Deze was bij mij vandaag: 8 DPO negatief, toch zwanger? met allemaal topics die ik vorige cyclus al had gelezen
1september (3) Kiwi3191 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 2 letrozol Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 (mk ronde 1 en 7) 2 september (1) Marij1984- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ma in maart) 3 september (3) Liessje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk) SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) 4 september (4) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fultimemommy -28 jaar-6e Kindje -Ronde 6(vmkjuni22) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 5 september (3) Faith22 - 1e kindje - ronde 3 Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 EllaF - 4e kindje - ronde 3 6 september (2) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA 7 september (1) LuckyClover - 1e kindje - ronde 3 8 september (3) Isabelletje2 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 16 9 september (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 10 september (2) Zonnestralen - 4e kindje - ronde 2 Babywishh - 2e kindje - ronde 11 11 september (1) Krullenboll - 30 jaar - 3e kindje - ronde 13 12 september (2) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking Tweedekinderwens - 28 jaar - 2e kindje - ronde 24 13 september (0) 14 september (1) Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 september (0) Onbekend (4) Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 Angel02- 44 jaar -2 de kindje -ronde 7 na vroege mk 7 weken. Welkomwondertje - 40 jaar - 2e kindje - ronde 2 SamenLief - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡ Totaal (31) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Wat een gezelligheid hier! Ik ga even alles rustig terug lezen. Hier ondertussen flink verkouden en niet lekker maar wel me piek gehad. Ondanks het ziek zijn toch nog regelmatig gezellig gemaakt . Ik heb mezelf op de wachtbankje geplaatst. Ben heel benieuwd.
Ik eet en drink gewoon 'normaal' daar hoort dus ook af en toe een Radler oid bij. Toen we bij N. 3 jaar bezig waren heb ik echt van alles geprobeerd totdat ik hier alleen maar continue mee bezig was en merkte dat het echt niet meer goed met mij ging. Het is natuurlijk altijd oke als je wel op dingen let, het moet alleen niet overheersend worden.
Weet ik niet ze gaan kijken hoe dit gaat in principe heb ik verder nooit medicatie nodig gehad dus ik neem aan dat het alleen voor het opwekken van de eisprong is
Haha ja dat had ik ook het was natuurlijk super heftig omdat je van midden in je vruchtbare periode in de overgang schiet maar ik kon er idd om lachen een soort voorproefje… ik weet nu wat er komen gaat en…. Dat ik beter op gewicht kan zijn want phoe dat viel me wel tegen dat je dan echt makkelijke aankomt en veel moeilijker afvalt!
Ah dat lijkt mij ook moeilijk maar hopelijk leven ze lang genoeg. Hoeveel dagen voor de eisprong was de laatste keer?
Hier ook n google fan tot grote ergernis van m’n vriend soms hahahah. Of ‘zit je weer op dat forum’ komt ook vaak voorbij
Oohh dat weet ik ook al helemaal en vorige cyclus had ik al helemaal bedacht hoe ik het mijn ouders zou vertellen, omdat we met ze op vakantie gingen
Ik heb altijd pijnlijke borsten zo'n 5 dagen voor mijn NOD. Nu heb ik ze al sinds gisteren, 7 DPO. Ook lage rugpijn en menstruatiekrampen soms. Mijn test vanmorgen was negatief en met deze symptomen vermoed ik dat mijn NOD dan toch eerder is dan 1 september. Maargoed, volgens mijn Google speurwerk is 8 DPO negatief testen niet heel vreemd
Ooh ja ik heb ook al hele ideeen over het vertellen! Mijn vriends familie woont ook nog verspreid over 3 landen en niet in NL, dus ik zit ook qua timing steeds te tellen. Als het nu raak is wanneer kunnen we/willen we t dan vertellen? Kunnen we dan wel vliegen/vrijkrijgen of moet t over Skype etc etc haha Heerlijk hoor zulke fantaserende gedachten ♡
https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/symptoms-by-day-past-ovulation.php Ik vind deze site geweldig! Per dpo de meest voorkomende symptomen te zien in percentages en ook welke symptomen vaker voorkomen bij vrouwen die later zwanger bleken. Voor als google niet meer voldoet haha