NOD-lijst 1 t/m 15 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Suzi98, 3 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Soms best veel! Iig gaat ie vaak omhoog in een stijgende lijn. Zeg 1-2 slagen hoger per dag. Geen idee alleen vanaf wanneer dat dan precies zou moeten beginnen. Vanaf innesteling waarschijnlijk dan :p

Suzi98 vindt dit leuk.
  2. SJD1988

SJD1988 Fanatiek lid

29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Geinig, goed om te weten :o:

3. Mamajolein

Ook goed Google materiaal...:rolleyes:

Suzi98 en SJD1988 vinden dit leuk.
  4. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Haha…ik hoop ook dat ik als eerste mag aftrappen met een positieve test.

Kretacorry, Faith22, LuckyClover en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zou super zijn! Wij turen lekker mee :roflmao:

missmoobs vindt dit leuk.
  6. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik ben iig de 1e met negatieve test in dit topic, is dat ook wat waard? :D:roflmao:

Suzi98 vindt dit leuk.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.616
    8.359
    113
    Vrouw
    Hey maar jij hoort in het augustus topic thuis :p

Dames geef mij even de tijd om een positieve ovulatie test te hebben voor de lijst roze kleurt :roflmao:

Suzi98 en LuckyClover vinden dit leuk.
  8. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Probeer te wachten tot NOD maar dat gaat waarschijnlijk toch niet lukken, wel minimaal op dpo 10 dus nog 4 lange dagen:rolleyes:

Suzi98 en Wishfull123 vinden dit leuk.
  9. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Hier zojuist een positieve CB ovulatietest. De sensi gaf gisteren nog maar een heel licht streepje en is de afgelopen dagen totaal niet opgelopen.
    Ik moet zo werken, vandaar zo vroeg getest. Blij dat ik de CB ernaast doe, anders had ik m denk gemist. Tenzij de sensitest later vandaag ook ineens positief is, maar kan pas eind van de middag testen...
    Haha ga direct twijfelen aan de CB:o: maar goed die gebruik ik al 2 jaar naar tevredenheid, dus daar moet ik toch maar vanuit gaan.

10. Mamajolein

Fijn @Wishfull123! Heeft de CB streepjes als je hem uit elkaar haalt? Hopelijk vanmiddag ook een positieve sensitest!

Wishfull123 vindt dit leuk.
  11. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.588
    113
    Vrouw
    Ja echt 2 hele duidelijke strepen, dus dat scheelt :) daar zag ik gisteren ook al een veel donkerdere streep dan op de sensitest, nu nog veel donkerder.

Mamajolein vindt dit leuk.
  12. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Haha, mijn NOD is 31 augustus of 1 september dus ik mocht mee praten in beide topics :p

missmoobs, Faith22, Kiwi3191 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Mamajolein

Je was eerst niet overtuigd dat je ei geweest was toch? Nu wel?

14. Mamajolein

Vandaag mocht ik uitslapen, maar ik ben daar niet zo goed in. Dus dan maar een beetje forummen in bed :oops:

Kiwi3191, Wishfull123 en Suzi98 vinden dit leuk.
  15. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou ik heb nog wel een leuk verhaal voor je!
    Ik heb 2 dwergpapegaaitjes van ‘n vriend te logé. Heb er zelf ook 2. Die van hem boven gezet 2 wk terug want die beesten krijsen tegen elkaar is absurd :roflmao:
    Nu gisteren word ik gebeld door m’n vriend: 1 vogeltje had t drinkbakje gesloopt en was ontsnapt. En in onze hor (stond op 3e slaapkamer waar niks is haha) zit dus een mini gaatje verstopt onderin achter t kozijn. Vogel dus weg. Niet meer gezien, gehoord.
    Word ik toch net wakker omdat ik die vogel buiten hoor tsjilpen:roflmao: 20 min beneden gezeten maaaaar heb hem gewoon gevangen!

WelcomeWondertje, Chayammy, Matala en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Mamajolein

Hahaha, dat beestje wilde echt per se de wijde wereld in, maar blijkbaar beviel het hem toch niet zo goed :roflmao: Ik stel me zo voor dat ie in de kooi zijn ontsnapping aan het uitvogelen was :roflmao::roflmao::roflmao:

Knap dat je hem gevangen hebt trouwens!

Suzi98 vindt dit leuk.
  17. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ja, inmiddels is mijn temperatuur wel gestegen en heb ik alle klachten die bij m'n aankomende menstruatie horen, dus ik ga er van uit dat m'n ei wel gesprongen is.

Suzi98, Kiwi3191 en Mamajolein vinden dit leuk.
  18. Liz19866

Liz19866 Actief lid

13 jul 2021
    423
    370
    63
    Hier nemen mn symptomen toe - mijn borsten zijn pijnlijker (nu ook met pijnlijke hardere plekken erin) en lijken groter, obstipatie en nog steeds vage buikpijn.

Was er vannacht wakker en ervan overtuigd dat t raak is (op een manier die ik niet gewend ben). Moest denken aan hoe vrijdag mijn dochter opeens, vanuit het niets, middenin een 'schooltje/vader-moedertje speel activiteit met een vriendje naar me toe kwam lopen op de gang waar ik met de was bezig was met de vraag: mag ik een kus op je elleboog geven? Waarop ik zei: euh ja natuurlijk, maar waarom? Daarop kreeg mijn elleboog een kus en mompelde toen ze terug naar haar kamer liep: want dan krijg je een baby in je buik :roflmao:.

Vrees nu wel echt voor de test, want als die wit blijft wordt t echt een enorme domper...

Ik wilde vrijdag pas testen, maar nu denk ik al over dinsdag, dan is het 10 DPO en moet er als mn klachten daarvan komen toch echt wat te zien zijn...

*Fingers crossed

19. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

24 jun 2022
    2.251
    1.529
    113
    Vrouw
    Ooh spannend!! Geweldig van je dochter :D Dat zijn momentjes om te koesteren.

Liz19866 vindt dit leuk.
  20. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik had net ook een positieve CB ovulatietest! Wat leuk dan lopen we echt gelijk haha. Mijn nod is dan 12 september. Wanneer ga jij nog seks hebben als ik vragen mag? Doe jij elke dag of om de dag?

Wishfull123 en Suzi98 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina