NOD-lijst 1 t/m 15 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Suzi98, 3 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.092
    4.599
    113
    Vrouw
    Ooooeh al wat positieve testen! Voorzichtig gefeliciteerd :)

@Suzi98 die zie ik ook hoor :cool:

Jullie hebben teveel gekletst om overal op te reageren hoor :roflmao: misschien lukt dat later, maar een beetje drukke dagen begin van de week. Scheelt wel dat de tijd dan lekker een beetje vlot gaat!
    Morgen al 2 dpo haha

bluedrake, Babywishh, Kiwi3191 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Maar het kan natuurlijk ook gewoon positief zijn hoor. Ik heb in wel meerdere rondes van die vage tuurlijntjes op action testen gehad maar geldt eveneens voor predictor/sensitest. En dan was ik toch uiteindelijk niet zwanger. De laatste ronde toen ik wel zwanger was begon het ook met vage tuurlijntjes. Wie weet.

Fultimemommy en Suzi98 vinden dit leuk.
  3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik heb voor de grap een test gedaan vandaag omdat ik toch wel erg veel last van mijn buik had. Kreeg ik ook een tuurlijn. Dat kan helemaal niks betekenen. Als het een pseudo menstruatie was had hij moeten knallen of spierwit moeten blijven.

Kiwi3191, Fultimemommy en bluedrake vinden dit leuk.
  4. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.692
    4.051
    113
    Vrouw
    Dat is het nadeel van veel te vroeg testen. Ik had met de sensitest early laatst ook een positieve test in m'n handen en die was nog duidelijker dan deze, uiteindelijk ook ongesteld geworden. Durf ook niet te hopen ofzo.

5. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Daarom zeg ik ook elke maand dat ik niet meer vroeg ga testen. Helaas zwicht ik elke keer weer. Die dingen branden dan in de kast ofzo. Maar ik denk dan ook vandaag zit ik op 10 dpo. Er kan nog van àlles gebeuren. Vorige maand had ik vermoedelijk de innesteling op 10 dpo en pas een tuurlijn op 13 dpo en pas een goed zichtbaar lijntje op 16 dpo. Werd wel miskraam. Maar goed.

Wishfull123, Suzi98 en bluedrake vinden dit leuk.
  6. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    wat een goeie site! Deze ga ik onthouden. Het heeft inderdaad geen zin om te testen maar het is gewoon spannend ieder maand!

Babywishh vindt dit leuk.
  7. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    nou dit inderdaad. Ieder keer zeg ik tegen mezelf om geen testen te kopen en ieder keer belanden ze weer in mijn mandje :oops:

bluedrake, Babywishh, Wishfull123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.692
    4.051
    113
    Vrouw
    Lastig is dat he, herken je verhaal heel goed. Alleen ik haal momenteel de 10dpo nieteens. Als ik ongesteld moet worden dan kom ik niet verder dan 9dpo. Er kan inderdaad van alles gebeuren. Wel naar zeg dat je een miskraam hebt gehad, doet ook wel veel met een mens...

9. Fultimemommy

Fultimemommy Bekend lid

27 dec 2017
    804
    748
    93
    Vrouw
    NL
    Ja klopt, morgen nieuwe kans wagen :roflmao: hopelijk zien we morgen wat meer :oops: bij me kids altijd op 9 /10 dpo positief getest.. Had wel vandaag in de middag wat buikkrampen, alsof ik ongesteld ging worden. Ik heb dan extra maandverband gedaan want ik ging naar buiten :roflmao:

bluedrake, Babywishh en Suzi98 vinden dit leuk.
  10. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Klopt, heb ik gezien. Maar toch zie ik heel veel dames die wel 7/8 dpo positief testen. Of hun eisprong zal eerder geweest moeten zijn

11. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben net thuis van werk maar ga nu niet meer testen haha, wacht gewoon tot morgen. Is beter ook :roflmao:

Babywishh en Mamajolein vinden dit leuk.
  12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.692
    4.051
    113
    Vrouw
    Heel goed! :roflmao: Zou willen dat ik zoveel moed had :roflmao:

Suzi98 vindt dit leuk.
  13. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Vind ik niet beter, maargoed:roflmao:

Suzi98 vindt dit leuk.
  14. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Haha, testverslaafden allemaal :roflmao:

Ik test niet voor vrijdag. Dat is dpo 10. Ben wel heel benieuwd naar mijn rusthartslag morgen. Dat kan ook wel veelbetekenend zijn :thumup:

15. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat de eisprong vaak verkeerd berekend wordt. Of dat veel van deze vrouwen zelfs niet eens precies weten wanneer hun eisprong is, maar van een app uitgaan ofzo. Dus ik zou dat allemaal met een grote korrel zout nemen.

Zonnestralen, Mamajolein en LuckyClover vinden dit leuk.
  16. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hahaha heel goed wachten tot 10 dpo! Ben benieuwd naar je rust hartslag

Mamajolein vindt dit leuk.
  17. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    :o: De volgende zwangerschapstest die ik ga doen, dat gaat een positieve zijn. Want ik ga niet meer testen tot mijn menstruatie een dag of 2 te laat is. Dat is namelijk het enige zwangerschapssymptoom wat de afgelopen 9 rondes nog niet de revue heeft gepasseerd.

18. Soya

Soya Actief lid

25 jul 2022
    485
    639
    93
    Aan degene die ook ovulatie testen doen, wanneer doe je ze? En na hoe lang maak je een foto en vergelijk je ze?

Ik gebruik sensitest en upload nu na 5 min (nog klein beetje nat maar wel goed doorgelopen) een foto in premom. Maar zie wel dat de opgedroogde testen veel donkerder zijn gekleurd. Ik test nu ‘s ochtends en ‘s avonds. Mijn man gaat 5.15 uur het bed uit, dan loop ik met mijn ogen dicht naar het toilet, plassen en weer naar bed. En tegen de tijd dat ik ben opgestaan en aangekleed de eerste test. En ‘s avonds na het eten probeer ik nu 1,5-2 uur niet te drinken en dan te testen. Maar ga ook relatief vroeg naar boven dus soms zit er meer 1,5 uur tussen uitplussen+niet drinken en testen dan 2 uur.

Zie dat ze bij sensitest aanraden elk moment na 10 uur en voor het slapen. Maar ik kan op mijn werk niet testen, waar plas ik dan in? En de wasbak zit niet in het toilet maar daarbuiten zeg maar…

Suzi98 vindt dit leuk.
  19. Kretacorry

Kretacorry Bekend lid

5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    @Marij1984 gefeliciteerd!!

pff hier ben ik al vanaf de middag misselijk. Wel pas 5dpo dus ik denk dat of mijn ei iets eerder was of de eland burger I niet goed is gevallen

Marij1984 vindt dit leuk.
  20. Kretacorry

Kretacorry Bekend lid

5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw

Marij1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina