Clearblue en sensitest beide. Terwijl die na mijn ZOL wel wekenlang positief bleven door HCG. Maar het hoeft dus niet bij iedere zwangerschap zo te zijn. Ze waren beide negatief toen ik allang positief testte. Maar ik heb vaak gelezen van veel vrouwen dat de ovulatietest echt knalt bij een allereerste tuurstreepje. Dus denk dat dat bij haar dan ook niet het geval is nu. Ik zou ze in ieder geval niet meer gebruiken voor nod want je kan jezelf blij maken met een dooie mus. Ik heb dus ooit 2 dagen voor mijn menstruatie een smiley gekregen op de clearblue. Was blij met niks want ik las daarna dat je heel vaak een LH piek hebt voor je menstruatie. Dus ik raad iedereen aan gewoon de testen te gebruiken die ervoor bedoelt zijn haha.
Ja ik heb ook een keer getest met ovulatietesten voor nod en die liepen ook op, maar kreeg gewoon mijn menstruatie.
Ja dat is echt rot hé.. Dan lees je overal dat ovulatietesten oplopen als je zwanger bent en dan ben je blij. Maar is dus gewoon onzin in veel gevallen. Dus die ovulatietesten blijven in de kast tot de volgende eisprong (hopelijk niet nodig) en als ik wil weten of ik zwanger ben dan doe ik wel een zwangerschapstest. (Of 10 )