Welkom @Chayammy! Bumpy road hebben jullie al achter de rug zo te lezen. Hopelijk hebben jullie nu die fijne zomer waar je naar uitkeek en is het snel en zonder IVF raak voor een tweede kindje.
Niet te lang willen wachten, maar tegelijk even hormoonvrij door de zomer, ik snap dat heulemaal! Welkom en hopelijk lukt het jullie weer op de natuurlijke manier om blijvend gezond zwanger te raken! Je lijf heeft in ieder geval een keer laten zien dat ze het kan
Hee, welkom! Wat heftig dat je dat allemaal hebt meegemaakt. Hopelijk gaat het nu snel lukken voor je en heb je meteen een gezonde zwangerschap ❤️
Dat heb ik dus ook, een kraamperiode in de donkere wintermaanden lijkt mij helemaal niks. Ik was bij N. op dezelfde datum uitgerekend als mijn zus die een ouder kindje heeft. Dat was wel echt heel maf hoor! En wat november / december betreft sta ik er ook zo in, erg hè Zonde van de april maand, nouja misschien word het dan inderdaad nu mei. Laten we het hopen!
Welkom aan de nieuwe dames in dit lijstje, het wordt al wat drukker, gezellig! Ik denk dat ieder seizoen wel weer wat heeft. Met mijn eerste zwangerschap was ik juni dit jaar uitgerekend, dat vond ik zo'n mooie maand. Helaas ging dat mis, toen werd het december dit jaar. Ik had wel moeite met afscheid nemen van het idee van een zomerkindje. Toch heeft december ook voordelen, lekker gezellig binnen als je toch nog niet echt een kant op kunt. Kindje wat groter als het mooier weer wordt waardoor je wat meer vrijheid krijgt. Nu maakt het mij allemaal niet meer uit. Ik hoop gewoon zo snel mogelijk zwanger te zijn, al regent het non stop, raken we ingesneeuwd of in een zware hittegolf tijdens de kraamtijd @Suzi98 ❤️ hopelijk voel je je morgen beter. Dit soort dagen zijn rot
Aaah ik snap dat heel goed!! Het maakt me ook echt niet meer uit… jongen, meisje, zomer winter herfst… so be it haha. Als het maar goed gaat allemaal
Ooh ik kreeg geen meldingen. Heb heel wat in te halen zo te zien. Welkom aan iedereen. Zie wat negatieve ervaringen, hopelijk hebben we allen wat meer geluk deze ronde.
Hoi allemaal, ik wil ook graag aanschuiven. Nu 13 dpo en heb al wat bruine afscheiding gespot! Nieuwe ronde, nieuwe kansen zeg ik dan maar
♡♡♡♡♡ 1 september (0) 2 september (0) 3 september (0) 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (0) 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (0) 8 september (0) IsabelD - 2e kindje - ronde 16 9 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 10 september (0) 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (0) 15 september (0) Onbekend (4) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) ♡♡♡♡♡ Totaal (7) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hi allemaal, ik sluit me ook weer aan. Wat een verdrietige verhalen las ik allemaal. Veel sterkte voor mensen met een miskraam Mijn NOD is maar weer een schatting. Mijn eisprong fluctueert iets qua timing.
♡♡♡♡♡ 1 september (0) 2 september (0) 3 september (0) 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (0) 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (0) 8 september (0) IsabelD - 2e kindje - ronde 16 9 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 10 september (0) EllaF - 4e kindje - ronde 3 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (0) 15 september (0) Onbekend (4) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) ♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Welkom! Wat heb jij ook al veel rondes achter de rug! Ik zie dat je niet de meest up-to-date versie van de lijst hebt gepakt, misschien kan je dat nog even aanpassen (de meest complete versie is de laatste post op de vorige pagina ). Ook welkom aan @EllaF (ook niet de meest up-to-date lijst nu) Ik voel me nu net zo'n lijst controleur Haha niet vervelend bedoeld hihi, meer dat het zo zonde is als er mensen af vallen
♡♡♡♡♡ 1 september (0) 2 september (0) 3 september (1) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 4 september (1) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 5 september (0) 6 september (1) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 7 september (0) 8 september (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 16 9 september (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking 10 september (1) EllaF - 4e kindje - ronde 3 11 september (0) 12 september (0) 13 september (0) 14 september (1) Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 september (0) Onbekend (4) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 na ma Kiwi3191 - 31 jaar - 1ste kindje - 2e ronde letrozol Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) ♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren