NOD-lijst 1 t/m 15 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Suzi98, 3 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.081
    4.588
    113
    Vrouw
    @Liz19866 spannend, het klinkt veelbelovend :thumup:

@Babywishh dinsdag 1 dpo inderdaad. Tenminste dat houd ik wel aan omdat ik vanmorgen al heel vroeg een smiley had.
    We lopen heel erg gelijk, want ik heb morgen ook nachtdienst :roflmao:

@Fultimemommy ja ik lijk daar wel een verkleuring te zien! Spannend, nog heel vroeg natuurlijk. Hopelijk de komende dagen mooie streepjes te zien :)

Fultimemommy vindt dit leuk.
  2. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Ik heb natuurlijk weer echt een ruggengraat van niks. Dus ik heb net een test gedaan. Maar hij is verkleurd/doorgelopen? Ik zie zelf wel een licht streepje namelijk. En ik weet niet of ik deze nou gewoon als negatief moet beschouwen.

Bijgevoegde bestanden:

Faith22, WelcomeWondertje en Fultimemommy vinden dit leuk.
  3. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Zou later nog testen, deze is vrij onduidelijk

4. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

27 dec 2017
    804
    748
    93
    Vrouw
    NL
    Mijn man, zei, net dat ik morgen een, ander test zal halen.. Dan, haal ik maar eentje en test ik wel morgen in de avond

5. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.081
    4.588
    113
    Vrouw
    Jammer van de witte testen dames, hopelijk kleuren ze toch nog roze de komende dagen ❤️

6. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Ik zie echt weer niets. Maar 6dpo joh! :roflmao:

7. Mamajolein

8. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik zie niks sorry. Maar het lijkt idd ook of er teveel urine is gebruikt.

9. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon een weekje wachten. Of In ieder geval 4 a 5 dagen zodat je minstens op 10 dpo zit. Morgenavond testen heeft geen zin lijkt me. Dan zit je op max 7dpo, nog te vroeg lijkt me. En zeker met avondurine. Heb je bij al je zwangerschappen zo vroeg getest?

Chayammy, Mamajolein en Suzi98 vinden dit leuk.
  10. Nixter

Nixter Fanatiek lid

14 jul 2016
    1.659
    1.337
    113
    vlakbij Amsterdam
    Ik zie dus wel wat op de t est van @missmoobs
    Maar het uitlopen is wat vreemd, dus ik zou inderdaad een nieuwe doen.

missmoobs vindt dit leuk.
  11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik zie ook wat op de test van @missmoobs . Maar testen hebben dit wel vaker. Je kan nu nog niet zeggen dat het echt reuze is.

12. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zie het ook.. maar zou idd ff nieuw testje doen

13. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    Ik heb een beetje roze slijm net bij het afvegen. Had ik vorige maand ook rond 10 dpi, dacht toen meteen aan innestelingsbloeding maar werd twee dagen later toch ongesteld. Daarvoor nog nooit spotting gehad voor menstruatie. Durf er nu niet echt op te hopen dus, want was vorige maand zoooo teleurgesteld toen t menstruatie bleek (of evt mislukte innesteling..) had net ook dat ik ineens bijna dubbelklapte van een steek in m’n onderrug, maar geloof niet dat je een innesteling zo kan voelen.. m’n hoofd draait weer overuren met alles analyseren :rolleyes:

Faith22 en Wishfull123 vinden dit leuk.
  14. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    ik zou ook morgen opnieuw doen! Hoeveel dpo was je ook alweer?

15. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb 3 keer de innesteling gevoeld als een heftige steek of steken in mijn buik en/of rug rond 9dpo.. 1 a 2 dagen later testte ik toen heel licht positief met een gevoelige test.

Suzi98, Wishfull123, Matala en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Mermaidoffduty

28 aug 2022
    22
    73
    13
    Vrouw
    Hi meiden,
    Lees al een tijdje mee en ondertussen is het voor ons ook ‘echt’ begonnen. Wij hebben een peuter van 3,5 en momenteel bezig voor de tweede. Begin augustus is mijn spiraaltje eruit gehaald en mijn cyclus is nog niet op gang. Donderdag 11 augustus had ik heel licht bloed verlies en wat menstruatie krampen, dit stopte na een ochtend. Af en toe doe ik een ovulatie test omdat ik geen idee heb op welk punt in m’n cyclus ik ben. Donderdag 25 augustus een positieve ovulatie test! Precies 2 weken na die krampen en licht bloed verlies. Nu dus wachten tot ik kan testen ;) Geen idee of mijn berekening klopt maar ik verwacht mijn NOD dus 8 september

Faith22, Babywishh, Chayammy en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.081
    4.588
    113
    Vrouw
    Ja de sensitest gaf vanmiddag ook 2 donkere strepen. Die gaat van niets naar knal dus :)

WelcomeWondertje en Mamajolein vinden dit leuk.
  18. Mamajolein

Die steek klinkt toch wel hoopvol! Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, toen ik iets te snel opstond! Ga je morgen testen?

19. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    Welkom, leuk, en spannend! Fijn dat je meteen je ovulatie hebt kunnen spotten ook! Was het bij je eerste snel raak?

20. Matala

Matala Lid

4 jul 2018
    69
    80
    18
    Vrouw
    Ik wist helemaal niet dat dat kon eigenlijk, dacht van niet omdat het zo klein is, maar wel dus! Het was echt maar heeel kort, een tel of twee, en ik moest m’n best doen niet naar adem te happen en m’n zin af te maken. Daarna meteen weer weg. Twijfel over morgen testen. Mss ook wel vroeg als dit idd de innesteling was? Toevallig net de vroege van sensitest binnen, nooit eerder gebruikt, denk dat ik t toch niet kan laten ook :D

Deel Deze Pagina