Dank je wel .dat weet ik omdat ik temperatuur meet en geen verhoging zag in mijn lijst helaas .en toen zei iemand het kan zijn dat je dan geen ei sprong hebt gehad .
Dat is het voor- en nadeel van temperatuur. Soms weet je teveel en kan je het niet meer lekker laten gebeuren Ik heb dat met rusthartslag. Sinds ik weet dat dat betekenisvol is, lees ik er heel veel over
1 september (1) Kiwi3191 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 2 letrozol 2 september (1) Marij1984- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ma in maart) 3 september (1) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 Liessje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (1) Faith22 - 1e kindje - ronde 3 Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (1) LuckyClover - 1e kindje - ronde 3 8 september (1) Isabelletje2 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 september (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 16 10 september (1) EllaF - 4e kindje - ronde 3 11 september (0) 12 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 13 september (0) 14 september (1) Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 september (0) Onbekend (5) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) Fultimemommy -28 jaar-6e Kindje -Ronde 6(vmkjuni22) Angel02- 44 jaar -2 de kindje -ronde 7 na vroege mk 7 weken. ♡♡♡♡♡ Totaal (18) Wachten op eisprong (18) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hahaha heb jij ook n fitbit ofzo om dan? Heb vorige x ook getempt, was 1e keer maar wel leuk om te zien haha. Maar probeer het nu even wat losser te laten.
Ja, heb ik! Het is echt fascinerend. @angel02, je rusthartslag stijgt als je zwanger bent vaak door als je bij nod komt. Het lijkt wel een beetje op temperatuur eigenlijk
Wat bijzonder! Ik heb n tijdlang ook zo’n smartwatch gedragen maar nu niet meer, beter voor mij ook denk ik #controlfreak
1 september (1) Kiwi3191 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 2 letrozol 2 september (1) Marij1984- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ma in maart) 3 september (2) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 Liessje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (2) Faith22 - 1e kindje - ronde 3 Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (1) LuckyClover - 1e kindje - ronde 3 8 september (2) Isabelletje2 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 september (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 16 10 september (1) EllaF - 4e kindje - ronde 3 11 september (0) 12 september (2) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking Tweedekinderwens - 28 jaar - 2e kindje - ronde 24 13 september (0) 14 september (1) Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 september (0) Onbekend (5) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) Fultimemommy -28 jaar-6e Kindje -Ronde 6(vmkjuni22) Angel02- 44 jaar -2 de kindje -ronde 7 na vroege mk 7 weken. ♡♡♡♡♡ Totaal (21) Wachten op eisprong (21) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb een knaller van een ovulatietest. Het teststreepje was al donker voordat de controlestreep verscheen Ik heb het gisteravond al gezellig gemaakt thuis, maar doe het vandaag ook nog. Ik weet dat iedere dag niet goed is voor sperma kwaliteit, maar ga het toch proberen
Ik heb vandaag een beetje bruinverlies, dus morgen zal mijn menstruatie wel doorzetten. Precies zoals verwacht/gehoopt. Mijn cyclus is tegenwoordig precies 28 dagen. Heel fijn. Maar, bleeh... Ik heb pms, de hele week met de hitte niet goed geslapen en zoon is afgelopen nacht behoorlijk aan het spoken geweest. Ik ben zooo moe. Maar ondanks zijn slechte nacht heeft hij vandaag maar 1 heel kort dutje gedaan en is hij verder niet in het beste humeur. Ik had zo gehoopt op een paar uur rustig op de bank, Netflix en chocolade. Maar helaas...
Alsof ze t weten he hahaha. Probeer dan toch lekker je rust te pakken, miss nu ‘s avonds? Op tijd naar bed?
Hi meiden! Mag ik meedoen met dit groepje? Ik zal me even voorstellen. Ik ben mama van 2 jongens, 7 en 4 jaar. Zelf ben ik 30 jaar. Een jaar geleden ben ik gestopt met anticonceptie en tot op heden nog geen 1 positieve test in handen gehad. Mijn NOD is 11 september. Ik ben jaren afwezig geweest, dus ik weet niet meer hoe je het lijstje moet aanpassen. Excuus.
Ik ben alles aan het terug lezen vandaar mijn late reactie. Ik ben dus van mijn eerste onverwachts zwanger geworden. Mijn 2de na het stoppen van anticonceptie. Nu heb ik vorige jaar 2x een vaccinatie gehad en raak ik niet zwanger. We zijn al een jaar bezig. Vind het ook vreemd.
Ik heb vanmiddag op de vloer van zijn slaapkamer gelegen en mijzelf als klimrek laten gebruiken. Baby kon lekker rondkruipen en spelen terwijl ik een soort van uitrustte En nu ga ik de hond uitlaten en naar bed! Het kan toch haast niet anders dan dat baby zo uitgeput is dat hij tot morgenvroeg doorslaapt...