Dag dames, vanochtend weer een test gedaan (of 2 ) en het streepje is nu wel normaal te zien. Vraag is dus of deze nu wel blijft plakken. Dus dat wordt elke dag testen om oploop te checken.
Ik heb wel gezocht op schimmelinfectie, en toen kwam ik wel wat tegen in relatie tot zwangerschap, haha. Google kent me goed.
Lief! Haha, ja mag wel, maar ik kan nog niet echt vreugde voelen, want dit voelt voor mij als een deja vu. Pas als ik een donker streepje zie, denk ik dat ik wat blijer kan zijn. Maar we gaan het zien!!
Ik heb net ook een test gedaan, ochtendurine helaas gemist maar daarna maar heeel klein beetje gedronken en tweede urine gepakt. Zit op 11dpo, maar als die steek van gister een innesteling was is t mss ook wel vroeg. Ik dacht heeeel even wat te zien maar was t daarna weer kwijt..
Blijft nog even spannend dus @Matala! En voor jou ook @Faith22! Maar de eerste horde is genomen! Gefeliciteerd! Mogen wij mee genieten van de test?
Spannend hoor! Jij bent nog eerder aan de beurt dan ik qua nod. En het is lastig inderdaad om dan eventueel weer geconfronteerd te worden, maar daar gaan we niet van uit toch?!
ik ga er gewoon vanuit, heb al tijdje menstruatiegevoel en vandaag redelijk fel. Ook meer vlagen van misselijkheid en dat heb ik meestal paar dagen voor NOD. Ik maak mezelf altijd wijs dat er een volgende ronde komt, omdat ik dan denk dat de teleurstelling niet zo groot is, maar eigenlijk maakt het helemaal geen verschil en komt het telkens hard aan. Maar we zien wel, spannende dagen voor mij. @Matala: ook voor jouw spannende dagen!
ja jammer genoeg wel Officieel sinds januari 2021. Nu de 2e ronde in de medische molen. Nog 1 ronde en ik mag vermoedelijk overschakelen naar iui. Maar er heerst al sinds begin de gedachte dat ik in ivf terecht moet komen om het te laten slagen.
Oh sorry het staat ook in je handtekening. Frustrerend dat het dan zo lang op zich laat wachten.. Bij je man was alles in orde?
Ohhh echt mn zoontje he Dr is zo’n ‘bijgeloof’ dingetje wat heel vaak klopt schijnbaar. Dan gaat je kindje in n soort yoga pose staan, met handen en voeten op de grond en dan zo onder de benen doorkijken. Dan zou je dus ‘zwanger’ zijn. Mn zoontje had die houding nog nooit gedaan in 3,5 jaar en vorige keer dus wel, paar dagen voordat ik positief testte. Nu deed ie t net weer