Soms best veel! Iig gaat ie vaak omhoog in een stijgende lijn. Zeg 1-2 slagen hoger per dag. Geen idee alleen vanaf wanneer dat dan precies zou moeten beginnen. Vanaf innesteling waarschijnlijk dan
Hey maar jij hoort in het augustus topic thuis Dames geef mij even de tijd om een positieve ovulatie test te hebben voor de lijst roze kleurt
Probeer te wachten tot NOD maar dat gaat waarschijnlijk toch niet lukken, wel minimaal op dpo 10 dus nog 4 lange dagen
Hier zojuist een positieve CB ovulatietest. De sensi gaf gisteren nog maar een heel licht streepje en is de afgelopen dagen totaal niet opgelopen. Ik moet zo werken, vandaar zo vroeg getest. Blij dat ik de CB ernaast doe, anders had ik m denk gemist. Tenzij de sensitest later vandaag ook ineens positief is, maar kan pas eind van de middag testen... Haha ga direct twijfelen aan de CB maar goed die gebruik ik al 2 jaar naar tevredenheid, dus daar moet ik toch maar vanuit gaan.
Fijn @Wishfull123! Heeft de CB streepjes als je hem uit elkaar haalt? Hopelijk vanmiddag ook een positieve sensitest!
Ja echt 2 hele duidelijke strepen, dus dat scheelt daar zag ik gisteren ook al een veel donkerdere streep dan op de sensitest, nu nog veel donkerder.
Vandaag mocht ik uitslapen, maar ik ben daar niet zo goed in. Dus dan maar een beetje forummen in bed
Nou ik heb nog wel een leuk verhaal voor je! Ik heb 2 dwergpapegaaitjes van ‘n vriend te logé. Heb er zelf ook 2. Die van hem boven gezet 2 wk terug want die beesten krijsen tegen elkaar is absurd Nu gisteren word ik gebeld door m’n vriend: 1 vogeltje had t drinkbakje gesloopt en was ontsnapt. En in onze hor (stond op 3e slaapkamer waar niks is haha) zit dus een mini gaatje verstopt onderin achter t kozijn. Vogel dus weg. Niet meer gezien, gehoord. Word ik toch net wakker omdat ik die vogel buiten hoor tsjilpen 20 min beneden gezeten maaaaar heb hem gewoon gevangen!
Hahaha, dat beestje wilde echt per se de wijde wereld in, maar blijkbaar beviel het hem toch niet zo goed Ik stel me zo voor dat ie in de kooi zijn ontsnapping aan het uitvogelen was Knap dat je hem gevangen hebt trouwens!
Ja, inmiddels is mijn temperatuur wel gestegen en heb ik alle klachten die bij m'n aankomende menstruatie horen, dus ik ga er van uit dat m'n ei wel gesprongen is.
Hier nemen mn symptomen toe - mijn borsten zijn pijnlijker (nu ook met pijnlijke hardere plekken erin) en lijken groter, obstipatie en nog steeds vage buikpijn. Was er vannacht wakker en ervan overtuigd dat t raak is (op een manier die ik niet gewend ben). Moest denken aan hoe vrijdag mijn dochter opeens, vanuit het niets, middenin een 'schooltje/vader-moedertje speel activiteit met een vriendje naar me toe kwam lopen op de gang waar ik met de was bezig was met de vraag: mag ik een kus op je elleboog geven? Waarop ik zei: euh ja natuurlijk, maar waarom? Daarop kreeg mijn elleboog een kus en mompelde toen ze terug naar haar kamer liep: want dan krijg je een baby in je buik . Vrees nu wel echt voor de test, want als die wit blijft wordt t echt een enorme domper... Ik wilde vrijdag pas testen, maar nu denk ik al over dinsdag, dan is het 10 DPO en moet er als mn klachten daarvan komen toch echt wat te zien zijn... *Fingers crossed
Ik had net ook een positieve CB ovulatietest! Wat leuk dan lopen we echt gelijk haha. Mijn nod is dan 12 september. Wanneer ga jij nog seks hebben als ik vragen mag? Doe jij elke dag of om de dag?