Met mij eerste zoontje was ik bijna 37 toen ik ging bevallen . Leeftijd zegt niet zo veel .de dokter gaf aan dat ik de zwangerschap had van een 16 jarige zeg maar . In mijn doen en laten ben ik ook geen 44 zeg maar . Ik zei 6 jaar lang wil geen tweede toen wou ik het 2 jaar geleden ongeveer wel mijn man wou het niet .ik ben van mening dat je het allebei moet willen zeg maar .dus ik had het geparkeerd. En vorig jaar gaf hij aan dat hij het toch wel wou dus nu gaan we er voor sinds vorig jaar zeg maar ❤ Nu
Dank jullie wel allemaal! Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en durf nu te geloven dat ik echt weer zwanger ben. Al blijft het bij mij spannend t/m de 12 weken.
Gefeliciteerd @Amora, mooie test! @Marij1984, super oploop! En 9 weken is de nieuwe 12 weken!! Mijn hartslag is iets gedaald, dus ik ben ook uit de race. Nu afwachten tot ms begint na het weekend. Cyclus van 26 dagen dan. Ook voor het eerst!
Jep! Ben nog niet ongesteld maar verwacht dat dan maandag ongeveer pas als dat echt zo is zet ik mezelf op rood
Zojuist bloedverlies bij afvegen, of het is een enorm vroege menstruatie ineens op CD26 of ineens een voorbloeding, had vorige keer ook op dpo12 bloed bij afvegen eenmalig, nu op Dpo11...super irritant
1september (3) Kiwi3191 - 37 jaar - 1ste kindje - ronde 2 letrozol Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Matala - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 2 september (1) Marij1984- 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ma in maart) 3 september (3) Liessje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Liz19866 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA (en 1+ jaar na afgebroken zwangerschap met 15wk) SJD1988 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 (MMM) 4 september (4) Bluedrake - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Fultimemommy -28 jaar-6e Kindje -Ronde 6(vmkjuni22) Mama2812 - 38 jaar - 4e kindje - ronde 15 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 5 september (3) Faith22 - 1e kindje - ronde 3 Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 EllaF - 4e kindje - ronde 3 6 september (2) Maankindje - 35 jaar - 2e kindje - ronde 19 Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA 7 september (1) LuckyClover - 1e kindje - ronde 3 8 september (3) Isabelletje2 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 18 Cherine - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 9 september (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 Nixter - 32 jaar - 4e kindje (1*) - ronde 1 na geboorte met 15w. 10 september (1) Zonnestralen - 4e kindje - ronde 2 ✓ 11 september (1) Krullenboll - 30 jaar - 3e kindje - ronde 13 12 september (47) Wishfull123 - 35 jaar - 1ste kindje - ronde 16 - 2e na zwangerschapsafbreking Tweedekinderwens - 28 jaar - 2e kindje - ronde 24 Babywishh - 2e kindje - ronde 11 IsabelD - 2e kindje - ronde 16 13 september (0) 14 september (1) Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 september (1) Angel-44 jaar -2 de kindje -ronde 7 na vroege mk 7 weken. Onbekend (4) Ciprilla - 29 jaar - 4 kindje - ronde 1 Welkomwondertje - 40 jaar - 2e kindje - ronde 2 SamenLief - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 8 (mk ronde 1 en 7) ♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (15) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
ik ben niet zo goed in al die termen nog ik ben erg onregelmatig, maar ik zou pas over een week ongeveer ongesteld moeten worden, gok ik! Ik zou vandaag eigenlijk letrozol gaan halen, voor mijn eerste ronde.. maar het is blijkbaar al gelukt
Vandaag 11 dpo. Nog geen bloed te zien Word normaal altijd tussen 7 en 10 dpo ongesteld İk wacht wel nog tot in de avond, als ik nog niks zie dan ga ik eens testen
Ik zet mezelf even op NOD onbekend. Nog steeds geen tekenen van ongi maar zit nog in de cyclus van mijn miskraam. De vk had gezegd dat ik de laatste bloeding als startpunt moest houden vandaar NOD berekend op 1 sept. Ik hoop alleen niet dat na die dramatische nasleep van de mk ook nog een dramatisch vage cyclus gaat volgen. Stom dat ik niet aan de slag ben gegaan met ovu testen. Dan had ik het nog een beetje kunnen volgen! Ik ga morgen een testje wagen als dan nog niets is. dames met een roze test! Gefeliciteerd!
Hier ook vanmorgen een witte test en het bekende gerommel in mn buik, dus game over. Heb mn allerlaatste test gebruikt en ga ze nu maar gewoon even niet in huis halen. Die progesteron kwalen ga ik proberen te negeren ook volgende maand. Hopelijk breekt het gauw door, dan kunnen we weer verder. Ik blijf meelezen natuurlijk - hopelijk kleurt de lijst nog mooi roze!
Hier hetzelfde. Maar zie hier geen wonder gebeuren dat ik toch zwanger zou zijn. Wel jammer dat nu niet gewoon de nieuwe cyclus meteen start @LuckyClover, mijn ei was wel al op dag 14, dus dan zit er 12 dagen tussen eisprong en nod. Of in dit geval wod