Hoi! Ik wil ook graag meeschrijven Wij gaan voor ons tweede kindje, eerste ronde! Wel meteen “anders”, want aangewezen op ICSI. We hebben nog vijf cryo’s uit de punctie van onze dochter dus we kunnen meteen van start met terugplaatsingen 18 augustus heb ik een echo en als mijn BMS dik genoeg is gaan we de tp plannen, hopelijk dan zo’n beetje rond 24/25 aug en dan is mijn NOD begin september Merk in ieder geval dat het zwanger worden weer “aan” staat, dus vind ik het wel weer leuk om hier eens mee te kletsen Ik zal mezelf op de lijst zetten, nu nog even bij onbekend
♡♡♡♡♡ 1 september (0) 2 september (0) 3 september (0) 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (0) 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (0) 8 september (0) 9 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 10 september (0) 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (0) 15 september (0) Onbekend (4) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) ♡♡♡♡♡ Totaal (7) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Had gehoopt het wat meer los te kunnen laten, helaas lukt dat niet echt. Ik heb stiekem een voorkeur voor juni, vraag mij niet waarom
Hahaha echt?! Ik was super blij met begin maart.. had nog een heeele hoop winterkleertjes van m’n zoontje, ik kan totaal niet tegen de hitte. Maar ja so be it haha.
Ben echt een zomer mens, dan kom ik helemaal tot leven.. al heb je weinig keuze wat betreft uitgerekende maand. Wat rot dat je een miskraam hebt gehad zeg...
Ja was heel naar. Je verwacht nooit dat het je overkomt ofzo. Maar goed, nu vooral weer door en hopen dat het de volgende keer wel allemaal goed gaat
Hi. Dat staat uitgelegd onder de lijst! Als het niet lukt, ff je NOD zeggen tegen me, je leeftijd/hoeveelste kindje/hoeveelste ronde, dan voeg ik je toe ❤️
Ik heb het net geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar sorry eerste keer Mijn leeftijd 38 kindje 4 ronden 15 Ik zou 3 sep mijn nod moeten hebben Alvast bedankt ❤️
♡♡♡♡♡ 1 september (0) 2 september (0) 3 september (1) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (0) 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (0) 8 september (0) 9 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 10 september (0) 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (0) 15 september (0) Onbekend (4) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) ♡♡♡♡♡ Totaal (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Welkom! Spannend avontuur gaan jullie meteen weer tegemoet! Fijn dat jullie nog 5 cryo's hebben. Dan begin je toch op een andere manier. Ik heb zelf geen ervaring met vruchtbaarheidsbehandelingen, maar heb wel de ICSI reis van een goede vriendin van dichtbij meegemaakt. Hopelijk meteen een plakker voor jullie!
Ik heb ook een onwijze voorkeur voor het voorjaar! ik vond de eerste maanden met mijn zoon best heftig en heb me vaak gelukkig geprezen met de langer wordende dagen. Denk dat ik een kraamperiode in de donkere wintermaanden echt moeilijk had gevonden. Ik heb zelfs afgelopen jaar overwogen om 2 maanden pauze te nemen, om een uitgerekende datum in november/december te voorkomen op een of andere manier had ik altijd het gevoel dat ik een april kindje zou krijgen. Maar nu heb ik net die boot gemist hopelijk dan een mei/juni kindje en niet nog een jaar wachten tot de volgende april
Welkom nieuwe dames! De oudste is van december, dit is voor velen geen favoriete maand vanwege alle feestdagen. Maar ik vond het wel heel gezellig hoor. Mijn bevalbad stond naast een mini kerstboompje. In de kraamweek lekker sky radio christmas en niet te vergeten lekker oliebollen eten. En dan vrij snel oud en nieuw vieren met zo'n klein frummeltje, pure magie. Wat heb ik zitten janken om 24.00 uur van geluk uiteraard. De andere twee zijn van het voorjaar en dat was ook wel heerlijk. Snachts voeden is niet zo koud, je stapt dus zo uit bed. En als je eenmaal op de been bent kan je lekker wandelen in het zonnetje. Beide vind ik dus leuk. Ik heb altijd gezegd dat ik niet hoogzomer wil bevallen.. dus we moeten opschieten. Zal er geen rondes voor overslaan, maar lijkt me echt heeel pittig als het zo warm is..
Hier de oudste van begin januari, vond het ook heeeerlijk haha! Alles lekker knus, gezellig. Maar goed, ik ben echt geen zomer mens, kan totaaaal niet tegen hitte. Lijkt me ook erg pittig om dan zwanger te zijn
Hoi! Ik schrijf ook graag mee. Onze zoon is nu 10 maanden oud. Aangezien het best lang heeft geduurd voordat ik een goede zwangerschap heb gehad willen we niet te lang wachten voor een tweede kindje. Voor hem heb ik namelijk drie miskramen gehad, waarvan ik de eerste en derde keer via ivf zwanger ben geworden en de tweede keer en de laatste (succesvolle) keer op de natuurlijke manier. Het is een beetje een bijzondere situatie en ik heb geen idee in hoeverre mijn lichaam in staat is om nog op de natuurlijk zwanger te worden. Ik was al een poosje in mijn hoofd bezig met de volgende zwangerschap, maar wilde eerst een keer een 'normale' zomer hebben, zonder zwangerschap, hormonen, ziekenhuizen, enz. Ook twijfelde mijn vriend nog een beetje, hij wil in ieder geval niet direct weer met ivf aan de slag. We gaan dus eerst gewoon zelf aan de slag, wel met ovulatietesten. Helaas is mijn eisprong net geweest, dus voor deze maand waren we te laat. Ik heb mijn cyclus goed bijgehouden en als ik doortel, is mijn NOD voor volgende maand op 14 september. Ik zal mijnzelf op de lijst zetten. Ik heb alle vorige berichten even vlug doorgelezen. Sterkte voor degene die nu net uit een miskraam komen. Ik hoop voor jullie dat jullie cyclus snel weer de oude is, dat verschilt nogal per persoon. Men zegt dat je de maanden na een miskraam juist wel extra vruchtbaar bent, dus wie weet...
♡♡♡♡♡ 1 september (0) 2 september (0) 3 september (1) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (0) 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (0) 8 september (0) 9 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 10 september (0) 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (1) Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 september (0) Onbekend (4) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) ♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)