijntjes bij 2v5?
Ja, beide. Ze hebben voorgedrukte streepjes en indrooglijnen ook soms. Dus echt binnen afleestijd kijken. Ik zie helaas niks op je foto's, maar hopelijk de komende dagen toch duidelijk positieve testen!
Ooh wauw! Bizar zeg zo'n dikke roze streep. Ziet er wel vreemd uit ja, lijkt mij ook niet betrouwbaar
Hmm raar hoor. Eerst helemaal wit en daarna zo'n dikke streep? Het lijkt meer een vlek oid. Ik zou morgen nog eens testen. En na afleestijd weggooien. Hoeveel dpo ben je?