Nee juist niet! Doorgaans 11-12 dagen gok ik. De app waarin ik al 2 jr mn cyclus bijhoud voorspelt nod 7 sept en die klopt bijna altijd, dus die houd ik maar even aan Maar mn ei was dit keer eerder dan ik normaal denk dus ik vermoed dat áls ik ongesteld wordt het wel rond 4/5sept zal zijn. Of mn lf is toch langer door mn vroege ei? We gaan zien of t lukt!
Balen zeg! Het kan nog wel, volgens mij. Maar je zult je misschien al wel opmaken voor ms? Wanneer is je nod?
@LuckyClover, je LF is waarschijnlijk vrij stabiele dus dan zal je nod iets eerder zijn. Maar juist meer kans dan om zwanger te zijn als je de 7e test omdat er nog geen bloed gezien is!
Spannend hè. Ik ben ook dinsdag 10 dpo (denk ik). Ik heb overigens steeds minder het gevoel dat het raak is. Ik ben alleen wel al paar dagen snel misselijk of zo’n weeïg gevoel. Gisteravond tijdens een gezellig moment dacht ik echt dat ik ging overgeven. Ik probeer het wel echt vol te houden tot NOD. Lukt tot nu toe ook goed!
Ja daarom! Ik wacht tot na volgend weekend (is het plan) OF ik ben wellicht al ongesteld OF zien we 2 streepjes
jaa heb de hoop nog niet helemaal opgegeven maar al wel aan wat extra verwachtingsmanagement aan t doen 1/3e van zwangere vrouwen test nog negatief op dpo10. Ik zie het ook positief in: was bang dat ik een te korte LF had, omdat m’n moeder daardoor heeel veel moeite had zwanger te raken en ik zelf ook korte cyclussen heb. Daarom voor t eerst deze cyclus ovulatietest gebruikt. Feit dat ik iig nu al een LF van 10 dagen heb is ook al goed nieuws voor mij! Hoop heel erg dat ie minstens 12 is. NOD 1 sept maar das dus op basis van een LF van 14 dagen en ook m’n gemiddelde cyclusduur (25 dagen)
Oke dankjewel allemaal! Dan gaan we het vanavond en morgenavond nog doen. Handig zo voor de nachtdienst. En dan is dinsdag 1 dpo toch? Sorry bijna 1,5 jaar bezig maar ik twijfel elke maand weer opnieuw over álles...
Balen maar het kan nog! Ik had vorige maand op 11 dpo pas een tuur! Werd helaas wel een miskraam. Maar ik heb een vriendin die had pas een tuur op maar liefst 17 dpo en dat was een goede zwangerschap.
Ik zag net je berichtje in het andere topic en daarop gereageerd ook Hier lag nog een voorraadje van vrijdag, dus dan vanavond en ik denk ook morgenavond voor de zekerheid
Nou, dames dankzij mijn zus heb ik, weer getest ze heeft mijn test van ochtend gezien en ze zei dat ze wel wat zag. Dus ze was nieuwsgierig en wou dat ik weer ging testen misschien zie je wat duidelijker zei ze.. Dus ik, ging testen en zag inderdaad iets met blote ogen.. Heb, hier foto upgeload . Misschien zien jullie weer niets. Maargoed.. Heb geen test meer dusja beter zo dan kan ik gerust tot woensdag wachten
Ik lijk idd wel iets te zien, maar aangezien je op max 6dpo zit ben ik nog niet overtuigd haha. En deze testen bleven bij mij vaak niet helemaal wit na afleestijd. Ik ben benieuwd!