Omg, dames Had net bij afvegen beetje bruin afscheiding gezien.. ben, vandaag 5 dpo... Denken jullie ook wat ik denk ( innestelingsbloeding?? Ik word altijd vanaf 8 dpo ongesteld. Soms 9 dpo soms 10 dpo..
Wat zijn eigenlijk de testplannen van iedereen? Ik test denk ik vrijdag. Dat is dan 10 dpo. Maar misschien laat ik het van men rusthartslag afhangen. Als die stijgt is er meer kans dan als ie weer daalt. Net zoals tempen dus
Ik ga NOD afwachten…zeg ik nu heel stellig maar ik heb geen zin meer in die tuurtesten en teleurstelling.
Ja ik hoop het ook haha. Ja geloof het wel. 1e cyclus na mk dus ben benieuwd of deze gelijk weer regelmatig is.
Het scheelt dat je een van de eersten op de lijst bent en dus niet al naar veel testen hoeft te turen en daardoor je drang niet kunt onderdrukken
Ik ga voor donderdag denk ik hahaha. Maar vrijdag positieve test zou prachtig zijn.. sterfdatum van m’n oma (en zou dan uitgerekend zijn op de verjaardag van m’n vriend zn oma)
Hoeveel verschilt die rust hartslag dan? Ik ben wel benieuwd, had m’n vorige zwangerschap nog geen Fitbit, nu wel
Ik ben stiekem eigenlijk ook altijd wel blij als ik wat voorin een NOD lijst zit, precies om deze reden
Hahaha maar echt! Dan gaan sommigen al vroege zwtest doen en moet je eisprong nog komen als je pech hebt. Ik heb dag 6 nu, vind ik ook wel prima
Ja of dat je wel op het wachtbankje zit maar echt nog veeeel te vroeg om te testen, maar wel al gevoed worden door allemaal andere testers. Dan wordt m’n ongeduld wel ernstig aangewakkerd
Hahahaha dat heb ik nu al Achteraf vliegt de tijd eigenlijk wel, maar die dagen zelf duren zooooo lang