Hier voor t eerst getest vandaag, nog een licht streepje. Wel vruchtbaar slijm, maar bloedverlies neemt weer toe. Net als vorige cyclus. Morgen bel ik de huisarts want zo worden onze kansen nog kleiner
Ik heb ook nog een licht streepje op de ovulatietest en sinds vandaag wat vruchtbaar slijm en krampen in mijn onderbuik. Ik verwacht rond vrijdag weer een positieve ovulatietest. Het schiet op! Nu nog seks hebben want daar zijn we nog niet mee begonnen.
Is het dan geen ovulatiebloeding? Anders idd even de dokter bellen zodat die je misschien gerust kan stellen.
Nee dat niet... Het was vorige cyclus ook en hield aan vanaf menstruatie tot net na de ovulatie. Ik denk hormonen uit balans. Denk dat de innesteling daardoor vorige keer ook misging, dat het niet voldoende was opgebouwd (wat bij mij al een probleem is). Ik hoop dat ik morgen de arts kan spreken en anders bel ik m'n verloskundige praktijk gewoon even op
Ja is wel een aanname maar klinkt logisch..... Als je bms al zo dun is wat de kansen kleiner maakt en het breekt tussentijds weer af dan zal dat niet bevorderlijk zijn
Ik ben echt zo ontzettend misselijk, herkend iemand dat rond de eisprong? Test word hier ook lichter trouwens. Hij staat op knappen zo te voelen, lijkt wel een paasei
Ja klopt. Ik heb ooit 1 cyclus tarwekiemolie geslikt om de innesteling juist te proberen te bevorderen, maar kreeg toen een hele heftige bloeding rond mijn ovulatie, echt 3 dagen veel tampons nodig gehad om het op te vangen. En 2 weken later werd ik toen ongesteld. Ik denk toen idd ook dat door die bloeding de innesteling nooit gelukt kon zijn. Geen idee of dat echt zo is hoor, maar dat was mijn gevoel. Dus ik begrijp je goed.
Ja daar ga ik nu wel aan twijfelen. Ze dachten toen compleet, omdat het in de vliezen is geboren. Daarna ook weken geen bloedverlies gehad, maar wel pas na 7 weken een HCG van 20. Misschien kunnen ze bloed prikken en een echo maken.