Ik testte 9 dpo overduidelijk positief, was niet eens een tuurstreep haha. Denk dat die van 7/8 dpo ook tuurstreepje was geweest toen. Ik zie t morgen wel
Ik denk dat je die site wel al paar keer gedeeld hebt Niet erg, want ik heb hem nu ook tussen mijn tabbladen staan. Wel eens interessant om op te zoeken wat gemiddelde vrouw ondervindt per DPO.
Hahaha ik word helemaal onrustig. Tijd gaat veel te langzaam. Ik kan pas op z’n vroegst 6 september testen!
Oke haha ja ik vind het gewoon rot als hier veel vrouwen zijn die dadelijk enorm teleurgesteld gaan worden, net als ik in het verleden. Die site geeft sommigen hopelijk wat motivatie om wat langer te wachten met testen want het maakt je alleen maar gek. Maar ik weet hoe moeilijk het is! En die symptomen per dpo vind ik dan weer helemaal niks. Ik ben 4 keer zwanger geweest (1 kind gekregen) maar alle 4 de keren had ik juist 0 symptomen. En voordat ik ongesteld werd altijd 10 symptomen haha.
Oke is ook helemaal goed toch! Iedereen is daar anders in. En de ene heeft meer ervaring dan de andere. En misschien meer teleurstellingen gehad waardoor het is veranderd.
Is het dan niet raar dat ik vandaag zo'n pijn heb? Ik zat met moeite op de fiets. Maar het zat daarvoor ook wel al dagen te zeuren in mijn onderbuik. Ik vraag mij af of het allemaal wel ok daar is.
Oh ik zie hem voorzichtig gefeliciteerd ❤ Ik ben totaal geen goede tuurder maar ik zie toch ook wat hoor Oh nee
Wow, het gaat super snel hier. Al een paar positieve testen. Gefeliciteerd! Er wordt heel wat af getest. Ik dacht dat ik er veel mee bezig was, maar meer in mijn hoofd. Test echt alleen maar rondom NOD. Ik ben in het weekend begonnen met ovulatie testen. Ik denk morgen of donderdag mij eisprong. Op dit moment is onze zoon ziek: hoge koorts, huilerig, slaapt slecht. Zo heb ik vannacht van half 2 tot half 5 bij hem gezeten/gelegen. Hopelijk gaat het snel beter, want of we zo rust en tijd kunnen vinden voor seks is maar de vraag!
Ik ben echt niet meer zo te spreken over action testen. Ik heb er of indroogstreepjes op of een tuurlijntje. Ik heb net ook wat licht bruinverlies gehad dus denk dat ik wel weet hoever het is…
Jammer.. maar je bent nog steeds heel erg vroeg hé! Bij alle zwangerschappen testte ik 10 dpo pas positief dus dit wil nog niks zeggen.
Toch zie ik op deze forum heeeel veel dames die op 7/8 dpo al positief testen, waardoor ik mij laatst afvroeg hoe het dan kam dat gemiddeld 9dpo de innesteling is.
Ik kon me niet bedwingen (8 dpo) en omowit hoor. Er is een paar berichten terug een website geplaatst met dpo dagen en kans positief/negatief, ga niet meer eerder dan 10 dpo testen om een eventuele teleurstelling iets te dempen
Tuurlijn op een opengemaakte action early Edit: oh ik zie dat ik niet de enige ben. Beschouw hem maar als negatief.