Super balen Liz, je hoopt toch op een wonder En geen testen in huis hebben helpt enorm!! Hopelijk levert het je wat rust op.
Ah wat jammer. Ik probeer de kwalen van progesteron juist goed te observeren zodat ik altijd weet in de volgende ronde wanneer ik ze niet heb. Ik maak mezelf maar wijs dat ik geen kwaaltjes ga hebben als het eens prijs is
Zijn jullie er in je hoofd ook zo mee bezig? Ik ben ongesteld, maar ben nu al helemaal aan het nadenken over de volgende ronde.. Vreselijk dit
Dit had ik gisteren ook heel erg. Dan ga ik zelfs twijfelen of het wel de moeite waard is allemaal. Hormonen ook hoor
Idem, heb het even allemaal gehad. Ik ben zelfs niet met deze nieuwe ronde bezig, maar al met de volgende ronde omdat ik dan hopelijk mag overstappen naar iets anders (iui dacht ik). Zegt veel over de hoop met huidige medicatie
Nou voor mij niet, ik ben heb een ma gehad met 9,3 weken en daar kwamen we met 11 weken achter. Daarom ben ik voorzichtig
Ja same. Ik merk echt dat ik hartkloppingen heb door de zenuwen en me dus echt zwaaaar gestresst voel. I feel you ik ga even geen ovutesten doen/tempen. Even wat losser, want nu ik precies weet hoeveel dpo geeft t me eigenlijk veel meer stress.
Ja kan wat deugd doen om alles los te laten. Hopelijk ben je snel terug op je positieve. Die hormonen kunnen een vrouw nogal van streek maken. Dikke knuffel!
Heb, vandaag ovulatietest geprobeerd.. Hmmm, denken, jullie zwanger? Of ongesteld komt eraan.. vorig maand, had ik ook ovulatie test gedaan als ik me goed herinner, maar zo dik was die weer ook niet?
Hier dus ook.. continu blijf ik er aan denken, ook als ik gewoon iets aan het doen ben. Zo vervelend ik moet nu nog 3 weken wachten tot m'n vruchtbare dagen en dat duurt zoooo lang.
Ja dus dat. Ik ook, 26 sept pas eisprong dan. Lange cyclus (sinds ik 1e keer corona had 35 dagen. Daarvoor 1 maand) maarja… so be it. Alleen heb je dan wat minder pogingen in n jaar