NOD-lijst 1 t/m 15 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Suzi98, 3 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja jij zat toen ook in het nod groepje van eind juni (ronde dat ik dus zwanger raakte). Dat kan ik me nog herinneren. Met 7 weken ja pittig zeg :( Ik hoop echt dat m’n lichaam t snel afbreekt

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Ja klopt, uiteindelijk in 2 topics meegeschreven en doorgeschoven omdat HCG nog te hoog was.
    Maar gelukkig gaat het in veel gevallen wel sneller, bij 8-9 weken is je HCG nog wel echt een stuk lager, dus heb goeie hoop voor jou!

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lief van je, thanks ❤️

Wishfull123 vindt dit leuk.
  4. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Hoi, mag ik ook voorzichtig mee komen kletsen? Ik zit midden in een miskraam, gisteren met 6 weken het vruchtje verloren. Nu dus nog bloedverlies en een hele vervelende positieve zwangerschapstest die nog wit moet worden. Ik wil het eigenlijk gewoon achter de rug hebben en door voor een nieuwe ronde. Maar zal het helaas nog even moeten uitzitten.
    Misschien een tikkeltje optimistisch maar ik hoop gewoon over een week of 2/3 een eisprong te krijgen. Heb geen idee wat mn cyclus is, was na de laatste (voldragen) zwangerschap niet meer ongesteld geworden. Onlangs gestopt met borstvoeding geven en meteen de eerste ronde raak.

Ik vind mei een hele mooie maand. Mn jongste is toen geboren, heerlijk met het lente zonnetje in de kraamweek. Dus ik ga voor iedereen duimen. :)

Wishfull123 en Suzi98 vinden dit leuk.
  5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 september 2022

♡♡♡♡♡

1 september (0)

2 september (0)

3 september (0)

4 september (1)

Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

5 september (0)

6 september (0)

7 september (0)

8 september (0)

9 september (0)

Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking
    10 september (0)

11 september (0)

12 september (0)

13 september (0)

14 september (0)

15 september (0)

Onbekend (2)
    Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma
    ♡♡♡♡♡
    Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol
    Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1
    Totaal (5)

Wachten op eisprong (5)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

Suzi98 vindt dit leuk.
  6. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Och meis wat naar, welkom. Hier afgelopen woensdag het vruchtje verloren (8w hartje gestopt, had toen 9+3 moeten zijn). Dus ik snap wel wat je doormaakt nu. Hopen op een witte test voor ons zsm en een eisprong!

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Lief dank je en ook wat verschrikkelijk voor jou. Het is bij jou dus niet vanzelf op gang gekomen? Dan heb je zeker een hele vervelende echo gehad? :( Inderdaad hopen dat we snel verder kunnen naar een mooi goed eitje. :)

Suzi98 vindt dit leuk.
  8. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik had met 8w bloedverlies, heel licht roze. Snel echo laten maken, alles was in orde. Met 9w helderrood bloedverlies(niet veel). Weer een echo, hartje gestopt met 8 weken. Dit was zondag 31 juli.
    Woensdag 3 aug gyn geweest en medicatie gehad. Na de tablet mifegyne is mijn miskraam al spontaan doorgezet (gelukkig..) dus geen cytotec hoeven gebruiken. Maar ja inderdaad via de echo erachter gekomen.
    Bij jou wel spontaan dus?? Ook heel naar.. het is sowieso gewoon rot.

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig.. eerst een goede echo en dan alsnog niet goed.
    Ik kreeg zaterdag licht bloedverlies en toen wist ik al nou het is 50/50 maar heb nooit bloed verloren dus voelde hem al aankomen. En toen zondagochtend werd ik wakker en alle symptomen waren verdwenen. Toen wist ik genoeg en met opstaan is het bloeden door gaan zetten en begin middag verloor ik het vruchtje. Vrij vlot gegaan dus naast teleurstelling ook opgelucht dat mn lichaam het zo zelf heeft gedaan. Maar rot blijft het sowieso, je fantaseert toch over de toekomst met een nieuw kindje erbij.

10. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ah zo naar ook :( Ja, dat is het ook he, die toekomst.. maar we gaan nu gewoon door en hopen dat het weer snel raak is.
    Was het bij die zwangerschap snel raak voor je?

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja beetje positief blijven. Ben altijd redelijk snel zwanger. Toevallig nu dan een keer in 1x dat had ik nog nooit gehad. Had helaas wel toen ik voor de eerste ging hele lange cyclussen gehad van over de 100 dagen.. hierdoor duurde het zwanger worden ook wat langer, want de rondes duurde eeuwen. Die angst zit er nog wel, wat nou als ik weer geen eisprong krijg en er zoveel tijd overheen gaat. Die periode van zwanger worden vond ik heel zwaar. Gelukkig bij nr2 en nr3 vrij mooie cyclussen gehad dus ging het lekker vlot. En nu de laatste keer ook, dus moet ff dat vertrouwen vast blijven houden.

En bij jou?

Suzi98 vindt dit leuk.
  12. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ohhh fijn he in 1x. Maar die lange cyclussen is wel rot! Hopelijk doet ie nu gewoon normaal hahah.

Bij m’n zoontje was het ongepland, maar dus in 1x. Deze zwangerschap ook in 1x. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat, geloof niet dat ik weer zoveel ‘geluk’ mag hebben..

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Wauw wat een kadootje is dat he. Heerlijk! Ik ben altijd best obsessed als ik zwanger wil raken, ik ga dan flink aan de slag met de ovulatietesten en vervolgens weer met de zwangerschapstesten. Gewoon een control freak.. :roflmao: Kan het niet 'loslaten' helaas. Ben nu ook al weer helemaal bezig met wanneer ik dan weer eventueel vruchtbaar ben en wat dan de uitgerekende maand is. Vermoeiend ben ik .. :p

Suzi98 vindt dit leuk.
  14. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    @Suzi98 en @ciprilla wat naar wat jullie momenteel meemaken! Ik heb zelf geen ervaring met miskramen, kan me er alleen een voorstelling bij maken en dat moet verschrikkelijk zijn. Heel veel sterkte!
    Ik kom me hier ook melden en meekletsen. Mijn menstruatie komt op gang en dat betekent door naar de volgende ronde helaas. Mijn cyclus is heel regelmatig, dus ik doe alvast een gokje voor mijn NOD.

ciprilla, Suzi98 en Wishfull123 vinden dit leuk.
  15. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    ♡♡♡♡♡

1 september (0)

2 september (0)

3 september (0)

4 september (1)

Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

5 september (0)

6 september (1)
    Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19

7 september (0)

8 september (0)

9 september (0)

Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking
    10 september (0)

11 september (0)

12 september (0)

13 september (0)

14 september (0)

15 september (0)

Onbekend (2)
    Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma
    ♡♡♡♡♡
    Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol
    Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1

Totaal (6)

Wachten op eisprong (6)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

16. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    @ciprilla wat een nare periode. Hopelijk kun je snel verder.

@Maankindje hopelijk deze maand een mooie maand! gezellig dat je meekomt kletsen!

ciprilla vindt dit leuk.
  17. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jammer dat je niet zwanger bent maar voor ons wel gezellig dat je mee komt kletsen!

18. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    I feel you.. de eerste was dan dus ongepland dusja was 0 control hahaha.
    Maar nu we er echt voor gingen; ovulatietesten, tempen, alles. En wilde deze ronde niet eens hcg eruit testen, maar ben vandaag toch gezwicht. Ik kan het ook niet loslaten maar is meer van dan weet ik waar ik aan toe ben.

ciprilla vindt dit leuk.
  19. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Wat een verdrietige verhalen hier allemaal zeg! Hier duurde de eerste 3 jaar, ronde 1 had ik een positieve zw test voor kindje 2 maar toen brak toch mijn menstruatie door..

Hopelijk deze ronde wel raak, mei lijkt mij een leuke maand

Wishfull123 vindt dit leuk.
  20. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Dat is toch wel bijzonder he. De eerste 3 jaar en dan voor het 2e kindje in de eerste maand al een positieve test. Heel rot dat het niet goed is gegaan, maar toch ook hoopvol dat het nu sneller wel zal lukken. Of niet?

Deel Deze Pagina